Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Artikelen die niet binnen komen in 2017!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
    Hmm dan zijn de producten van de tweede lichting waarschijnlijk behoorlijk vochtig. Ik adviseer dan ook om de kachel thuis wat warmer te zetten :(
    Tja.. Stel dat het zo zal zijn, hoeveel zin heeft dat dan nog voor die 1,5 dag? Kan je het beter een jaartje bewaren als je bang bent dat het te vochtig is.
    Vuurwerk Huizen - www.vuurwerkhuizen.nl

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door Nitraat12 Bekijk bericht
      Wij hebben dagelijks contact met Rubro over leveringen.

      Er zijn een aantal containers laat. Maar we gaan er nu nog vanuit dat we alles voor de 28e binnen hebben!

      Laten we nog geen paniek zaaien zolang het nog niet bekend is!
      zo is het ook rubro zit hier niet op te wachten dus zullen er alles aan doen dat alles op tijd is

      Comment


        Stel dat bij sommige importeurs het vuurwerk pas op de 31e binnenkomt? Dat zou wel heel zuur zijn.

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht
          Stel dat bij sommige importeurs het vuurwerk pas op de 31e binnenkomt? Dat zou wel heel zuur zijn.
          Is het volgend jaar wel lekker droog.

          Comment


            Even off topic als het mag: Maar zouden de problemen die er in China geweest zijn ook geen gevolgen hebben voor de kwaliteit van het vuurwerk? Dat ze alles afgeraffeld hebben om de orders te kunnen uitleveren. Ik zie de laatste tijd zoveel verschillen in productie.

            Comment


              Jullie maken jullie eigen helemaal gek. Wacht rustig af. Het is zoals het is.

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door Roald Bekijk bericht
                Jullie maken jullie eigen helemaal gek. Wacht rustig af. Het is zoals het is.
                Ben ook bang aan het worden hoor, ga namelijk 's avonds 29 december op vakantie dus moet het echt daarvoor opgehaald hebben
                https://youtu.be/SxxMgCgu2do

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
                  We hebben wat posts verwijderd, wij worden inmiddels ook meerdere malen benaderd over deze post met uitlatingen die niet kloppen. Lesli heeft ook alles al binnen werd zojuist gemeld.

                  Nogmaals; geruchten plaatsen heeft geen zin, uitingen vanuit importeurs kunnen van belang zijn, maar dat melden ze dus in officiële berichtgeving naar winkeliers.
                  Wederom een aantal posts verwijderd hier...de kruitstress slaat toe. Laat je niet gek maken. Als er producten niet komen wordt dat hier wel gemeld door winkeliers of importeurs...

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht
                    Even off topic als het mag: Maar zouden de problemen die er in China geweest zijn ook geen gevolgen hebben voor de kwaliteit van het vuurwerk? Dat ze alles afgeraffeld hebben om de orders te kunnen uitleveren. Ik zie de laatste tijd zoveel verschillen in productie.
                    De importeurs zullen vast zowel in China als Nederland kwaliteitcontrole's uitvoeren. Zo ging dat in ieder geval wel bij een niet nader te noemen bedrijf (aardewerk) waar ik in het verleden heb gewerkt. Destijds waren er overstromingen in India en lag ook daar de productie stil en moest de collectie worden aangepast. De man van de kwaliteitscontrole reisde regelmatig af naar India en alles wat ook maar een tikje buiten de norm viel werd afgekeurd. In Nederland werd er bij ieder product alsnog een steekproef gehouden op de kwaliteit van het product en dan werd er regelmatig alsnog té poreus aardewerk verplaatst naar de schroot. Het merk staat of valt met de kwaliteit, en ik denk dat veel vuurwerk importeurs er hetzelfde over denken.

                    Ik heb eerder het idee dat het verschil in productie hem zit in de weersomstandigheden en net-van-de-boot vocht.

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht
                      Even off topic als het mag: Maar zouden de problemen die er in China geweest zijn ook geen gevolgen hebben voor de kwaliteit van het vuurwerk? Dat ze alles afgeraffeld hebben om de orders te kunnen uitleveren. Ik zie de laatste tijd zoveel verschillen in productie.
                      Misschien zit er overal wel een schep extra kruit in en komen ze expres te laat om zo de keuring te ontlopen :P ...... geintjuhhh
                      Vuurwerk doet de duivels dansen

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
                        Misschien zit er overal wel een schep extra kruit in en komen ze expres te laat om zo de keuring te ontlopen :P ...... geintjuhhh
                        Hehe daar zouden ze nu wel van kunnen profiteren, lijk me dat er weinig tijd is om producten nog af te keuren. Scheelt het ILT weer wat inkomen... moeten ze dalijk echt nuttige dingen gaan doen

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
                          Hehe daar zouden ze nu wel van kunnen profiteren, lijk me dat er weinig tijd is om producten nog af te keuren. Scheelt het ILT weer wat inkomen... moeten ze dalijk echt nuttige dingen gaan doen
                          ILT pakt net zo goed items in Jan of later het nieuwe jaar hoor, en dan hebben ze alle tijd om alles te testen
                          www.rowyvuurwerk.nl

                          Comment


                            Er is ook positief leveringsnieuws, ik sprak vanmorgen een Vuurwerkmania dealer, daar is alles als het goed is 26 december binnen.

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door Rowy Vuurwerk Bekijk bericht
                              ILT pakt net zo goed items in Jan of later het nieuwe jaar hoor, en dan hebben ze alle tijd om alles te testen
                              Ik dacht dat eenmaal binnengekomen artikelen gewoon het volgende jaar verkocht mogen worden, of ze nou buiten de eisen zijn of niet. Dat was toch ook met de Salute cake 1 en 2 zo uit het jaar 2012? Die mochten daarna ook allemaal verkocht worden, ook al gingen die te hard.

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door RickGAE Bekijk bericht
                                Er is ook positief leveringsnieuws, ik sprak vanmorgen een Vuurwerkmania dealer, daar is alles als het goed is 26 december binnen.
                                die laat alles met zn eigen speedboot komen zeker??

                                Comment

                                Working...
                                X