Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kuiper Koekange

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Das gek, want ik zie dat helemaal niet op de normale site voorbij komen, maar wel als ik de site op mijn mobiel bekijk.

    Comment


      Er wordt momenteel aan gewerkt dat het juiste artikel bij de bestelling in de winkelwagen wordt gevoegd. Zal ook even kijken waar dat verschil tussen mobiele site en reguliere site in zit!

      Comment


        ^ Ik zie hem gewoon voorbij komen op de reguliere site.

        Eddy.
        Waar rook is, is vuurwerk.

        Comment


          De site navigeert nu een stuk prettiger wat mij betreft. Er wordt blijkbaar nog hard aan gewerkt.

          Comment


            Er komen langzaam vorderingen in de site, goed bezig
            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

            Comment


              bedankt kuiper ik ben er weer klaar voor tot de 29e

              Comment


                Ik moet steeds opnieuw inloggen op de site ondanks dat ik "onthouden" heb aangevinkt. Hebben meer mensen dat ?

                Comment


                  Filmpje van de Finale - Demo 2016
                  Vriendelijke groet, FireDisplay-4K Vuurwerk films!

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door heho Bekijk bericht
                    Ik moet steeds opnieuw inloggen op de site ondanks dat ik "onthouden" heb aangevinkt. Hebben meer mensen dat ?
                    Ja dit is bij mij elke keer al zo. Had t ook bij Johan aangegeven maar kan er nix aan veranderen...

                    Comment


                      Was een erg mooie finale bij de demo!
                      Complimenten aan de organisatie.
                      Winkel zag er ook weer erg mooie uit.



                      Eddy.
                      Waar rook is, is vuurwerk.

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door elburgersc Bekijk bericht
                        Ja dit is bij mij elke keer al zo. Had t ook bij Johan aangegeven maar kan er nix aan veranderen...
                        Ik denk toch dat dit aan jullie webbrower ligt, maar we gaan er nog even naar kijken op korte termijn.

                        Comment


                          Vriendelijke groet, FireDisplay-4K Vuurwerk films!

                          Comment


                            het ging allemaal weer perfect alles stond klaar kon zo na kijken en inladen
                            de ontbrekende box van een vriend die mee was werd ook weer opgelost helemaal top

                            kunnen jullie in nieuwegein geen winkel openen schilt mij weer 1.5 uur rijden

                            Comment


                              Zeker was wel goed geregeld dit jaar thnx johan.
                              Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                              Comment


                                Was inderdaad weer super geregeld. Er ontbrak in eerste instantie nog een pijlen pakket uit mijn bestelling (Space Cowboys was niet geleverd), maar dit was snel opgelost.
                                Ik had nog bijna 2 extra boxen mee kunnen nemen, maar mijn eerlijkheid heeft mij ervan weerhouden.

                                Johan en uiteraard de rest van het Kuiper team bedankt!

                                Fijne jaarwisseling iedereen!

                                Eddy.
                                Waar rook is, is vuurwerk.

                                Comment

                                Working...
                                X