Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Showbox 1

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Dit was echt een beestenbakkie. Heel de lucht vol met dik goud. Volgend jaar weer als ie er dan is!
    Even a broken clock is right twice a day.

    Comment


      Dit waren denk ik nog me best besteedde euro's. 12.50 per cake en echt alle cakes waren regelrechte toppers! prachtige dikke gouden boeketten. vond alle cakes net zo goed als de sky palms eigenlijk.

      Als ze er volgend jaar weer zijn. of iets anders met zulke korting dan koop ik meer dan 1 box :P

      Comment


        Idd, het was even spannend en dan ook nog zo'n verdomde kooi erom heen. Maar de uitwerking van deze box maakte alles meer dan goed. Voor 50 euries nie gek toch?
        December Will Be Magic Again!!

        Comment


          Ik had deze ook besteld. Bij Mega-Vuurwerk Leeuwarden was men zo vriendelijk om bij alles wat gekooid geleverd wordt de kooien al te verwijderen, dus dat scheelde een hoop gek(l)ooi.

          Wat een Rammer was dit! Ik en mijn publiek hebben zwaar staan te genieten! Ik hoop hem volgend jaar weer te scoren

          Comment




            Rammert

            Comment


              Heb er 1 gewoon geschoten zoals op het bovenstaande filmpje en 1 met alles tegelijk.
              Voor 100 euri een geweldig brok geweld!
              Voor die prijs kom je niet snel iets beters tegen!
              Even a broken clock is right twice a day.

              Comment


                Hierbij mijn filmpje van deze heerlijke bak. Voor die 50 euro is er naar mijn idee weinig beters te krijgen. Tempo is heerlijk, harde burst en grote boeketten. echt een top cake!!


                Omdat er geen reservelont aan zat heb ik het lont van de volgende cake vast gemaakt op de plaats waar het lont de laatste rij tubes in gaat, hierdoor begint steeds de volgende cake al terwijl de voorgaande nog bezig is. ene kant wel jammer maar aan de andere kant geeft het wel iets meer chaos

                Comment


                  Heerlijke doos! 2 stuks verwerkt in de 18.00 show! deden het prima, tempo was top, en de boeketten waren mooi.
                  Ik denk wel wat de kans klein is dat we deze dit jaar weer voor 50 euro kunnen krijgen
                  075 zaantjee

                  Comment


                    Topbak voor € 12.50 per cake

                    CakeA


                    CakeB


                    CakeC


                    CakeD

                    Comment


                      Zo afgaande op de filmpjes zouden alle vier de cakes wel in aanmerking komen om "los" te worden verkocht, en dan mogen ze best wat meer kosten dan 12,50...
                      Ze maken op mij in ieder geval een hoop meer indruk dan de We like it, waar ik veel meer van had verwacht, en waar ik de 500 gram niet aan af kon zien.
                      Opmerkelijk wel dat er geen reservelont aan deze cakes zat, terwijl dit bij de meeste los verkochte Geisha cakes wel het geval was?!

                      Comment


                        Heb een reactie van Vuurwerkmania gehad nadat ik een mail had gestuurd waarin ik mijn onvrede had geuit over de gang van zaken. Blijkbaar hebben hun dus alles goed gedaan en is het de schuld van de dealer, en ben ik de enige zonder showbox

                        Beste Tim,

                        Helaas zul je dit moeten regelen met je dealer.
                        Wij hebben al onze showboxen uitgeleverd aan de dealers waar deze online besteld en betaald zijn.

                        Wij horen dan ook geen andere klachten uit het land.

                        Groet,

                        Vuurwerkmania

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door Timothy22 Bekijk bericht
                          Heb een reactie van Vuurwerkmania gehad nadat ik een mail had gestuurd waarin ik mijn onvrede had geuit over de gang van zaken. Blijkbaar hebben hun dus alles goed gedaan en is het de schuld van de dealer, en ben ik de enige zonder showbox

                          Beste Tim,

                          Helaas zul je dit moeten regelen met je dealer.
                          Wij hebben al onze showboxen uitgeleverd aan de dealers waar deze online besteld en betaald zijn.

                          Wij horen dan ook geen andere klachten uit het land.

                          Groet,

                          Vuurwerkmania
                          nouw tim jij was niet de enigste ik deed op 10 nov me bestelling , alles betaald en krijg op 25 dec tehoren dat ik ze niet kreeg omdat ze niet televeren waren ik pissigik bel mijn dealer op mocht ik andere uitzoeken voor de zelfde prijs als de show box 1 dus zo kan het dus ook .

                          Comment


                            Ergens zet dit wel aan tot denken want blijkbaar valt er voor zo'n zacht prijsje toch zat moois te maken. Ik bedoel, betalen we dan ook niet teveel voor de gemiddelde doorlontbak?

                            Comment


                              Ben benieuwd dit jaar zal je wel gewoon het volle pond moeten betalen 125 euro dus.
                              Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door kwintos Bekijk bericht
                                Ben benieuwd dit jaar zal je wel gewoon het volle pond moeten betalen 125 euro dus.
                                Ik zelf ga niet voor iets 125 betalen als het 50 euro koste. Zie geen reden tot een prijs stijging.
                                Begrijp dat het een actie was, maar het gevoel klopt dan niet helemaal. Het voelt dan dat je 75 euro meer hebt betaald. Dan is ook eigenlijk zo.

                                Voor mij word et em niet meer, tenzij hij weer 50 kost.


                                Groet.

                                Comment

                                Working...
                                X