Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Showbox 1

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door BurstDuo Bekijk bericht
    Ik zelf ga niet voor iets 125 betalen als het 50 euro koste. Zie geen reden tot een prijs stijging.
    Begrijp dat het een actie was, maar het gevoel klopt dan niet helemaal. Het voelt dan dat je 75 euro meer hebt betaald. Dan is ook eigenlijk zo.

    Voor mij word et em niet meer, tenzij hij weer 50 kost.


    Groet.
    Ja dat is zeker zo als die weer 50 euro zou zijn dan heb je echt een super bak voor het geld maar betwijfel het.
    Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door Timothy22 Bekijk bericht
      Beste Tim,

      Helaas zul je dit moeten regelen met je dealer.
      Wij hebben al onze showboxen uitgeleverd aan de dealers waar deze online besteld en betaald zijn.

      Wij horen dan ook geen andere klachten uit het land.

      Groet,

      Vuurwerkmania

      Alleen al om dit soort leugens zou ik serieus overwegen om geen Vuurwerkmania meer te kopen.
      Wat laf om de dealers de schuld te geven zeg!
      Ik weet er tenminste drie die die Showbox niet geleverd hebben gekregen.
      En dan hoort Vuurwerkmania geen klachten?
      Yeah, right!

      Verdomd jammer dat hun boxen tot nu toe ongeėvenaard zijn, enkele uitzonderingen daargelaten....

      Comment


        Ik heb even de filmpjes bekeken van deze box en dat voor 50 euro! Gewoon super! Ik snap gewoon niet waarom ze dan zo'n slappe box als supernova kunnen uitleveren voor 65 euro!
        Eind goed, Knal goed!

        Comment


          Hier nog een filmpje van 1 van de cakes. vanaf 20 seconde begint die. de eerste cake is cake A uit cruel traction. (mn reserve lont was uit die cake gegaan dus heb die apart afgestoken) maar zo kan je hem wel mooi vergelijken

          Comment


            Die gouden mine in elke cake was trouwens ook nice lekker vol.
            Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

            Comment


              Hier de Showbox 1 los geschoten.Niet optimaal gefilmd want de andere was op dat moment leeg maar goed echt een mooie bak voor het geld.







              Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

              Comment


                Hele mooie bak! Als die volgend jaar ook 50 euro is dan koop ik er 2!

                Comment


                  Ongelooflijk wat vuurwerk mania daar in de mail zegt het ligt aan de dealer, ik heb hem ook niet gehad en heb in een andere winkel gestaan waar iemand deze ook verwachte mee te nemen en ook die werd teleurgesteld. Mijn andere bestelling van vuurwerkmania was niet eens aan de dealer doorgegeven.Ze kunnen dan wel leuke acties hebben maar als je ze niet geleverd krijgt heb je er niks aan ik heb andere acties laten liggen omdat ik anders te ver boven mijn budget kwam maar op de verkoopdagen word ik teleurgesteld en kan ik als vervangend product een veel te duur product uitzoeken maar al het leuke was al weg dus stond met lege handen. Als vuurwerkmania niet zo belachelijk had gereageerd in die mail had ik dit niet eens vermeld maarja ze vragen erom

                  Comment


                    dit jaar toc maar proberen te bemachtigen . wat een vette box is dit

                    Comment


                      Hoop echt dat deze dit jaar weer te krijgen is voor 50 euro! Gruwelijke box was dit voor 50 euro

                      Comment


                        Mooie box! ...En 50 euro is zeker niet duur voor dit prachtstukje!
                        Eind goed, Knal goed!

                        Comment


                          Hier ook niet geleverd gekregen, extra naar een dealer gereden die 1 december de webshop al open had omdat de webshop in Almelo nog dicht zat en ik deze box toch graag wilde hebben. Met ordernr 0001 mijn vuurwerk opgehaald maar geen showbox helaas. Alternatief was er niet, kon een supernova meekrijgen en heb dat maar gedaan wat achteraf geen goede keuze was. Winkelier gaf hier ook aan GEEN showbox geleverd te hebben gehad. Mail naar vuurwerkmania gaf hetzelfde verhaal als de rest in dit topic: wij hebben alle showboxen geleverd aan de winkeliers.

                          Had ook 16x we like it besteld, slechts 8 geleverd gekregen. Hier wel goed gecompenseerd door de winkelier. Vuurwerkmania, wees gewoon eerlijk en geef die mensen gewoon een tegoedbon voor het jaar erop o.i.d. maar enige vorm van compensatie is daar niet bekend gok ik.

                          Comment


                            Is het nou al mogelijk om te bestellen bij de Vuurwerkmania website ?
                            Want alles lijkt weer op voorraad ..

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door joeyjoey Bekijk bericht
                              Is het nou al mogelijk om te bestellen bij de Vuurwerkmania website ?
                              Want alles lijkt weer op voorraad ..
                              Ga maar uit van 1 november.

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door Knalpot Bekijk bericht
                                Hier ook niet geleverd gekregen, extra naar een dealer gereden die 1 december de webshop al open had omdat de webshop in Almelo nog dicht zat en ik deze box toch graag wilde hebben. Met ordernr 0001 mijn vuurwerk opgehaald maar geen showbox helaas. Alternatief was er niet, kon een supernova meekrijgen en heb dat maar gedaan wat achteraf geen goede keuze was. Winkelier gaf hier ook aan GEEN showbox geleverd te hebben gehad. Mail naar vuurwerkmania gaf hetzelfde verhaal als de rest in dit topic: wij hebben alle showboxen geleverd aan de winkeliers.

                                Had ook 16x we like it besteld, slechts 8 geleverd gekregen. Hier wel goed gecompenseerd door de winkelier. Vuurwerkmania, wees gewoon eerlijk en geef die mensen gewoon een tegoedbon voor het jaar erop o.i.d. maar enige vorm van compensatie is daar niet bekend gok ik.
                                De webshop van Vuurwerkmania Almelo was ruim voor 1 december al open. Heb zojuist even mijn oude bonnen nagekeken en heb aldaar op 4 november j.l. 4 showboxen besteld en uitgeleverd gekregen.

                                Comment

                                Working...
                                X