Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kuiper Koekange

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Binnenkort nog maar even op de site kijken. Ondanks mijn verhuizing blijft het de moeite waard om naar deze winkel te rijden.
    Ik verheug me nu alweer op de demo!
    -Step outside the box to see the real picture-

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door Pyroguy Bekijk bericht
      Beste freaks,

      Een kleine update voor het komende seizoen bij Kuiper.

      Dit jaar is het mogelijk om op 29 december je bestelling(en) tussen 00:00u en 02:00u af te halen. Wil je gebruik maken van deze tijden, dan dien kies je bij plaatsen van de bestelling een tijdvak binnen deze tijden. Heb je reeds een bestelling geplaatst dit jaar, dan kun je via de accountinstellingen de afhaaltijd wijzigen.

      Door deze wijziging hopen wij, vooral voor enkele liefhebbers, maar ook voor onszelf, de drukte tijdens het afhalen te ontzien. Hierdoor is er voldoende tijd en ruimte om de bestelling te controleren en hebben wij meer tijd voor deze mensen. Zeker met de Corona maatregelen die tegenwoordig gelden lijkt ons dit een waardevolle uitbreiding van onze afhaaltijden.

      Verder blijft ons assortiment gelijk aan de collectie die wij vorig jaar voerden. Een aanvulling hierop is wel GBV WECO. Hier zien wij potentie in diverse nieuwe items en daarmee breiden wij ons assortiment graag uit. Indien jullie bepaalde producten van GBV WECO toegevoegd willen zien, dan hoor ik dit graag.
      Ook bieden wij natuurlijk de nieuwe producten van Pangu Fireworks aan dit jaar.


      Ook zijn wij druk bezig met het opstellen van een plan om de doorstroom van bestellen en afhalen van bestellingen beter te laten verlopen en daarnaast ook nog eens de Corona richtlijnen te kunnen hanteren.
      De opmerkingen van jullie nemen wij uiterst serieus en waar mogelijk gaan we zeker proberen dit op te pakken.

      Wat betreft de demo kunnen we kort zijn, deze gaat wat ons betreft gewoon door. Uiteraard kunnen ook wij niet in de toekomst kijken en blijft het gissen hoe de situatie en regelgeving in december zal zijn.

      Alvast een prettig seizoen gewenst! Geniet er van in deze bijzondere tijden. Bij vragen weten jullie me wel te vinden.

      Even voor de nieuwe pagina.

      Comment


        Pankoe al ontdekt zojuist.
        Brrrap, lekker knallen

        Comment


          Netjes geregeld firma kuiper..geld vandaag terug gestort gekregen van hun.
          volgend jaar weer een nieuwe kans!

          Comment


            Heb al mijn geld ook al terug. Top geregeld.
            Volgend jaar zeker weer die kant op, met hopelijk weer een vette demo vooraf !

            Comment


              Heel goed geregeld inderdaad, zondag mail ontvangen dat het alles wordt geannuleerd en dinsdag al het geld ontvangen.

              Eigenlijk vind ik dit ook de beste oplossing. Dan heb je de mogelijkheid voor volgend jaar wat andere producten te kiezen en loop je als particulier weinig risico. Voor de winkel zelf is het natuurlijk zuur.
              There is no such thing as enough fireworks.

              Comment


                Hier het geld ook al terug, snel geregeld!

                Had mooie producten besteld tegen erg mooie prijzen. Hoop ze aankomend jaar alsnog te kunnen bestellen.

                Comment


                  Inderdaad snel en goed geregeld! Waarschijnlijk hier binnenkort mijn cat 1 bestellen
                  Light some fireworks, and see who answers.

                  Comment


                    Ik heb hier inderdaad ook een plukje cat1 besteld. Punt 1, ik gun het ze en punt 2 was de bengalfeuermix van funke er. Topzaak !!

                    Comment


                      Hebben jullie al nagedacht over volgend jaar?
                      Wordt de collectie bijvoorbeeld zoals hij voor deze jaarwisseling was gepland? Of worden er andere keuzes gemaakt?
                      There is no such thing as enough fireworks.

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door thermite Bekijk bericht
                        Hebben jullie al nagedacht over volgend jaar?
                        Wordt de collectie bijvoorbeeld zoals hij voor deze jaarwisseling was gepland? Of worden er andere keuzes gemaakt?
                        Voorzichtig zijn we natuurlijk wel aan het nadenken over volgend jaar. Vooralsnog zal de collectie grotendeels bestaan uit de producten die we voor dit jaar hadden bedacht, maar uiteraard is dat afhankelijk van een aantal factoren. In hoeverre komen de importeurs met interessante nieuwe items, wat zijn eventuele ervaringen met de 2020 producten in het buitenland tijdens de jaarwisseling (waar bepaalde Nederlandse producten wel worden). Ideeën zijn altijd welkom Graag per PM.

                        Comment


                          Goede service ook weer van dit jaar. Heel erg jammer dat het allemaal zo heeft gelopen, maar volgend jaar bestellen we hier gewoon weer!
                          There is no such thing as enough fireworks.

                          Comment


                            Sluit me volledig aan bij thermite.
                            Zonder berichten je geld binnen no time weer op de rekening. Snel contact bij vragen. Wederom even langs gereden voor mijn Cat1 bestelling. Ook die was top voor elkaar
                            Doe de boel maar op tijd open in januari, dan kunnen we hopelijk eind 2022 eindelijk weer een "echte" bestelling ophalen !

                            Comment


                              Was weer fantastisch. Bij sommige andere winkels kommer en kwel, maar hier voordat je bericht had, je geld terug op de rekening.

                              Comment


                                Hoe gaat dat met items die op "binnenkort verkrijgbaar" staan? Zelfs 2 in Black Friday, die komen dan toch vandaag nog wel beschikbaar, mag ik hopen?

                                Comment

                                Working...
                                X