Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welke singleshot is het beste?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Thanks, hier heb ik dus echt heel erg veel aan
    Chooet zijn 5,50 per 16 hier en dus zeker goed te doen. Vandaar ook mijn vraag ernaar, mochten ze de originele prijs hebben gehad dan had ik het niet eens overwogen.

    Wolff singleshot, inderdaad de black burst, laat ik dan gewoon achterwege. Als die niet goed presteert laat dan maar zitten ^^

    Sick6 zal er dan zeker inkomen, met wat knock outs en mogelijk dus de Chooet! Dankjewel voor je hulp

    Comment


      Ik ga dit jaar maar eens de Thunder Kong bulkpack singleshots van lesli testen.
      10 euries voor 32 stuks, niet slecht. + In de voorverkoop 20% korting op alle producten dus +- 8 euro voor 32 stuks.

      Comment


        Weet één van jullie ook hoe de Thunder Kong Double Demolition (lesli) presteert in vergelijking met alle voorgaand genoemde single shots?

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door vipers Bekijk bericht
          Weet één van jullie ook hoe de Thunder Kong Double Demolition (lesli) presteert in vergelijking met alle voorgaand genoemde single shots?
          ik heb hem dit jaar voor het eerst, dus zal proberen 28ste een filmpje te schieten.

          voor die prijs zou ik ook zeker een aantal pakjes van aanschaffen. hier zijn ze 10,- dit is me net wat te veel.

          goed dat je de black burst niet koopt, is mij niks van bijgebleven

          Comment


            Zijn er trouwens nog mensen die veel weigerende asian thunders hadden? want ik heb in zo een pak met 50 zeker wel 5/6 weigeraars zitten.

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door vipers Bekijk bericht
              Weet één van jullie ook hoe de Thunder Kong Double Demolition (lesli) presteert in vergelijking met alle voorgaand genoemde single shots?
              Maximale kruitgewicht voor de burst is 2 gram flash. Aangezien hij twee keer knalt, is dit dus maximaal 1 gram per knal. Zeer waarschijnlijk is dit aanzienlijk minder. Mijn mening: leuk om een pakje van te nemen voor erbij. Maar niet als "De" singleshot.
              The 31st of December..

              Comment


                Iemand ervaring met de shocks van Rubro? De normale en dus niet de "smoke" versie.
                Youtube: http://www.youtube.com/MovieTJ

                Comment


                  De rode zijn top !

                  Comment


                    wat vinden jullie van de China Red Thunder, hiermee bedoel ik dan de zwarte buisjes, en niet de doos met allerlei gekleurden ;)

                    zijn deze geschikt voor de vooravond?

                    Comment


                      Iemand enig idee of de knock down van royal hard zijn?

                      Comment


                        Ze zijn nieuw dit jaar, en nog niemand heeft ze getest. Op zijn vroegst kunnen we het de 28e weten!
                        The 31st of December..

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door williamfr Bekijk bericht
                          Iemand enig idee of de knock down van royal hard zijn?
                          Als deze net zo hard knallen als de thundersmokes ben ik dik tevreden!
                          http://www.youtube.com/c/ReVerser

                          Comment


                            De Thunderking van Katan gaat ook lekker
                            www.youtube.com/user/Bollekip :)

                            Comment


                              ik vind de binkie lekker gaan en asianthunder

                              Comment


                                Ik denk dat de riot van zena belgie een van de hardste singelschot mortiettjes is
                                Je bent een runt als je jezelf geen vuurwerk gund

                                Comment

                                Working...
                                X