Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Winactie 10] Win een Volt! Chemical Box! [WINNAARS BEKEND]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door Michiel94 Bekijk bericht
    Dat is zeker jammer en niet zoals het hoort. Wat heb je als vervanging gekregen?
    de X-Treme Blink Box

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door simmien Bekijk bericht

      Hoe ging deze bij jullie?
      Heb hem gefilmd en als ik een cijfer voor deze box zou moeten geven, een dikke 8.
      Vooral cake 2 had enorme boeketten met stevige klappen, cake 1 was wat charmanter in prestatie, maar ook zeer mooi.

      Chemical Box, vanaf 0:59

      Topbakkie

      Comment


        Aangekomen bij de vuurwerktotaal dealer bleek dat deze box er niet was. Als vervanger de zena Triumph box gekregen.

        Comment


          Dit is zuur er nu achter komen dat je een prijs had gewonnen

          Comment


            Ik had meteen gekeken maar stond er niet tussen nu zie ik dat ik later was herkozen

            Comment


              Ook geen PM gehad of iets van vuurwerktotaal?

              Comment


                Dat is wel balen zeg, toen ik je eerste bericht las dacht ik 'hoe stom kun je zijn' maar na je 2e snap ik je volkomen. Had wel wat duidelijk gecommuniceerd kunnen worden dan.

                Balen zeg, hoop dat ze nog iets leuks voor je kunnen regelen voor komend jaar. Of heb je wel bericht gehad?

                Comment


                  Ik kijk dagelijks sta gewoon ingelogt maar ik wou collecties foto's kijken en dan moet ik me boven in opnieuw aanmelden dat deed ik net en toen kwam het privé bericht voorbij.

                  Comment

                  Working...
                  X