Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

1.2'' Spinnerz 2 Colorz

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Wat een heerlijk ding idd pauze's totaal niet storend. Keiharde burst galmde mooi over de weilanden heen

    Comment


      Dit was ook een goeie bak, voor die kwart dan! De laatste cake was bij mij totaal anders! Iets met glitter willows! Jammer maar helaas!
      Eind goed, Knal goed!

      Comment


        Deze staat voor volgend jaar alvast weer op de lijst. Wat een kleuren en burst..

        Comment


          Heerlijke box, maar die overgangen......., wat slecht zeg zulke gaten
          https://youtube.com/c/EindjePyro

          Comment


            Hier niks gemerkt van de overgangen, topbox!

            Comment


              Ook hier bijna niets te merken van overgangen. Wat een kwaliteit heeft deze box zeg, echt 1 van de toppers die er te krijgen is voor mij persoonlijk.
              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

              Comment


                Had de 2017 versie. Wat een geweldige box is dit. Was de 2018 batch ook zo goed?

                Comment


                  Deze geschoten als 8 losse in de finale. Als W-shape neergezet... was een succes. In het filmpje vanaf 13:10 te bewonderen..

                  Comment



                    Gedeelte van deze box

                    Comment




                      Heb de 2017 versie gehad samen met de colorful city, was dit ook echt een van de toppers van de avond

                      Comment


                        Staat dit jaar in de straat. Volg hem al even, maar voor 69 euro vandaag besteld.

                        #duurt alleen nog even allemaal

                        Comment


                          waar is ie 69?

                          Comment


                            Deze in de finale van onze show geschoten 2x waar van alle 4 de cakes te gelijk ! Van af 10:26 min
                            hierbij de straatshow van De Knalknapen & friends.De schietlijst is :1x The bullet2x The bullet3x The bullet ( 2 blijven staan )2x Shaft1x Malenkov mines2x S...
                            Kruitkoorts !

                            Comment


                              Wat een geweldige compound was dit! Voor mij één van de beste producten die ik tijdens de jaarwisseling heb afgestoken. Het tempo is snel waardoor de lucht continue gevuld is. De effecten zijn natuurlijk helemaal gaaf, de spinners lichten de straat mooi op en geven een gaaf geluid en de kleuren daarboven zijn zeer helder en groot uitgevoerd. Over het algemeen kosten de boxen uit deze lijn relatief weinig vergeleken met andere boxen van dit formaat.

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door erikv2 Bekijk bericht
                                waar is ie 69?
                                Te vinden in 1 van de freakwinkels op VWC.

                                Comment

                                Working...
                                X