Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welke singleshot is het beste?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door DarkSoul Bekijk bericht
    Er zijn wel tien verschillende producten van verschillende merken die "Thunder King" heten. Welke bedoel je? Van welk merk is het? Als je dat niet weet, kun je misschien een link plaatsen naar de webshop waar je het product gezien hebt.
    Thunder King van Lesli

    Comment


      @LP1991:
      Als je de "betere" single shots definieert als de hardst knallende, kun je beter voor de Mad Dog gaan! De Thunder King van Lesli is een middelmatig knalletje zonder mooi boeket. Mocht je ook de Thunder King Max van Lesli kunnen krijgen, dan knalt die nog wat zachter, maar wel met een boeketje. Maar die is ook een stukkie duurder. De single shots van Mad Dog lijkt mij daarom een beter alternatief want deze bevat iets meer flash dan de Thunder King van Lesli (en nóg meer dan de Thunder King Max).
      Laatst aangepast door DarkSoul; 1 December 2013, 15:06. Reden: vergissinkje
      Laten we lekker link gaan doen!

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door Leendert97 Bekijk bericht
        Knalt die veel harder? Of maakt dat niet zoveel uit?
        Jazekers, de Red Bastard knalt ook goed maar toch net wat minder.
        December Will Be Magic Again!!

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door DarkSoul Bekijk bericht
          @LP1991:
          Als je de "betere" single shots definieert als de hardst knallende, kun je beter voor de Mad Dog gaan! De Thunder King van Lesli is een middelmatig knalletje zonder mooi boeket. Mocht je ook de Thunder King Max van Lesli kunnen krijgen, dan knalt die nog wat zachter, maar wel met een boeketje. Maar die is ook een stukkie duurder. De single shots van Mad Dog lijkt mij daarom een beter alternatief want deze bevat iets meer flash dan de Thunder King van Lesli (en nóg meer dan de Thunder King Max).
          Ok, thanks. Dan koop ik Mad Dog in, die zijn nog goedkoper ook.

          Comment


            Singleshots zijn de enige producten die dalen in prijs. 5 jaar geleden betaalde je sowieso 50 cent per stuk, terwijl je nu niet meer moeilijk hoeft te doen om aan goedkope, goede singleshots van 30 cent te komen.

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door 1a2b Bekijk bericht
              Singleshots zijn de enige producten die dalen in prijs. 5 jaar geleden betaalde je sowieso 50 cent per stuk, terwijl je nu niet meer moeilijk hoeft te doen om aan goedkope, goede singleshots van 30 cent te komen.
              Is niet altijd waar hier zijn ze bij boerenbond 4,99 voor de 6

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door jans1987 Bekijk bericht
                Is niet altijd waar hier zijn ze bij boerenbond 4,99 voor de 6
                Hij zegt niet dat elke winkel het zo goedkoop doet, maar wat ik uit zijn woorden haal is dat er veel winkels zijn die ze goedkoop weg doen. Betekend niet dat elke winkel dat doet zoals boerenbond dat niet doet.

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door jans1987 Bekijk bericht
                  Is niet altijd waar hier zijn ze bij boerenbond 4,99 voor de 6
                  Natuurlijk zijn er ook nog winkels met hoge prijzen.
                  Enkele voorbeelden van winkels bij mij in de buurt(straal van 7km):
                  Singelshot van Lesli: 0,32 eur
                  Singleshot van Mad Dog: 0,27 eur
                  Singleshot van Schuurmans: 0,25 eur

                  Bij jou buurt niks goedkoop? Verhuizen dan maar ;)

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door Happiness Bekijk bericht
                    Jazekers, de Red Bastard knalt ook goed maar toch net wat minder.
                    Dankje, heb 2 Bulkpacks van 40 stuks besteld dus dat moet goedkomen!
                    The 31st of December..

                    Comment


                      Welke van deze zouden het hardst knallen?

                      www.Youtube.com/MRPJS1

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door MRPJS1 Bekijk bericht
                        Welke van deze zouden het hardst knallen?

                        https://delfzijl-west.ws.vuurwerkpos...2/singleshots/
                        Niet zoveel verschil tussen de thunder shock en die big box. Maar ik zou voor de big box gaan, is wat goedkoper.
                        Maar is er geen andere winkel bij jou in de buurt?

                        Comment


                          Er is ook nog een winkel in de buurt waar ze vuurwerk van schuurmansvuurwerk verkopen.
                          Hier hebben ze alleen niet zoveel shocks, maar de shocks die ze hebben zijn dan wel weer erg goedkoop.

                          www.Youtube.com/MRPJS1

                          Comment


                            Ik zou dan lekker voor de Flashing thunders gaan. Stuk goedkoper en veel slechter zullen ze niet zijn.

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door Leendert97 Bekijk bericht
                              Dankje, heb 2 Bulkpacks van 40 stuks besteld dus dat moet goedkomen!
                              Heb zelf een paar pakjes Bomba's China Red en 10 pakjes Royal Knockdowns van Royal besteld en ben er erg benieuwd naar.
                              December Will Be Magic Again!!

                              Comment


                                Oke, die waren ook goedkoop (Bomba's) 0,99 per 4 toch? Ben ik ook erg benieuwd naar! Royal Knockdowns ook wel benieuwd naar. Veel plezier er mee
                                The 31st of December..

                                Comment

                                Working...
                                X