Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Huisman Vuurwerk

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #91
    Voel met je mee Kuenn, ik heb net nog maar wat delicious thunders besteld en neem me voor de derde keer voor nu maar te stoppen met bestellen.
    Mijn budget voor dit jaar is al lang overschreden, met dank aan Huisman/Rubro !!!!

    Comment


      #92
      De complete nieuwe ZENA-collectie staat nu online op de website van Huisman Vuurwerk!

      Helaas is Huisman genoodzaakt om de extra korting op de ZENA Cakebox terug te draaien, maar daar hebben ze wat anders op gevonden. Had je de ZENA Cakebox al bij Huisman besteld? Geen probleem, uiteraard krijg jij hem dan voor de eerdere aanbiedingsprijs.

      Je vind de ZENA-collectie van Huisman Vuurwerk hier: http://www.huismanvuurwerk.nl/zena-vuurwerk
      www.huismanvuurwerk.nl

      Comment


        #93
        Oorspronkelijk geplaatst door pyro-freak Bekijk bericht
        @Gizmo75, Ik zie bij de Chinese roll Small van Zena staan: niet op voorraad. Ik neem aan dat deze dus uitverkocht is?

        En als ik op de website bij verbouwing kijk doen de foto's het niet. Ligt dit aan mijn browser of hebben meer mensen dit?

        pyro-freak
        Ik heb het even nagevraagd bij Huisman. De Chinese rol small (10.000) van ZENA is uit de collectie gehaald door ZENA zelf en wordt dit jaar vervangen door de Medium (20.000). Deze staat inmiddels op de site van Huisman Vuurwerk en is dus te bestellen (nog wel met het oude plaatje, maar goed). Zie http://www.huismanvuurwerk.nl/knalvuurwerk

        Die afbeeldingen van de verbouwing is vreemd. Bedoel je hier op het forum of echt op de Huisman-site?
        www.huismanvuurwerk.nl

        Comment


          #94
          De nieuwe Weekaanbiedingen staan weer online, met weer een paar echte prijsknallers!!

          Zoals inmiddels bekend vallen de Weekaanbiedingen buiten de Freak-actie maar telt de waarde van bestelde Weekaanbiedingen wel mee in het bepalen van de hoogte van jouw staffelkorting op andere aankopen.

          Je vindt ze weer hier: http://www.huismanvuurwerk.nl/aanbiedingen-van-de-week
          www.huismanvuurwerk.nl

          Comment


            #95
            Jammer dat er maar één filmpje te vinden is van de prestige. Lijkt me een mooie bak, maar ben echt benieuwd naar ervaringen! Maar toch heb ik het gevoel dat je voor deze prijs geen miskoop kunt begaan! Erg mooie aanbiedingen weer!! Beetje jammer dat ik de Golden Glory al had besteld voor 19.00 als weekaanbieding een tijdje terug, maar ja 2.50 is nou ook weer geen extreem verschil! Leuke aanbiedingen weer!

            Comment


              #96
              Heerlijke aanbieding van de heavy legend serie!!
              Vuurwerkland AVRI: www.avri-vuurwerkland.nl

              Comment


                #97
                Mijn hele budget en lijstjes gaan wekelijks de prullenbak in door Huisman, hulde daarvoor! Maar toch weer een vraagje... Over de staffelkorting (sorry als dit al duidelijk had moeten zijn, kon het zo snel niet vinden).

                Hoe werkt dit nu exact: Ik bestel de hele tijd in delen, heb nu denk ik 5 keer besteld, amar hoe wordt dit voor de staffel berekend? Als een voorbeeld: Ik heb de inglorious bastard besteld voor 32,00 maar de winkelwaarde is 39,00(?). Welke prijs geldt nu voor de staffel verder? Gaat dat systeem uit van 32.00 euro of 39.00 euro voor verdere kortingen? Anders is het namelijk veel voordeliger om gelijk voor 250euro te bestellen dan dat telkens in stappen te doen!
                Laatst aangepast door Lambal; 26 October 2012, 16:52.

                Comment


                  #98
                  Ik snap je twijfel niet zo goed, je krijgt telkens een mail van Huisman met je nieuwe stand, staffel en code. Daar staat het duidelijk in vermeld. Maar goed, nog 1x dan:

                  Als je een bestelling plaatst wordt het totaal van die bestelling excl. Freak-korting, opgeteld bij eerdere bestellingen. Daar krijg je een nieuwe code voor die gebaseerd is op de nieuwe staffel.

                  In jouw voorbeeld noem je de Huisman verkoopprijs en de prijs na de Freak-korting van de Inglorious Bastard. De echte winkelwaarde van deze cake is € 59,50 maar is nu in de aanbieding voor € 39,95. De prijs na de Freak-korting doet niet terzake, het systeem gaat uit van de Huisman verkoopprijs van € 39,95. Mocht je er Weekaanbiedingen bij bestellen dan krijg je alleen geen extra korting (!!) over Weekaanbiedingen, maar de waarde van die producten waarvoor je ze koopt telt wel mee voor de hoogte van je staffel. Het maakt dan ook niets uit of je 25 x € 10,00 besteld of 1x € 250, zolang het maar dezelfde producten en aantallen zijn krijg je precies dezelfde korting!

                  Mocht je over jouw specifieke eigen kortingsstaffel nog meer vragen hebben, stuur dan een mail naar [email protected] zodat Huisman zelf rechtstreeks naar jou kan reageren. Alvast bedankt!

                  Overigens hebben we voor de Freak-actie een apart topic, dat vind je hier: Huisman Vuurwerk Freak-actie

                  Dit topic is vooral bedoeld voor alle andere Huisman Vuurwerk zaken zoals de nieuwe Weekaanbiedingen. Misschien nog even goed om te melden: de oude Weekaanbiedingen gelden alleen vandaag en morgen nog. Dat betekent dat je t/m morgenavond o.a. de Delicious Thunder nog in de aanbieding kan kopen!! Je vindt ze hier: http://www.huismanvuurwerk.nl/aanbiedingen-van-de-week

                  EDIT: He Lambal, niet tussentijds in je voorbeeld het product en de prijzen veranderen, dat gaat niet heh. Graag weer even aanpassen naar de Golden Glory in jouw post. Bvd.
                  Laatst aangepast door gizmo75; 26 October 2012, 17:21.
                  www.huismanvuurwerk.nl

                  Comment


                    #99
                    Je snapt me niet, maar toch bedankt voor je poging om het uit te leggen

                    Desondanks ga ik toch weer wat weekaanbiedingen scoren zoals de hypnothized en prestige en waarschijnlijk ook nog de delicious thunder. Gelukkig heb ik nog een dag bedenktijd!
                    Laatst aangepast door Lambal; 26 October 2012, 16:51.

                    Comment


                      Ik denk dat je probeert te zeggen dat je mijn reactie niet snapt want ik snap je vraag prima...

                      Je vraagt of de winkelwaarde telt. Het antwoord is nee. De laagste waarde op de Huisman-website geldt. Dus zonder Freak-korting. Het maakt niets uit of je in 1x € 250 bestelt of verspreid over 4 weken 10x € 25 = € 250 zolang dat maar dezelfde producten en aantallen zijn en de prijs niet veranderd is (bijv. door een Weekaanbieding). Je krijgt dan exact dezelfde korting in totaal en zit dan ook in exact dezelfde staffel!!
                      www.huismanvuurwerk.nl

                      Comment


                        Het is weer tijd voor een korte Verbouwingsupdate:

                        Er wordt hard doorgewerkt aan de nieuwe bunker en verkoopruimte! Bouwtechnisch is de nieuwe bunker zo goed als klaar: de wanden staan, het betonnen dak is gestort en er wordt gewerkt aan de aankleding en de verlichting. Tegelijkertijd wordt er gewerkt aan de verkoopruimte en de toegang tot de verschillende bunkers. Binnenkort start het aftimmeren en kan er aan de nieuwe vloer worden begonnen. November staat dan in het teken van de aankleding en inrichting zodat we eind november de feestelijke opening kunnen beleven! Ook deze keer weer een paar foto's:

                        Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Verbouwing 20121011_135427 small.jpg
Vertoningen:1
Grootte:242,5 KB
ID:	1543238

                        Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Verbouwing 20121020_135427 small.jpg
Vertoningen:1
Grootte:258,5 KB
ID:	1543239

                        Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Verbouwing 20121020_135519 small.jpg
Vertoningen:1
Grootte:289,0 KB
ID:	1543240

                        Volg de Verbouwing hier: http://www.huismanvuurwerk.nl/verbouwing
                        www.huismanvuurwerk.nl

                        Comment


                          De nieuwe Weekaanbiedingen staan weer online, met weer een paar echte prijsknallers!!

                          Zoals inmiddels bekend vallen de Weekaanbiedingen buiten de Freak-actie maar telt de waarde van bestelde Weekaanbiedingen wel mee in het bepalen van de hoogte van jouw staffelkorting op andere aankopen.

                          Je vindt ze weer hier: http://www.huismanvuurwerk.nl/aanbiedingen-van-de-week

                          Daarnaast zijn vanaf nu ook de nieuwe Lesli 25gr. Cakes in de Royal Class lijn beschikbaar en worden de waarschijnlijk laatste Immortal Gold's stuk voor stuk via de website verkocht!!
                          www.huismanvuurwerk.nl

                          Comment


                            Even een korte reminder dat de Weekaanbiedingen van afgelopen week alleen nog vanavond te bestellen zijn met o.a. de set van de 4 Heavy Legends voor een mooie prijs, de Spinning Salute met bijna 50% korting en de dikke Rubro Prestige van € 99,95 voor € 33,50!!

                            Pak ze nog even mee als je ze wil hebben, je vindt ze hier: http://www.huismanvuurwerk.nl/aanbiedingen-van-de-week
                            www.huismanvuurwerk.nl

                            Comment


                              Er is weer een Verbouwingsupdate!

                              Je vindt 'm hier: http://www.huismanvuurwerk.nl/verbouwing
                              www.huismanvuurwerk.nl

                              Comment


                                Weer even een korte reminder dat de Weekaanbiedingen van afgelopen week alleen nog vanavond te bestellen zijn met o.a. de Rubro Stingray van € 16,95 voor maar € 7,95 en verschillende andere cakes en pakketten met 40 tot meer dan 50% korting!!

                                Pak ze nog even mee als je ze wil hebben, je vindt ze hier: http://www.huismanvuurwerk.nl/aanbiedingen-van-de-week
                                www.huismanvuurwerk.nl

                                Comment

                                Working...
                                X