Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

1.2" Giga Compound

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Beetje opvallende reactie van PyromoviesHD maar dat zijn we ondertussen wel van hem gewend. Ik snap zijn reactie ook wel maar het in het hokjes plaatsen vind ik dan weer overdreven. Mocht het zo zijn dat deze ook echt zo presteert als tijdens de productdemonstratie is laten zien dan is dit een topproduct die hopelijk niet al te veel moet gaan kosten voor de liefhebbers. Ik weet dat er groepen en families zijn die anno 2017 gewoon een paar grote dingen willen hebben voor een paar honderd euro. Waarom dan niet gewoon 1 waanzinnig groot ding kopen en in 1 keer klaar zijn! Prima toch, niemand is verplicht om zo iets te kopen. Maar met 20 cakes zou de prijs wel behoorlijk worden. Zal geen kooi om zitten natuurlijk dus ik denk zelf zo'n 25 euro per cake max. 500 euro totaal dus, 499,- als aanbieding

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door Pyromovies HD Bekijk bericht
      Zal het vast goed doen bij de "nep Rolex/ Breitling, gouden ketting, afgetrapte Mercedes (of elk ander luxe merk auto), sportschool typetjes" die geen verstand hebben van vuurwerk, dit bakbeest. "Kijk mij eens, ik heb de grootste"..... maar mij niet gezien. Zoiezo vind ik compound ruk met de verplichte pauzes tussen de cakes. Ik hou het wel bij m'n onstekertjes.

      Mijn schatting: 20 x 32 euro = 640 euro. Dat verwacht ik ongeveer als winkelprijs.
      Ik ben ook sportschool type ? Ik werk er zelfs ik heb geen mercedes en ook geen gouden ketting en wel verstand van vuurwerk...

      Comment


        Voor families die 1 mooi ding willen is dit toch perfect.
        Het legale vuurwerk gaat echt met sprongen vooruit had dit jaar een aantal boxen van ongekende kwaliteit.

        Ook als tegenhanger van de grote prof blokken is dit in mijn ogen perfect vooral voor families die iets moois willen en niet meer via via bij een louche handelaar terechtkomen.

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door wigster23 Bekijk bericht
          Kijk is gewoon het filmpje is toch gewoon een prachtige box.
          Hou er wel rekening mee dat het filmpje een dik opgevoerde sample is. Bij Mania en Rubro zou ik vooral eerst een productie exemplaar afwachten tot je overgaat op koop, want realistisch is de video zeer waarschijnlijk niet.

          Comment


            Gezien de prijs zullen winkels deze ook niet tijdens demonstraties zelf schieten. Winkels zullen er hoogtuit een hand vol van verkopen!

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door Arahon Bekijk bericht
              Hou er wel rekening mee dat het filmpje een dik opgevoerde sample is. Bij Mania en Rubro zou ik vooral eerst een productie exemplaar afwachten tot je overgaat op koop, want realistisch is de video zeer waarschijnlijk niet.
              Tuurlijk is ook zo en dat is bij elke importeur wel tegenwoordig.
              Maar de bad ass box, Golden illusion, escape from hell en van Rubro flash of The gods en de Tsunami Box zijn mijn allen prima bevallen. En werden ook samples geschoten als deze dat niveau haalt vind ik het prima.

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door Pyromovies HD Bekijk bericht
                Zal het vast goed doen bij de "nep Rolex/ Breitling, gouden ketting, afgetrapte Mercedes (of elk ander luxe merk auto), sportschool typetjes" die geen verstand hebben van vuurwerk, dit bakbeest. "Kijk mij eens, ik heb de grootste"..... maar mij niet gezien. Zoiezo vind ik compound ruk met de verplichte pauzes tussen de cakes. Ik hou het wel bij m'n onstekertjes.

                Mijn schatting: 20 x 32 euro = 640 euro. Dat verwacht ik ongeveer als winkelprijs.
                Ja dat spelen met ontstekertjes is natuurlijk voor de kneusjes die compleet volgens het boekje leven. Geen inlevingsvermogen hebben in anderen, te dik zijn omdat ze niet sporten en op dumpert zitten heel de dag.



                Slaat beide nergens op natuurlijk.

                Comment


                  Rubro en Vuurwerkmania hebben zich (voor mij) al bewezen. Kijk bijvoorbeeld naar de boxen zoals: Immortal Gold, 4 Seasons, Transbomber, Golden Illusion, en de rest van de Vuurwerkmania 100s boxen. Stuk voor stuk toppers.

                  Al zou ik dit ook niet zo snel kopen omdat het zowat allemaal dezelfde effecten zijn. Maar dit hele 'compound' idee klinkt wel heel interessant.

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door robinhood Bekijk bericht
                    Rubro en Vuurwerkmania hebben zich (voor mij) al bewezen. Kijk bijvoorbeeld naar de boxen zoals: Immortal Gold, 4 Seasons, Transbomber, Golden Illusion, en de rest van de Vuurwerkmania 100s boxen. Stuk voor stuk toppers.

                    Al zou ik dit ook niet zo snel kopen omdat het zowat allemaal dezelfde effecten zijn. Maar dit hele 'compound' idee klinkt wel heel interessant.
                    Maar al deze bovengenoemde cakeboxen hebben het nooit gehaald bij de Rubro/Mania demo's. Daarmee wil ik niet zeggen dat het slechte cakeboxen zijn (verre van), maar dat wat er getoond wordt op de winkeliersdemo vaak in flink contrast staat met het eindproduct. Wanneer je er recht onder staat valt het ook minder op dan bij december demo's op afstand. Er zijn helaas ook een hoop producten van Rubro/Mania die wel flink onder maat presteerden. Daarom zou ik niet blind vertrouwen op de winkeliers demo sample.

                    Uiteraard gebeurt hetzelfde bij andere importeurs, maar ik heb het idee dat Rubro/Mania samen met Cafferata de kroon spannen.

                    Comment


                      Wat een kansloze opmerking weer..
                      Zal het ook prima doen bij de freak een mooie compound box.
                      Hoef je geen sportschool type voor te zijn hoor of wat dan ook.
                      En je vind het ruk? rare mening dan.
                      Ik heb dit jaar de cakebox 4 en de best for last van witte geschoten (compound)
                      Waarvan de best for last in 1x goed doorliep en de cakbox 4 ongeveer 2-3 seconde tussen de cakes had, totaal niet storend en een prachtig totaal plaatje..

                      Oorspronkelijk geplaatst door Pyromovies HD Bekijk bericht
                      Zal het vast goed doen bij de "nep Rolex/ Breitling, gouden ketting, afgetrapte Mercedes (of elk ander luxe merk auto), sportschool typetjes" die geen verstand hebben van vuurwerk, dit bakbeest. "Kijk mij eens, ik heb de grootste"..... maar mij niet gezien. Zoiezo vind ik compound ruk met de verplichte pauzes tussen de cakes. Ik hou het wel bij m'n onstekertjes.

                      Mijn schatting: 20 x 32 euro = 640 euro. Dat verwacht ik ongeveer als winkelprijs.
                      075 zaantjee

                      Comment


                        LOL...kom eens van de kast af met zn allen joh....hahahaha. Ik zeg helemaal niks over niemand hier, ik stel me alleen voor dat dit product het goed zal doen bij die types. Gelijk allemaal aangesproken voelen hahahaha.

                        En wat er inderdaad gezegd wordt, dit is een super dikke sample, in de straat presteert ie natuurlijk op 50%

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door Pyromovies HD Bekijk bericht
                          LOL...kom eens van de kast af met zn allen joh....hahahaha. Ik zeg helemaal niks over niemand hier, ik stel me alleen voor dat dit product het goed zal doen bij die types. Gelijk allemaal aangesproken voelen hahahaha.

                          En wat er inderdaad gezegd wordt, dit is een super dikke sample, in de straat presteert ie natuurlijk op 50%

                          Waarom kan het niet allemaal wat gezelliger we zijn hier met ze allen liefhebbers van vuurwerk.
                          Niet alles is negatief meneer pyromovies.

                          Zo jammer

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door wigster23 Bekijk bericht
                            Waarom kan het niet allemaal wat gezelliger we zijn hier met ze allen liefhebbers van vuurwerk.
                            Niet alles is negatief meneer pyromovies.

                            Zo jammer
                            Niet iedereen staat overal positief tegenover zoals jij, ik ben nogal kritisch ja. Maar dat weet iedereen inmiddels hier wel dus je kan je ook inleven in mijn gedachtegang neem ik aan. Ik doe niks ongezelligs, ik stel me alleen iets voor (ik zie de sjonnies van onze maatschappij hier al mee zeulen, ala Maaskantje, BAM JONGUH), zeg maar. Misschien heb ik wel een te levendige fantasie ofzo.

                            Maar ja het blijft een openbaar forum dus dit mag volgens mij. Na de zoveelste keer je storen aan mijn manier van reageren zou je ook wat minder op me kunnen letten, en mijn reacties met een korreltje zout nemen, toch?

                            Nu weer verder over deze lap van een compound box die net ff iets te goed presteert in het filmpje.

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door Pyromovies HD Bekijk bericht
                              Niet iedereen staat overal positief tegenover zoals jij, ik ben nogal kritisch ja. Maar dat weet iedereen inmiddels hier wel dus je kan je ook inleven in mijn gedachtegang neem ik aan. Ik doe niks ongezelligs, ik stel me alleen iets voor (ik zie de sjonnies van onze maatschappij hier al mee zeulen, ala Maaskantje, BAM JONGUH), zeg maar. Misschien heb ik wel een te levendige fantasie ofzo.

                              Maar ja het blijft een openbaar forum dus dit mag volgens mij. Na de zoveelste keer je storen aan mijn manier van reageren zou je ook wat minder op me kunnen letten, en mijn reacties met een korreltje zout nemen, toch?

                              Nu weer verder over deze lap van een compound box die net ff iets te goed presteert in het filmpje.


                              Het maakt me niks uit hoor.
                              Maar je schrijft duidelijk mensen zonder verstand van vuurwerk en je gooit er nog wat dingen uit.
                              En dus voel ik me aangesproken omdat ik het een mooie bak vind en ik het compound juist toejuich.
                              Ben ik nu een sjonnie?
                              Ik heb totaal niks tegen jou of tegen iemand anders ik kom hier puur om lekker met vuurwerk bezig te kunnen zijn. Ik ben ook kritisch op me vuurwerk wat ik in de straat heb staan de 31ste.
                              En ik ben het juist vaak met je eens in topics alleen hiermee niet. Want ik vind dat je met je eerste reactie ook een hoop freaks ( hou niet zo van dit woord ik ben een liefhebber) oo een hoop gooit.

                              En vooral je mening blijven geven en ook vooral kritisch zijn en blijven want naar mijn mening hebben forums als deze absoluut meegedragen aan de kwaliteit van legaal vuurwerk wat we op dit moment in Nederland hebben. Inderdaad ben ik altijd positief en ik kan me zeker inleven in jou gedachtegang dus daar ligt het totaal niet aan.en de zoveelste keer? Dit is de eerste keer dat ik me stoor aan een reactie van jou. Dus ik weet niet precies waar dat vandaan komt.

                              Mvg

                              Comment


                                Ik begrijp wat je zegt.

                                Comment

                                Working...
                                X