Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Huisman Vuurwerk

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #76
    Grr ik heb me niet in kunnen houden en weer zo'n heerlijke aanbieding besteld: apollo assortiment. Net als de posts hierboven had ik het probleem dat ik een andere tijd en datum moest invullen dan bij mijn vorige bestelling. Ik ga er vanuit dat net zoals het vuurwerk een aanvulling is op eerdere bestelling, ook het afhalen dus een aanvulling is zoals aangegeven bij de eerste bestelling.. Ik ben in ieder geval niet van plan om 6keer dingen af te komen halen

    Comment


      #77
      Even een korte heads-up van Huisman: de huidige Weekaanbiedingen zullen zeer binnenkort worden vervangen! Dus als je nog wil profiteren van die belachelijk lage prijzen pak ze dan nog snel even mee via http://www.huismanvuurwerk.nl/aanbiedingen-van-de-week

      Verder heeft Huisman mij laten weten dat ze vanaf nu echt elke week, waarschijnlijk telkens op vrijdag, met nieuwe Weekaanbiedingen zullen komen. Kom maar op!
      www.huismanvuurwerk.nl

      Comment


        #78
        De nieuwe weekaanbiedingen zijn een feit! Zitten wel weer leuke dingen tussen!

        Comment


          #79
          Oorspronkelijk geplaatst door Lambal Bekijk bericht
          De nieuwe weekaanbiedingen zijn een feit! Zitten wel weer leuke dingen tussen!
          Scherp! Ze staan er inderdaad en zoals hierboven al genoemd heeft Huisman aangegeven dat er vanaf nu elke week op vrijdag nieuwe gaan komen. Om hier nog even aan te wennen blijven de Weekaanbiedingen van afgelopen week in ieder geval vandaag en morgen nog even online, maar daarna zal Huisman ze verwijderen.

          Zoals inmiddels bekend vallen de Weekaanbiedingen buiten de Freak-actie maar telt de waarde van bestelde Weekaanbiedingen wel mee in het bepalen van de hoogte van jouw staffelkorting op andere aankopen.

          Je vindt ze weer hier: http://www.huismanvuurwerk.nl/aanbiedingen-van-de-week
          www.huismanvuurwerk.nl

          Comment


            #80
            Even een vraagje: De Showcase: schiet deze zoals aangegeven op het filmpje waar huisman naar verlinkt? Of zitten er blinkers tussendoor zoals op vuurwerkcrew te zien is (er zijn dus twee versies, welke versie verkoopt huisman?) ?

            Bedankt alvast weer!

            +Kan na alle deelbestellingen, één tijd gekozen worden om uiteindelijk op te halen? Hoe gaat dit in zijn werk?

            Comment


              #81
              Oorspronkelijk geplaatst door Lambal Bekijk bericht
              Even een vraagje: De Showcase: schiet deze zoals aangegeven op het filmpje waar huisman naar verlinkt? Of zitten er blinkers tussendoor zoals op vuurwerkcrew te zien is (er zijn dus twee versies, welke versie verkoopt huisman?) ?

              Bedankt alvast weer!

              +Kan na alle deelbestellingen, één tijd gekozen worden om uiteindelijk op te halen? Hoe gaat dit in zijn werk?
              Volgens mij is deze vraag al eerder gesteld, maar dat geeft natuurlijk helemaal niets: Lesli heeft aangegeven dat het de meest recente en goede variant is. Helaas heeft Huisman 'm nog niet binnen anders was deze allang een keer geschoten en gefilmd... Maar voor minder dan de helft van de originele prijs kun je je er eigenlijk geen buil aan vallen!

              Het loopt aardig storm qua bestellingen dus het zou zo maar kunnen dat een eerder gekozen afhaaldag en -tijd niet meer beschikbaar is. Kies bij een nieuwe bestelling bij voorkeur een afhaaldag en -tijd die zo dicht mogelijk bij de eerdere(n) ligt en geef in het Opmerkingen-veld aan dat je het afhalen wil combineren. Begin december wordt er contact met je opgenomen om het afhalen zoveel mogelijk in 1x te doen!
              www.huismanvuurwerk.nl

              Comment


                #82
                Toch weer een weekaanbieding de winkelmand ingeknald! Ben de 100 nu ruim voorbij gestreefd, maar toen ik net de kortingscode invoerde, kreeg ik toch maar 15% korting... Nu ging het maar om een klein bedrag, maar wordt dit nog gecorrigeerd of hoe werkt dit?

                Wordt wel een beetje moe van die tijden en dagen invullen.. Heb nu drie bestellingen gedaan en elke keer moet ik een andere tijd invullen..! Graag opheldering hierover, want als ik op verschillende tijden moet terug komen, dan was dit gelijk mijn laatste bestelling want dan blijft er van de korting niks meer over met al die reiskosten.

                Comment


                  #83
                  Oorspronkelijk geplaatst door Lambal Bekijk bericht
                  Toch weer een weekaanbieding de winkelmand ingeknald! Ben de 100 nu ruim voorbij gestreefd, maar toen ik net de kortingscode invoerde, kreeg ik toch maar 15% korting... Nu ging het maar om een klein bedrag, maar wordt dit nog gecorrigeerd of hoe werkt dit?

                  Wordt wel een beetje moe van die tijden en dagen invullen.. Heb nu drie bestellingen gedaan en elke keer moet ik een andere tijd invullen..! Graag opheldering hierover, want als ik op verschillende tijden moet terug komen, dan was dit gelijk mijn laatste bestelling want dan blijft er van de korting niks meer over met al die reiskosten.
                  Euhm, voor het afhalen kijk even precies 1 post boven die van jou... Ook Huisman wil liever dat je alles in 1x ophaalt. Komt goed!

                  V.w.b. de korting dat is raar! Ga ik even navragen voor je!

                  EDIT: altijd handig Whatsapp, snelle reactie. Je hebt een oude code gebruikt Lambal! Ik begrijp van Huisman dat je op 09-10 een nieuwe code hebt ontvangen. Stuur a.u.b. even een mail naar [email protected] om dit op te lossen!
                  www.huismanvuurwerk.nl

                  Comment


                    #84
                    Ja sorry, maar vind het raar dat je telkens een nieuwe bestelling moet plaatsen ipv simpel bybestellen. Dat geeft een wat zekerder gevoel als je het allemaal by elkaar ziet staan met 1 tyd! Maja na deze woorden heb ik alle vertouwen dat het goed komt! Mrgn dus maar weer kyken of er leuke nieuwe aanbiedingen zyn!! Zal ng contact opnemen, bedankt!

                    Comment


                      #85
                      De nieuwe Weekaanbiedingen staan online, met weer een paar echte prijsknallers!!

                      Zoals inmiddels bekend vallen de Weekaanbiedingen buiten de Freak-actie maar telt de waarde van bestelde Weekaanbiedingen wel mee in het bepalen van de hoogte van jouw staffelkorting op andere aankopen.

                      Je vindt ze weer hier: http://www.huismanvuurwerk.nl/aanbiedingen-van-de-week
                      www.huismanvuurwerk.nl

                      Comment


                        #86
                        nette aanbieding die supernatural. beetje uit de richting, maar ik zou hem niet laten liggen voor dat geld.
                        overigens ligt de prijs zoals die nu in de aanbieding is wel dichter bij de daadwerkelijke waarde dan wat Lesli ervoor vraagt ;-)
                        greetzz
                        Eer was was was, was was is!

                        Comment


                          #87
                          Wat een prijs voor de hypnotised, niet te geloven! Top acties!

                          Comment


                            #88
                            Super aanbiedingen weer! Het is dat ik het appollo assortiment en 20shots assortiment al heb besteld, anders had ik het galaxy assortiment nog wel genomen, maar ja met een budget moet je keuzes maken! Maar aangezien er nog maar één van is, wordt er vast wel iemand anders blij mee!

                            Ook de rest zijn nog twijfelgevallen, zal wel weer last-minute werk worden zoals elke week

                            Edit: Mocht ik nog twijfels hebben gehad om het galaxy assortiment te nemen, dan zijn die nu ook weg: het laaste pakket is zo juist alweer de deur uitgeknald!

                            Comment


                              #89
                              @Gizmo75, Ik zie bij de Chinese roll Small van Zena staan: niet op voorraad. Ik neem aan dat deze dus uitverkocht is?

                              En als ik op de website bij verbouwing kijk doen de foto's het niet. Ligt dit aan mijn browser of hebben meer mensen dit?

                              pyro-freak

                              Comment


                                #90
                                Super aanbdingen zeg! vooral die hypnotized.. zeer leuke bak voor dat geld, valt goed op.
                                Helaas zit ik al zo goed als aan mijn budget voor dit jaar! maar de acties zijn top.
                                075 zaantjee

                                Comment

                                Working...
                                X