Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Insane Monsterbox 400's

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Voor de eigenaren van deze box of vergelijkende boxen als de ultimate final 600: Maakte deze box nog goeie dreunen voor 20mm?

    Comment


      #32
      Is deze box nog ergens te koop voor een redelijke prijs?

      Comment


        #33
        art 8916 exclusive monster box op dit moment voor eur145 in wierden. ong zelfde grootte, wel een andere box toch zo te zien

        Comment


          #34
          Het einde leek anders en sneller te gaan dan de video dat vond ik juist beter. Ook al had ik ook nog 1.2' total event box hierna afgestoken was insane monster box alsnog wel echt de topper van de avond. Voor 20mm was ik erg onder de indruk, vooral door het tempo en de wind die het groter uitzaaide

          Comment


            #35
            Ik had deze uitgekozen voor het 0.00 uur moment en heb daar geen seconde spijt van gehad. Dit relatief kleine en vooral lage doosje met 20 mm tubes ramt vanaf het eerste moment met veel geweld erop los! Veel salvo's, veel versnellingen, veel agressieve crackling mines en een geweldig einde met onverwacht harde salutes! Van begin tot eind met een grijns toegekeken



            Heb nog twee fragmenten van toeschouwers, de reactie van mijn moeder spreekt boekdelen

            (Aardappel alert)



            Laatst aangepast door arviidd; 14 January 2024, 17:12.

            Comment

            Working...
            X