Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

The Junk

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Dit ding doet zijn naam wel eer aan haha

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door Meshuggah Bekijk bericht
      Dit ding doet zijn naam wel eer aan haha
      Haha is het echt zo erg?

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door Joppiesaus Bekijk bericht
        Haha is het echt zo erg?
        Valt wel mee, het is nog steeds een leuk ding mischien prijzig maar nog wel mooi. effect vind ik zelf wel groot voor een single shot. Ga er 4 tegelijk schieten als finale

        Comment


          Net afgestoken en ik vond hem super! Heerlijke lancering en groot boeket met groen en beetje goud.

          Comment


            Net geschoten met 4 Arrows, vond hem niet slecht.

            Comment


              Tip! Tape ze vast aan een stokje want ze vallen snel om en deze bombette wil je niet in de buurt hebben

              Comment


                Top ding, alleen dat voetje..
                zet hier toch een fatsoenlijke voet onder!

                Comment


                  Echt een erg mooie single shot! Maar idd wel goed vastzetten.

                  Comment


                    Komt een flinke klap vanaf, zowel lancering als in de lucht. Het effect vond ik toch tegenvallen voor een 2 inch single shot. Sommige effecten van de Spectacle Show 120 waren met gemak groter, en dat is maar 1.2 inch.

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door BosschePyro Bekijk bericht
                      Echt een erg mooie single shot! Maar idd wel goed vastzetten.
                      Bij mij viel 1 om en vloog de bombette zo de straat in, klapte tegen ene huis uit elkaar had ook goed mis kunnen gaan :(

                      Comment


                        Behoorlijk ding. Ik lees reacties dat deze omvalt? maar heb je er dan 2 naastelkaar? of per 1. Mijn ervaring is dat per 1 goed ging, of hadden jullie last van veel wind oid?

                        Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_20161229_173333 - kopie.jpg
Vertoningen:1
Grootte:109,8 KB
ID:	1560968

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door simmien Bekijk bericht
                          Behoorlijk ding. Ik lees reacties dat deze omvalt? maar heb je er dan 2 naastelkaar? of per 1. Mijn ervaring is dat per 1 goed ging, of hadden jullie last van veel wind oid?

                          [ATTACH=CONFIG]31587[/ATTACH]
                          windvlagen af en toe

                          Comment


                            1tje ontplofte half vanuit de buis.
                            de 2 andere waren wel mooi in de lucht, maar niet het effect zoals beloofd.
                            had ze ingegraven en toch vielen ze nog om na het schieten

                            Comment


                              1tje gehad, geen problemen mee gehad. Effect was mooi en enorm groot!

                              Comment


                                Deze schoot de kung fu er toch wel uit, hij kwam een stuk lager waardoor de boeketten een stuk groter over kwamen naar mijn mening.

                                Comment

                                Working...
                                X