Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Winactie 10] Win een Volt! Chemical Box! [WINNAARS BEKEND]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Waarom afhaken? Ik kon ook niet fotoshoppen maar na 3 uur klooien met Paint toch wat ingestuurd.

    Het filmpje downloaden van YT is niet moeiljk. Ook Movie-Maker moet te doen zijn

    Comment


      #47
      Laat de eerste filmpjes maar komen ben benieuwd.

      Comment


        #48
        Oorspronkelijk geplaatst door Pyroboy26 Bekijk bericht
        Ik heb nog geen terugkoppeling dat het we transfer geopend is. En daar zit dacht ik een bepaalde tijd aan
        Idem. Zal vast goedkomen.

        Comment


          #49
          ZO! Ook weer wat in elkaar geknutseld en opgestuurd!
          Daarmee heb ik deelgenomen aan alle acties van 4 t/m 10.
          Ik heb het weer enorm naar mijn zin gehad met deze acties.
          Bedankt, VuurwerkTotaal en VuurwerkCrew!

          Eddy.
          Waar rook is, is vuurwerk.

          Comment


            #50
            Leuke actie, maar helaas ook voor mij denk ik te veel werk.
            Nog nooit filmpjes gemaakt en zit ook niet op youtube.

            Comment


              #51
              Voor mensen die het niet zien zitten heb ik wat tips:

              Je kan een Youtube video gemakkelijk downloaden door een Youtube to MP4 converter online te gebruiken en dan de MP4 file te downloaden. Als je een muziekje wilt toevoegen kun je dit vaak met een Youtube to MP3 convertor wel downloaden (MP4 is video bestand, MP3 is alleen geluid).
              Je kan je video gemakkelijk bewerken in Moviemaker of elke andere gratis videobewerkings software. Als je tekst wilt toevoegen kun je in een paar clicks een tekstvakje toevoegen, en als je alternatieve geluidsopnames wilt toevoegen kun je dat in moviemaker toevoegen als muziek. Zorg dan wel dat je de opname als MP3 hebt opgeslagen!
              In de basisbewerkingsprogramma's kun je niet meerdere afbeeldingen tegelijk toe laten voegen, maar wel achter elkaar plaatsen. Denk niet te moeilijk, dan kun je al tot een mooi resultaat komen! Een beetje door de verschillende mogelijkheden heen gaan (video's splitsen, is gewoon een video in 2'en knippen zodat je er iets tussen kunt plaatsen, en alle effectjes waar je foto's, tekstvakken en dergelijke mee toe kunt voegen moet je gewoon even bekijken en proberen).

              Ik denk dat iedereen wel een videootje moet kunnen maken, ook al heb je het nog nooit eerder gedaan. En er zijn altijd goede tutorials op Youtube beschikbaar die je met de basis skills kunnen helpen! Mocht iemand er niet uitkomen met Moviemaker, dan mag die mij een berichtje doen, komen we er samen wel uit ;)

              Comment


                #52
                Ik ga toch nog maar een poging wagen dit weekend. Te mooie actie om te laten liggen. Met movie maker kom ik er vast wel uit haha
                31/12 Knalle als een malle!

                Comment


                  #53
                  is het ook de bedoeling dat je hem na het inzenden zelf upload op je eigen YT kanaal en hier deelt ?

                  Comment


                    #54
                    Vorig jaar deelde VWT ze zelf hier.

                    Comment


                      #55
                      Krijgen jullie een melding van wetransfer dat het bestand geopend is, ik nog steeds niet en er zit een bepaalde tijd aan dat het kan

                      Comment


                        #56
                        Oorspronkelijk geplaatst door Koala Bekijk bericht
                        Voor mensen die het niet zien zitten heb ik wat tips:

                        Je kan een Youtube video gemakkelijk downloaden door een Youtube to MP4 converter online te gebruiken en dan de MP4 file te downloaden. Als je een muziekje wilt toevoegen kun je dit vaak met een Youtube to MP3 convertor wel downloaden (MP4 is video bestand, MP3 is alleen geluid).
                        Je kan je video gemakkelijk bewerken in Moviemaker of elke andere gratis videobewerkings software. Als je tekst wilt toevoegen kun je in een paar clicks een tekstvakje toevoegen, en als je alternatieve geluidsopnames wilt toevoegen kun je dat in moviemaker toevoegen als muziek. Zorg dan wel dat je de opname als MP3 hebt opgeslagen!
                        In de basisbewerkingsprogramma's kun je niet meerdere afbeeldingen tegelijk toe laten voegen, maar wel achter elkaar plaatsen. Denk niet te moeilijk, dan kun je al tot een mooi resultaat komen! Een beetje door de verschillende mogelijkheden heen gaan (video's splitsen, is gewoon een video in 2'en knippen zodat je er iets tussen kunt plaatsen, en alle effectjes waar je foto's, tekstvakken en dergelijke mee toe kunt voegen moet je gewoon even bekijken en proberen).

                        Ik denk dat iedereen wel een videootje moet kunnen maken, ook al heb je het nog nooit eerder gedaan. En er zijn altijd goede tutorials op Youtube beschikbaar die je met de basis skills kunnen helpen! Mocht iemand er niet uitkomen met Moviemaker, dan mag die mij een berichtje doen, komen we er samen wel uit ;)
                        Met jou uitleg is het me toch gelukt, mijn dank is groot, hoop dat je wint ik heb al gewonnen namelijk maar doe nog mee voor de Voltfather!!

                        Comment


                          #57
                          Oorspronkelijk geplaatst door Pyroboy26 Bekijk bericht
                          Krijgen jullie een melding van wetransfer dat het bestand geopend is, ik nog steeds niet en er zit een bepaalde tijd aan dat het kan
                          Ik kreeg gisteravond bericht dat die van mij is gedownload. Dit bericht kwam echter in mijn spambox, dus wellicht heb je al een mail ontvangen.

                          Comment


                            #58
                            Oorspronkelijk geplaatst door Pyroboy26 Bekijk bericht
                            Krijgen jullie een melding van wetransfer dat het bestand geopend is, ik nog steeds niet en er zit een bepaalde tijd aan dat het kan
                            Ik heb hem ook nog niet.

                            Comment


                              #59
                              Oorspronkelijk geplaatst door Michiel94 Bekijk bericht
                              Ik kreeg gisteravond bericht dat die van mij is gedownload.
                              Hier ook inmiddels een bericht ontvangen dat het bestand is gedownload.

                              Ik zie dat er mensen zijn die vragen of de films hier al geplaatst mogen worden.

                              Als dit toegestaan is dan wil ik dat best doen.

                              Comment


                                #60
                                Ik zag ook in de spambox dat het is gedownload. Volgens mij maar 1 van de 3 die ik heb ingestuurd.

                                Comment

                                Working...
                                X