Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Artikelen die niet binnen komen in 2017!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door Koekie Bekijk bericht
    Hoe kom je erbij dat die niet geleverd word? Vernomen van Mania zelf? Ze maakte gister nog soort van bekent dat de laatste container weg is
    Klopt. Maar ze kunnen daarmee ook bedoelen dat de laatste container weg is met spul wat geleverd kan worden hé. Heb het van een winkelier vernomen, die een persoonlijke mail van Mania heeft gehad. Wel redelijk betrouwbaar dacht ik zo
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door Koekie Bekijk bericht
      Hoe kom je erbij dat die niet geleverd word? Vernomen van Mania zelf? Ze maakte gister nog soort van bekent dat de laatste container weg is
      Zie ze ook niet meer op de website staan

      Comment


        Niet de Viper ook al Heb een Karton besteld.

        Maar nog nergens bevestigd?

        Comment


          bij mijn vuurwerkmania dealer staat de red maroon er niet meer op en de super voodoo box ook niet meer en de color explosions ook niet meer :(

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkfreak-024 Bekijk bericht
            bij mijn vuurwerkmania dealer staat de red maroon er niet meer op en de super voodoo box ook niet meer en de color explosions ook niet meer :(
            Die kunnen ook gewoon uitverkocht zijn
            Jeder Schuss ein Genuss

            Comment


              sta nog wel op de site maar als je dealer kiest staan ze er niet meer op , laten we hopen dat ze uitverkocht zijn anders zou het een tegenvaller zijn

              Comment


                Denk dat het dan uitverkocht is. Zie bij een van de dealers bij mij in de buurt nog wel de red maroon en andere nieuwe boxen staan. Mocht er op 11/11 nog een mooie actie zijn dan koop ik die nog wel.

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door Edraket0802 Bekijk bericht
                  Denk dat het dan uitverkocht is. Zie bij een van de dealers bij mij in de buurt nog wel de red maroon en andere nieuwe boxen staan. Mocht er op 11/11 nog een mooie actie zijn dan koop ik die nog wel.
                  kan zijn dat die nog niet op de hoogte zijn , net even contact met mania gezocht wacht nog op antwoord

                  Comment


                    niks aan de hand net bericht van vuurwerkmania gehad deze komt gewoon , en komt 15 november gewoon weer online in de verkoop

                    Comment


                      Helaas wel, op de freaksite van Orthen staat ie als “niet leverbaar” aangemerkt. Bij VW Huizen is ie ook van de site gehaald zag ik.


                      Oorspronkelijk geplaatst door arviidd Bekijk bericht
                      Niet de Viper ook al Heb een Karton besteld.

                      Maar nog nergens bevestigd?
                      Work is the curse of the drinking class

                      Comment


                        Ik heb nog niks van Wolff oer dit artikel vernomen dat hij niet komt.
                        Maar uit voorzorg vanwege het gerucht er even tijdelijk afgehaald.

                        Wel heb ik bevestigd gekregen dat Familie Deal en de Jewel niet komen!
                        www.vuurwerkhuizen.nl

                        Comment


                          Als het maar wel of niet binnen komen wordt met die Viper. En niet "voor de helft" binnen komen zoals die Tracers zonder fluit twee jaar geleden.

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkfreak-024 Bekijk bericht
                            bij mijn vuurwerkmania dealer staat de red maroon er niet meer op en de super voodoo box ook niet meer en de color explosions ook niet meer :(
                            Hier ook niet meer, hele compound sectie is nu zelfs leeg, eerst niet.

                            Comment


                              Hopen dat er niks aan de hand is.
                              Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door kwintos Bekijk bericht
                                Hopen dat er niks aan de hand is.
                                Vuurwerkmania maakt je GEK!!

                                Comment

                                Working...
                                X