Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[WINACTIE 4 - 2017] Win een Burn it Massive! [WINNAARS BEKEND]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    proficat allen! helaas zat ik er naast dit keer, ach volgende keer weer beter en deze maar
    gewoon zelf bestelen dan haha

    Comment


      Winnaars van harte! Voor diegenen die net pech hadden...op naar de volgende!

      Comment


        Gefeliciteerd allen.

        Comment


          Aaai uiteindelijk nog 3 vragen fout ook...
          Op naar de volgende zou ik zeggen

          Winnaars gefeliciteerd met deze mooie cake!

          Comment


            Nice! Thanks Vuurwerkcrew en Vuurwerktotaal! Heb deze nog nooit in mijn collectie gehad dus het is van harte welkom! Ben benieuwd!

            Comment


              Gefeliciteerd allemaal! Jullie hebben een zeer mooie cake gewonnen!
              Ik heb een kort lontje.......

              Comment


                Winnaars, gefeliciteerd! Op naar de volgende

                Comment


                  Van harte gefeliciteerd winnaars! Echt een prachtige cake die Massive. Heb je niet gewonnen? Niet getreurd want winactie 5 staat alweer online.
                  Winactie 5: Win een Extreme Salute 2.0
                  Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                  Comment


                    Thanks Vuurwerkcrew en Vuurwerktotaal

                    Comment


                      Helaas weer geen prijs en dat terwijl ik alles goed had (vraag 3 automatisch goedgekeurd i.v.m. verzenden voor vraagaanpassing). Jammer, op naar de volgende maar weer en winnaars gefeliciteerd!

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door LilDanceCrew Bekijk bericht
                        Winaars gefeliciteerd met deze mooie cale!
                        Hoeveel mensen hadden het compleet goed, ben ik wel benieuwd naar had ze ook allemaal goed ��
                        In totaal waren slechts 20 van de 124 goed, en daarvan waren er ook nog 3 die uitgesloten werden van de loting, omdat ze al eerder gewonnen hadden. Al met al een flinke winkans dus.

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
                          In totaal waren slechts 20 van de 124 goed, en daarvan waren er ook nog 3 die uitgesloten werden van de loting, omdat ze al eerder gewonnen hadden. Al met al een flinke winkans dus.
                          Ik had de allereerste prijsvraag gewonnen, ik kan dus verder niets meer winnen? Toch maak ik alleen kans op een extra prijs als ik met alle prijsvragen meedoe, is dat correct? Zo niet dan ga ik ergens anders moeite in steken als jullie het niet erg vinden

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
                            In totaal waren slechts 20 van de 124 goed, en daarvan waren er ook nog 3 die uitgesloten werden van de loting, omdat ze al eerder gewonnen hadden. Al met al een flinke winkans dus.
                            Dat is niet veel, ik had dus iets meer dan 50% kans om te winnen aangezien ik 1 van die 20 was

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door Nuevitas Bekijk bericht
                              Ik had de allereerste prijsvraag gewonnen, ik kan dus verder niets meer winnen? Toch maak ik alleen kans op een extra prijs als ik met alle prijsvragen meedoe, is dat correct? Zo niet dan ga ik ergens anders moeite in steken als jullie het niet erg vinden
                              Klopt, we houden bij wie er iedere prijsvraag weer meedoen en daarmee maak je inderdaad kans op die extra prijs.

                              Comment


                                Hatsikidee!!! Dat is een lekkere prijs. Mooie toevoeging aan een projectje met blinkbakken waar ik al mee bezig was. VWC en Vuurwerktotaal bedankt!
                                Well, that depends...

                                Comment

                                Working...
                                X