Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Artikelen die niet binnen komen in 2017!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door gizmo75 Bekijk bericht
    Inmiddels heeft ZENA/Lesli bekend gemaakt dat in navolging van de Hyperblitz ook van de Ultrablitz door omstandigheden niet veel verkoopvoorraad beschikbaar zal zijn. Dealers kunnen dit artikel inmiddels niet meer inkopen bij Lesli/ZENA en moeten het dus doen met hun restvoorraad en eventueel al geplaatste startorder.
    Bedankt. Zet deze er echter niet in omdat sommige winkels wel hun startorder krijgen en dit artikel dus wel besteld kan worden in bepaalde mate.
    https://www.houtse-bazar.nl

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door the cigarman Bekijk bericht
      Ik lees net op FPM dat de Viper van Wolff ook niet binnen komt.
      Oei das echt balen, is was nog van plan hem aan te schaffen

      Hier wordt menig vwclid niet blij van aangezien het een populaire nieuwkomer is.

      Comment


        Neeejjjjjjj.... die had ik net besteld... Balen zeg, de lijst begint al aardig lang te worden zo :(

        Oorspronkelijk geplaatst door laurence Bekijk bericht
        Oei das echt balen, is was nog van plant hem aan te schaffen

        Hier wordt menig vwclid niet blij van aangezien het een populaire nieuwkomer is.
        Work is the curse of the drinking class

        Comment


          Familie Deal van Wolff vuurwerk.

          Comment


            Vuurwerkmania: Crazy Three, Superball
            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

            Comment


              Gaat hard zeg, erg zonde om te lezen.
              Hopelijk blijft het hier bij, maar dat zal wel niet.
              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

              Comment


                en dan is dit alleen nog maar wat niet komt , hoop dat er niet al teveel afgekeurd gaat worden want die lijst komt er ook nog

                Comment


                  Ik vind het lijstje nog wel meevallen nu. Ik heb sterk een idee dat ie heel wat groter gaat worden als dalijk de tijd verstreken is dat het nog zin heeft om te verschepen. Dat zal binnen nu en 2 weken wel zo zijn.

                  Comment


                    Ik word heel onrustig van zulke berichten

                    Comment


                      Wat ik heb begrepen is dat het gaat om fabrieken die relatief ''klein spul'' maken. Dus de grote boxen zouden redelijk compleet moeten komen. Laten we dat maar hopen dan, en hopen dat het kleine spul beperkt blijft.. Binnen nu en 2/3 weken moet het duidelijk worden. Dan moeten de boten weg zijn.
                      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
                        Ik vind het lijstje nog wel meevallen nu. Ik heb sterk een idee dat ie heel wat groter gaat worden als dalijk de tijd verstreken is dat het nog zin heeft om te verschepen. Dat zal binnen nu en 2 weken wel zo zijn.
                        Deze lijst is inderdaad nog niet heel gek lang, maar zoals smurf aan aangeeft is dit enkel de lijst die gewoon niet geleverd wordt vanuit de importeur.

                        Ik heb daarbij zelf ook in mn achterhoofd dat er een ongetwijfeld een lijst zal komen met producten die afgekeurd worden. Dan wordt het wel een aardig lijstje helaas.
                        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                        Comment


                          ben helaas bang dat dit lijstje best uitgebreid zal worden de komende tijd

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door Pyroguy Bekijk bericht
                            Familie Deal van Wolff vuurwerk.
                            Zie ze nog steeds te koop staan bij enkele winkels.
                            ook bekend op avp met de zelfde naam

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door bassie1978 Bekijk bericht
                              ben helaas bang dat dit lijstje best uitgebreid zal worden de komende tijd
                              Je bent niet de enige Bastiaan!
                              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door Djaimy Bekijk bericht
                                Vuurwerkmania: Crazy Three, Superball
                                Hoe kom je erbij dat die niet geleverd word? Vernomen van Mania zelf? Ze maakte gister nog soort van bekent dat de laatste container weg is

                                Comment

                                Working...
                                X