Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Insane Monsterbox 400's

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Insane Monsterbox 400's

    Artikelnummer: 8920
    Artikelnaam: Insane Monsterbox 400's
    Bruto Gewicht: Info volgt kg
    Netto Kruitgewicht: 3720 gram
    Aantal Schoten: 400 schoten
    Effectomschrijving: Deze box is oprecht Insane. Wat een ongelofelijke 400 shots rambak in onze private label lijn.
    Tube diameter: 20 mm
    Kartoninhoud: 1/2
    Tijdsduur: Info volgt
    Stijghoogte: Info volgt
    Adviesprijs: Info volgt

    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	5daecf74d4338813473823.jpg
Vertoningen:1
Grootte:294,8 KB
ID:	1614889


    #2
    Zag deze nog niet op het forum, maar kwam hem tegen in de video van Pyroteam Utrecht. Kan me herinneren dat deze vroeg in het seizoen voor rond de 80-100 euro te krijgen was. Twijfelde toen nog, en als ik hem nu bekijk is het echt een dikke rambox dit. Zie de video vanaf 01:03:27.

    Comment


      #3
      Ik neem aan dat deze ook rond de €150 zal gaan kosten net zoals de 8919 "exclusive monster box"

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door Rico Bekijk bericht
        Zag deze nog niet op het forum, maar kwam hem tegen in de video van Pyroteam Utrecht. Kan me herinneren dat deze vroeg in het seizoen voor rond de 80 euro te krijgen was. Twijfelde toen nog, en als ik hem nu bekijk is het echt een dikke rambox dit. Zie de video vanaf 01:03:27.

        €80 ???? Hoe heb je dat voor mekaar gekregen?

        Comment


          #5
          In de video wordt ook 80-100 euro genoemd. Volgens mij was die iets van 129 euro en ging daar nog freakkorting van af.

          Comment


            #6
            De 8919 "extreme monster box" 200sh werd bij xxl vuurwerk als compound zonder omdoos meegegeven. Wellicht is dit gewoon de variant waarbij deze 2/1 in een karton verpakt zit waarbij de omdoos nog wel aanwezig is.

            Comment


              #7
              echt wel een gaaf ding inderdaad. maar waarom brengen ze deze in hemelsnaam niet uit in 30mm..., maar oke, voor die prijs kan je hem makkelijk 2 tegelijk afsteken.

              Comment


                #8
                Voor 80-100 euro heb je wel een lekkere bak dan zeg, man, mooie chaos en een super tempo! Zijn natuurlijk de freakacties dan, maar ook de buurman die hem meeneemt tijdens de losse verkoop zal hier te tevreden mee zijn voor 130-150 euro hoor, zeker.

                Comment


                  #9
                  Voor 159 euro zijn er betere 30mm blokken te krijgen.
                  -Step outside the box to see the real picture-

                  Comment


                    #10
                    Heeft iemand gezien waar dit apparaat in het noorden te bestellen is?
                    Heeft u misschien een vuurtje?

                    Comment


                      #11
                      Insane monsterbox

                      Dit jaar op zoek gegaan naar een budget box die we met 3 tegelijk schieten. Heb deze box voor 108euro kunnen bestellen in Zoetermeer. Ben heel benieuwd, per 3 zou toch een aardig geweld in de straat moeten geven. Video zal ik hier plaatsen begin 2021

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door BaRdO Bekijk bericht
                        Dit jaar op zoek gegaan naar een budget box die we met 3 tegelijk schieten. Heb deze box voor 108euro kunnen bestellen in Zoetermeer. Ben heel benieuwd, per 3 zou toch een aardig geweld in de straat moeten geven. Video zal ik hier plaatsen begin 2021

                        Dat zou zeer welkom zijn, dus niet vergeten he
                        Vuurwerk doet de duivels dansen

                        Comment


                          #13
                          Haha 3 stuks ook echt, dat gaat zeker een flinke chaos leveren in de straat. Kijk nu al uit naar je film hiervan.
                          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                          Comment


                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door BaRdO Bekijk bericht
                            Dit jaar op zoek gegaan naar een budget box die we met 3 tegelijk schieten. Heb deze box voor 108euro kunnen bestellen in Zoetermeer. Ben heel benieuwd, per 3 zou toch een aardig geweld in de straat moeten geven. Video zal ik hier plaatsen begin 2021

                            Holy fuc*** shit haha, dat wordt echt gestoord man.
                            Succes en filmen he

                            Comment


                              #15
                              Bijzonder gekke rambak dit zeg Is deze ook nog ergens anders te koop? Of alleen in sweeterlake?

                              Comment

                              Working...
                              X