Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

1.2'' Spinnerz 2 Colorz

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Indrukwekkende box! Deed me denekn aan de spinning to multicolor! Alleen jammer van de laatste cake die bij mij totaal iets anders bleek te zijn!

    Eind goed, Knal goed!

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door Black Dragon Bekijk bericht
      Indrukwekkende box! Deed me denekn aan de spinning to multicolor! Alleen jammer van de laatste cake die bij mij totaal iets anders bleek te zijn!

      Lijkt wel een cake van de 1.2 Glitter Willow 2 Colorz
      Senyor pirotècnic, pot començar la mascletà !!!

      Comment


        Dat had ik ook met 1 van de 2 allebei trouwens 2018. Zag wel dat er op de omdoos een batch 1 was en een batch 2.

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door Palm Tree Bekijk bericht
          Lijkt wel een cake van de 1.2 Glitter Willow 2 Colorz
          Glitter Willow 2 Color heeft een andere kleur per schot en geen rode maar witte willow tips. Lijkt wel een systematische fout, gezien de vele meldingen hiervan. Heel een batch hiermee besmet?

          Edit: waarschijnlijk cake 4 van 1.2” mixed gold to blue.

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door Tatanka Bekijk bericht
            Wat een heerlijk ding idd pauze's totaal niet storend. Keiharde burst galmde mooi over de weilanden heen

            wat een mooie kleuren

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door Arahon Bekijk bericht
              Glitter Willow 2 Color heeft een andere kleur per schot en geen rode maar witte willow tips. Lijkt wel een systematische fout, gezien de vele meldingen hiervan. Heel een batch hiermee besmet?

              Edit: waarschijnlijk cake 4 van 1.2” mixed gold to blue.
              Dat ook zeker niet. Die heb ik ook gehad en die heeft langwerpige cakes over de lengte van de doos en die van de spinnerz zijn vierkant.
              Op 11.35 min zie je 2x de mixed gold to blue


              Verder lijkt het erop dat ik weer een andere cake erin had dan de rest. Ik heb de dozen nog, maar kan het batchnummer niet meer lezen vanwege het plakband wat eraf is.
              Ik had bij de foute spinnerz ook dat het hoofdlont aan de binnenkant van de compound zat. Heb hem dus op het reserve lont geprikt, maar het lijkt wel of het bij mij de 2e cake was omdat die dus achterstevoren loopt. Heel vreemd.

              Op 12.02 min zie je de spinnerz.

              Comment


                Wat een topper was dit vorige week bij mij in de straat! Geschoten per 2 in de show, wat een geweld. Een heerlijk effect vind ik zelf, goed uitgevoerd in mooie kleuren en zeer groot effect. De burst bij deze box was loeihard, zonder dat het de sterren kapot sloeg. Beukte er heerlijk op los!
                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                Comment


                  Wat een geweldige box is dit! Net prof!

                  www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

                  Comment


                    Hier nog een film van 2 van deze bakken, aan het begin van de film.
                    Zie wel dat er af en toe wat floppers tussen zaten, burst was even op denk ik.

                    Comment


                      Super gave bak. Alleen jammer van de pauzes tussen de cakes!

                      Comment


                        Werkelijk een prachtige cakebox!

                        https://www.youtube.com/user/Originallover

                        Comment


                          Deze gaat er dit jaar ook bij komen

                          Comment


                            Deze komt er zeker. Ik denk in tweevoud.
                            December Will Be Magic Again!!

                            Comment


                              :: [E]dese[K]ruit[T]uig ::

                              Comment


                                Hoi hoi, is deze cake al doorgelont of moet je dat zelf doen?

                                Comment

                                Working...
                                X