Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Neon Maroon

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    Deze gaat veel te snel om de kleuren mooi tot hun recht te laten komen zonde.
    Was mooier geweest met 1 kleur per rij met dit tempo.
    Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

    Comment


      #62
      Oorspronkelijk geplaatst door kwintos Bekijk bericht
      Deze gaat veel te snel om de kleuren mooi tot hun recht te laten komen zonde.
      Was mooier geweest met 1 kleur per rij met dit tempo.
      Oorspronkelijk geplaatst door Gupje Bekijk bericht
      Tja wat moet ik er van zeggen... Denk dat ik hem anders in mijn hoofd had voorgesteld. Hoopte eigenlijk dat elke Cake zijn eigen kleur had.
      Het eerste wat ik zij na de Mania demo. Geef elke kleur zijn eigen kans om de lucht te vullen.
      Klapchi

      Comment


        #63
        De box is inderdaad wel erg rap weg zeg, 25 seconden.. Maar het is, denk ik, in de straat wel een topper met dat tempo. Of hierbij de kleuren goed tot zijn recht komen? Wellicht niet, maar chaos en een kleurenspektakel word het wel, daarom heb ik hem ook besteld
        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

        Comment


          #64
          Oorspronkelijk geplaatst door Djaimy Bekijk bericht
          De box is inderdaad wel erg rap weg zeg, 25 seconden.. Maar het is, denk ik, in de straat wel een topper met dat tempo. Of hierbij de kleuren goed tot zijn recht komen? Wellicht niet, maar chaos en een kleurenspektakel word het wel, daarom heb ik hem ook besteld
          Ik vermoed ook wel dat deze het in de straat prima doet. Stonden bij Tosch toch wel op een dikke 90 meter afstand.
          FIREWORKS https://www.youtube.com/user/Zinkje902

          Comment


            #65
            Oorspronkelijk geplaatst door chrissie81 Bekijk bericht
            Ik vermoed ook wel dat deze het in de straat prima doet. Stonden bij Tosch toch wel op een dikke 90 meter afstand.
            In de straat is dat slechts een meter of 5 a 10. Dan moet dit wel echt een heerlijk kleurenspektakel opleveren hoor!
            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

            Comment


              #66
              Ik heb er wel een in bestelling staan, ben benieuwd.

              Comment


                #67
                Ik heb deze gekocht door eerste filmpjes.
                Maar als productie laatste is dan is het een flinke tegenvaller.
                55 sec en nu 25 sec ?

                Comment


                  #68
                  Hij stond hier in de eerste instantie op de wishlist. Puur op basis van het laatste filmpje zou ik hem laten staan, maar dan hoor je dat gejuich op het einde. Blijkbaar maakte hij toch behoorlijk indruk... Twijfel, twijfel....
                  Work is the curse of the drinking class

                  Comment


                    #69
                    Oorspronkelijk geplaatst door SQUEAK! Bekijk bericht
                    Hij stond hier in de eerste instantie op de wishlist. Puur op basis van het laatste filmpje zou ik hem laten staan, maar dan hoor je dat gejuich op het einde. Blijkbaar maakte hij toch behoorlijk indruk... Twijfel, twijfel....
                    Het was best een leuke box hoor, maar vooral erg snel klaar. Dat gejuich deden de Duitsers bij bijna alle (compound)boxen
                    FIREWORKS https://www.youtube.com/user/Zinkje902

                    Comment


                      #70
                      Iemand ervaringen?

                      Comment


                        #71
                        Ondanks de mist toch van genoten.

                        Comment


                          #72
                          Oorspronkelijk geplaatst door BurstDuo Bekijk bericht
                          Iemand ervaringen?
                          Ja ik! Leuk blokje, schiet lekker rap. Felle kleuren zoals we gewend zijn van de Red Maroon. Ik moet wel zeggen dat ik deze voor 59,95 had en de Evo Bomber voor 69,95, en dan gaat mijn voorkeur toch uit naar de Evo Bomber. Die had voor mijn gevoel een net wat hardere burst.

                          Vuurwerk is een passie!

                          Comment


                            #73
                            Ik vond hem helemaal geweldig, wat een bak. Zeer van genoten door de kleuren uit deze box, die zijn erg goed uitgevoerd en het tempo in deze bak is precies goed. Vond hem echt gaaf. Komt er dit jaar weer bij.
                            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                            Comment


                              #74
                              Hopelijk nog iemand met een film zonder die mist, maar de eerste beelden geven een goed idee van de bak.
                              Heb hem niet gekocht, had daarvoor de Red Maroon gekozen, maar komend jaar komt deze er zo te zien wel bij. Had mindere boeketten verwacht, maar dit oogt prima.

                              Comment


                                #75
                                Ondanks de filmpjes met mist ziet hij er top uit. Ik zag deze al genoemd worden als Flopper. Na het ziet van deze beelden ben ik het daar zeker niet mee eens.

                                Ook hier gekozen voor de Red Maroon. Dit jaar ook maar voor de Neon Maroon gaan.

                                Comment

                                Working...
                                X