Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[WINACTIE 4 - 2017] Win een Burn it Massive! [WINNAARS BEKEND]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door Happiness Bekijk bericht
    En dat allemaal voor een Burn It Massive cake.

    Gaat natuurlijk om het geheel. maar natuurlijk hopen op het winnen van deze top cake

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door Happiness Bekijk bericht
      En dat allemaal voor een Burn It Massive cake.
      Kan je die winnen dan? :o

      Comment


        Flinke discussies hier

        Ik ga geen quote gebruiken, doe altijd mee voor de fun maar ik wil nog wel een kleine toelichting geven op vraag 3.

        Volgens mij was ik 1 van de weinige die "Mattenfreak" als antwoord heb ingestuurd.
        Vraag 3 is door de Crew aangepast, maar de vraag was: "Dit Crewlid heeft zijn eigen style"

        Dat het een naam van cake of cakebox moest zijn, is ook daarna pas vermeld en tevens is toen weer de vraag gewijzigd.

        Genoeg gel*ld, heb zowiezo vraag 4 fout

        Comment


          Ok. Om alles op te helderen. De oorspronkelijke vraag 3, het crewlid met zn eigen stijl zou de Freestyle Titanium zijn geweest.
          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

          Comment


            Dat kon ook bijna niet anders

            Wel grappig dat Titanium ook a eens eerder is gebruikt voor een prijsvraag als ik mij dat goed kan herinneren.

            Comment


              De winnaars zijn bekend!!

              Er is veel gezegd over de mogelijke antwoorden, maar het volgende rijtje was het enige juiste.

              1. Agressive
              2. Sick Nation
              3. 1.2" Titanium Brocade 2 Blue*
              4. Partyraiser
              5. Century box
              6. Air Max
              7. Rocket science 1 en/of 2
              8. One loud cloud


              *Deze vraag was eerst opgesteld met de Freestyle Titanium als antwoord, echter bleek die niet meer in de shop te staan. Hierbij zijn alle antwoorden op vraag 3 tot de wijziging van die vraag goedgekeurd.

              Zeer veel inzendingen, maar bijzonder veel antwoorden waren niet 100% juist. Voor diegene die het wel volledig goed had, was de winkans dan ook erg groot dit keer.

              De 10 winnaars van een Burn it Massive zijn;


              1. Michiel94
              2. fompert
              3. \_niels_/
              4. FireFly78
              5. fenix96
              6. NDG1979
              7. mega vuurwerkfreak
              8. Brainiac
              9. Noppes
              10. MichaëlPaap


              Gefeliciteerd allen!
              Jullie krijgen vanzelf een pm-bericht van Vuurwerktotaal over het afhalen van de cake eind 2017.

              Comment


                gefeliciteerd winnaars !

                ik had ze ook allemaal goed maar net naast de boot gevist

                Comment


                  Winnaar gefeliciteerd!
                  Volgende keer dan maar voor mij
                  ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

                  Comment


                    Van harte winnaars. Een prachtige cake om te winnen.

                    Helaas toch weer 1 fout dit jaar, net als vorig jaar. Die cryptische meuk ligt me blijkbaar niet.
                    Gelukkig nog genoeg kansen!

                    Comment


                      Winnaars van harte! Erg knap om ze allemaal goed te hebben, dus zeker terecht gewonnen.

                      Comment


                        Yiiiihaaa!!!! Super!!!!! Ben hier echt heel erg blij mee
                        Zat te Erg twijfelen om deze nog te bestellen gezien de vele goede verhalen, maar die twijfel is bij deze weggenomen
                        Heel erg bedankt VWT en VWC voor alle prachtige prijsvragen!
                        En uiteraard blijf ik vrolijk mee doen aan de andere prijsvragen voor de hoofdprijs

                        Nu ben ik eigenlijk wel benieuwd, aangezien 'bijzonder veel antwoorden' niet juist waren, hoeveel goede inzendingen waren er?

                        Comment


                          Gefeliciteerd winnaars. Had alleen vraag 7 fout.
                          Blijft mooi deze vragen ...

                          Comment


                            Hoppa! Dat is een goed begin van de week. Bedankt VWC & VWT
                            Laatst aangepast door Noppes; 30 October 2017, 11:52.

                            Comment


                              Winaars gefeliciteerd met deze mooie cale!
                              Hoeveel mensen hadden het compleet goed, ben ik wel benieuwd naar had ze ook allemaal goed ��

                              Comment


                                Gefeliciteerd allen! Super mooie cake!

                                Comment

                                Working...
                                X