Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Neon Maroon

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Mooie box. Mooie kleuren, goede spreiding. Ik snap alleen de soort titanium pistil niet echt, had van mij niet gehoeven.

    Comment


      #47
      Klopt het dat dit peonies zijn, had eerlijk gezegd effect van de red maroon verwacht/gehoopt. Zo te horen wel een prima box verder, maar niet uniek.

      Comment


        #48
        Oorspronkelijk geplaatst door KJ25 Bekijk bericht
        Klopt het dat dit peonies zijn, had eerlijk gezegd effect van de red maroon verwacht/gehoopt. Zo te horen wel een prima box verder, maar niet uniek.

        helemaal mee eens en vindt hem veel op Color Storm van evo lijken

        Comment


          #49
          De Color Storm van Evo heeft 144 shots die allen hetzelfde zijn. De Neon Maroon heeft er 100, maar elke bombette heeft zijn eigen effect (kleur). Daarin verschillen de boxen van elkaar. Beide zijn ze 25mm.

          Volgensmij is de Color Storm ook meer voor de knal bedoeld dan sier. Het betreft de laatste cake van de Dragon Box 3 die vorig jaar zeer veel indruk maakte vanwege de burst die er van af kwam. Daarop heeft Evo naar de vraag geluisterd en er een cakebox van gemaakt

          Mijn voorkeur gaat uit naar beide Maar de Neon Maroon verdient een plekje om rustig van de kleuren te kunnen genieten, waar de Color Storm er ook richting de finale mag zijn of juist aan het begin om de boel even wakker te schudden.

          Verder kan de Color Storm gerust per 2, omdat de kleuren elkaar toch niet in de weg lopen gezien het een enkel effect betreft. Bij de Neon Maroon hangt dit van persoon tot persoon af wat je smaak is. De lucht kan nog wel eens rommelig overkomen met al die kleurtjes door elkaar.

          Comment


            #50
            Prima box gezien gisteren, maar ik heb het idee dat het effect van de Red Maroon nét wat langer doorgloeide en daardoor wat langer bleef hangen. Bij deze heb ik meer het idee van een (titanium) peonie effect zoals ook Red Wire dat heeft. Desondanks blijft het een interessant product vanwege de felle kleuren die de naam Neon wel degelijk eer aan doet
            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

            Comment


              #51
              Helaas minder groots dan de Red Maroon uitwerking, maar de mix van heldere kleuren vond ik echt heel tof. Deze met aansluitend een Red Maroon lijkt mij te gek, die nog zien te scoren dus, maar die Neon Maroon gaat er sowieso komen.

              Comment


                #52
                Ik vond dit juist een prima toppetje, leuk hoe ze uit elkaar klapte (weet niet hoe dat effect heette). en de mix van alle kleuren zo steeds door elkaar vond ik erg leuk, ga deze denk ik combineren met de red maroon, welke al in de collectie zit. Prima combi

                Comment


                  #53
                  Ben al zo lang aan het wachten op een dergelijke box met verschillende kleuren peonies, eindelijk is ie er! Gaat er zeker op het lijstje.

                  Comment


                    #54
                    Een heerlijke nieuwe bak deze Neon Maroon! Wel vaag dat ze 'm niet even een ander label dan de Red Maroon hebben gegeven. Hierbij mijn video gemaakt tijdens de Vuurwerkmania Winkeliersdemo 2019:

                    www.huismanvuurwerk.nl

                    Comment


                      #55
                      Zojuist besteld in Denekamp! Ben nu toch wel benieuwd als er over 2 jaar weer een andere variant gaat komen...
                      With great fireworks comes great responsibility

                      Comment


                        #56
                        Box is vanavond geschoten bij de demo van Tosch. En ik dacht, laat ik deze filmen. En toen vergat ik op opnemen te drukken, dus for what's it worth : laatste stukje neon maroon. Tempo van de hele box overigens gelijk aan de bestaande films. Toppertje

                        Comment


                          #57
                          Heb hem net ook gefilmd bij Tosch, leuke bak, maar ik vond hem niet zo indrukwekkend als de Red Maroon.

                          FIREWORKS https://www.youtube.com/user/Zinkje902

                          Comment


                            #58
                            Oorspronkelijk geplaatst door chrissie81 Bekijk bericht
                            Heb hem net ook gefilmd bij Tosch, leuke bak, maar ik vond hem niet zo indrukwekkend als de Red Maroon.

                            En helemaal derop ook....

                            Comment


                              #59
                              Oorspronkelijk geplaatst door Koala Bekijk bericht
                              En helemaal derop ook....
                              Hahaha, ja ik was NET op tijd met indrukken. Vond hem wel erg rap voorbij zeg, 30 seconden en weg..
                              FIREWORKS https://www.youtube.com/user/Zinkje902

                              Comment


                                #60
                                Nou ben blij dat er in Duitsland al productie wordt geschoten want ik vind dit qua spreiding er niet uitzien. Een wereld van verschil met de Red Maroon, lijkt het. Gelukkig niet besteld.

                                Comment

                                Working...
                                X