Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

The Junk

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Wat een stom ding was dit zeg.
    De effecten van de extreme salute cakes knalde deze singleshot er makkelijk uit.
    Zeker het geld niet waard, en al helemaal omdat de sample film heel anders is.

    Comment


      Ik vond hem toch erg netjes, behoorlijke klap kwam ervan af!
      Niet het effect van de sample maar zeker niet slecht, groot effect.
      075 zaantjee

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door anthony Bekijk bericht
        Wat een stom ding was dit zeg.
        De effecten van de extreme salute cakes knalde deze singleshot er makkelijk uit.
        Zeker het geld niet waard, en al helemaal omdat de sample film heel anders is.
        Mijn video bij deze reactie:

        Comment


          Filmpje van 25x The Junk, eentje klapte alleen veel te laag.

          Laatst aangepast door Freaky Pyro; 27 November 2017, 07:37.
          www.youtube.com/channel/UC0651L-qJ1np9CkfwloveRw

          Comment


            ik had er twee afgestoken van de tien en had er al genoeg van. Liefst zou ik de rest gewoon willen terugbrengen en mijn geld terug krijgen. Ik vind ze niet veel aan, helaas en dat komt in eerste plaats omdat het effect totaal anders was. Vuurwerkmania, wat doen jullie hieraan?

            Comment


              Toch een tegenvaller. Voor een single shot van dit kaliber moet er meer mogelijk zijn

              Comment


                Heb hem ook gehad, eerste wat ik dacht was: lekker groot. the end

                Comment


                  Ik vond deze ook tegenvallen. Jammer dat het effect niet overeen kwam met hetgeen dat in de video van de fabrikant getoond werd.

                  Comment


                    Ze deden er groot over. Maar de werkelijk nee het was hem niet. Op het grote van het boeket na. Plus dat voetje wat er in de winkel al afviel.

                    Levensgevaarlijk

                    Comment


                      Ik vond hem toch wel heel vet. Zware klap bij het lanceren en een erg groot boeket. Verwachten we niet te veel? voor 5 euro kun je geen shell effect verwachten. Ik vond het ze waard.

                      Comment


                        Deze zelf niet gehad, maar als ik de videos zo zie mag je niet klagen. Toch nog wel een best effect. Maar als je brocade verwachtte is het wel een beetje zuur..
                        Jeder Schuss ein Genuss

                        Comment


                          Ik vond deze toch wel erg tof. Goede knal, leuk groot effect... Of hij nu afwijkt van de sample of niet, volgend jaar haal ik hem gewoon weer.
                          >0597<

                          Comment


                            Ik wist dat ze anders zouden zijn.. Had er eerst 10 besteld en daarom 5 ingeruild aangezien ik ze toch wou zien (in een W en V shape gedaan..) Maar vond de uitwerking wel tegen vallen. Van 5 cakes van 5 euro had ik meer lol.

                            Comment


                              Ik had er 1tje en aan de bovenstaande filmpjes te zien een goeie. Heel mooi rond effect effect met nette spreiding en goede grote. De ES2.0-e/5 kon daar bij mij niet tegenop.

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door pekelder Bekijk bericht
                                Ik vond deze toch wel erg tof. Goede knal, leuk groot effect... Of hij nu afwijkt van de sample of niet, volgend jaar haal ik hem gewoon weer.
                                Dat kan volgens mij helaas niet, want cat 3 single shots mogen volgend jaar volgens mij niet meer.

                                Comment

                                Working...
                                X