Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Artikelen die niet binnen komen in 2017!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Eclips van broekhoff zal niet binnenkomen
    https://www.houtse-bazar.nl

    Comment


      special attraction van cafferata komt ook niet binnen, jammer
      Komt toch wel veel producten te laat of niet binnen van meerdere groothandels !

      Comment


        Wel mooi om toch ook even te vermelden dat van vuurwerktotaal alles binnen komt.
        Thats enough fireworks!! - said nobody ever -

        Comment


          Vuurwerkcentrum Brabant heeft van Pangu vernomen dat de smashbox 2 toch uitgeleverd zal gaan worden, in ieder geval bij hun.

          Comment


            Dat meldde Gerrit van megavuurwerk Leeuwarden ook. Positief dus ...

            Comment


              Lees net bij Vuurwerkcentrum Brabant dat de Blown Away en Double Trouble helaas niet geleverd worden vanuit China
              31/12 Knalle als een malle!

              Comment


                Ik lijk goed weg te komen vooralsnog. Hardcore 4 en Smash box zijn de enigen uit de lijst die ik heb. Smash box 2 staat een 2016 voor mij klaar, en Hardcore 4 is reeds vervangen door Mania.

                Comment


                  Is verder geen nieuwtje toch van de Smash box 2? Die zou gewoon geleverd worden, alleen minder dan ze verwacht hadden. Dus sommige winkeliers hebben geluk en de andere vissen achter het net. Gerrit heeft blijkbaar erg vroeg dit jaar al een bestelling geplaatst, net zoals vorig jaar.

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
                    Is verder geen nieuwtje toch van de Smash box 2? Die zou gewoon geleverd worden, alleen minder dan ze verwacht hadden. Dus sommige winkeliers hebben geluk en de andere vissen achter het net. Gerrit heeft blijkbaar erg vroeg dit jaar al een bestelling geplaatst, net zoals vorig jaar.
                    Excuus, ik doelde in het algemeen. Gerrit is net uit de buurt voor mij.

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door Avalanche Bekijk bericht
                      Excuus, ik doelde in het algemeen. Gerrit is net uit de buurt voor mij.
                      Ooh nee mijn bericht was niet voor jou bedoelt! Ik antwoorde op een paar berichtjes daarboven. Die 2016 versie van jou staat natuurlijk al lekker in de bunker! Mooi blokje hoor, had 'm vorig jaar ook. Vooral de 'Krakelbak' is echt heerlijk.

                      Comment


                        Ja, die finale-cake gaf ook wel de doorslag. Ik ben sowieso wel van de crackling dit jaar, met de event box V, transbomber en 4x crackling chry...

                        Nu mag iedereen weer ontopic, excuses.

                        Comment


                          Het lijstje valt al met al wel mee. Zeker na hoe hard ze binnen druppelde in het begin. Nu hopen dat ook alles op tijd binnen is.

                          Comment


                            Sick Six mag toegevoegd worden als ik het topic mag geloven.
                            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                            Comment


                              Het meeste moeten we geloof ik nog gaan horen volgende week.. sommige artikelen verwachten ze nog de laatste paar dagen binnen. Ik denk dat je er wel vanuit mag gaan als je een flinke bestelling gaat afhalen, dat daar wel een paar dingen tussen zitten die niet geleverd kunnen worden. Een goede tip is dus om alvast een beetje globaal wat producten in je hoofd te hebben wat je ook wel zou willen als vervanger, of je geld terug natuurlijk. Gelukkig ken ik bijna elk product wel, dus ik kom niet echt voor een vervelend moment te staan dat ik snel wat moet verzinnen. Maar dat had ik dus een paar jaar geleden wel een keer gehad en dat voelt niet zo prettig natuurlijk op dat moment. Je kan dan beter je geld maar terug vragen.

                              Comment


                                Ik heb vernomen dat rubro pas heul laat in de winkels arriveert. Zelfs de 30ste pas.. dus hou er ook rekening mee dat je miss twee keer moet afhalen ��
                                Ben wel benieuwd of dit voor meer merken opgaat

                                Comment

                                Working...
                                X