Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Winactie 10] Win een Volt! Chemical Box! [WINNAARS BEKEND]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Zoals je kunt heb ik www.wevideo.com gebruikt. Je moet je wel registreren, maar werkt daarna best eenvoudig.

    Comment


      Leuk om al die inzendingen te zien, ik heb er vanmorgen nog eentje ingestuurd

      Comment


        Al gewonnen, maar toch eentje ingestuurd. Maar natuuuuurlijk was Biem-meneer al gebruik. Had het kunnen weten Wel leuke actie weer trouwens.

        Comment


          zo ook even een gemaakt en opgestuurd!!

          nu aan alle 10 de actie meegedaan!
          Fireworks is a lifestyle

          Comment


            Zo, net alles bekeken, de biem meneer is echt populair, en terecht laat dit zich prima lenen voor een fragment
            Jeder Schuss ein Genuss

            Comment


              Zonet mijn inzending afgerond. Wilde er meer commentaar tussen zetten, maar dat lukte me echt niet. Voor mij als computer leek is dit bijna niet te doen. Heb mijn probeersel verzonden, zo doe ik toch nog mee voor de Voltfather Box.

              Comment


                Gisteren ook mijn poging ingestuurd hihi. Hopelijk spoort het iedereen aan om toch nog mee te doen ook al kun je (net als ik) er toch niet zo goed overweg met al die programma's.

                Comment


                  Morgen ook maar eens iets in elkaar flansen voor de Voltfather box

                  Comment


                    Mijn inzending is ook binnen! Ik hoop dat ik dingen win!

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door Anihalas Bekijk bericht
                      Mijn inzending is ook binnen! Ik hoop dat ik dingen win!
                      Je hebt al een Turning Neon gewonnen!

                      En ik zou zeggen, drink er een kopje thee op:
                      Oorspronkelijk geplaatst door Anihalas Bekijk bericht
                      Drinking tea on Turning Neon
                      Eddy.
                      Waar rook is, is vuurwerk.

                      Comment


                        Het was even spelen met video's maar het is gelukt! Ondertussen verder duimen voor die dikke Voltfather!!

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door flyineddy Bekijk bericht
                          Je hebt al een Turning Neon gewonnen!

                          En ik zou zeggen, drink er een kopje thee op:


                          Eddy.
                          Hahaha! Ik vraag iets en word op mijn wenken bediend blijkbaar! Dat is al ding nummer 1, maar er vallen nog meer dingen te winnen als ik iedere cake uit de voltfather als een ding beschouw!

                          Comment


                            Ik heb nog geen downloadbevestiging. Hoe gaan ze dit aanpakken of is vuurwerktotaal tijdens de kerst gewoon open?

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door Anihalas Bekijk bericht
                              Ik heb nog geen downloadbevestiging. Hoe gaan ze dit aanpakken of is vuurwerktotaal tijdens de kerst gewoon open?
                              Ik ook niet en ik hen hem al een paar dagen geleden verstuurd via WeTransfer maar die link verloopt na een paar dagen!!
                              www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

                              Comment


                                Van mij is ook al wel een dag of 4 geleden.

                                Comment

                                Working...
                                X