Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Event Flash of the God's 232's [Uitloop]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Ja goedkoper is idioterie. 140 is een gebruikelijke freakprijs die al onmogelijk laag is, dus grijp je kans, zou ik zeggen

    Comment


      Ik dacht dat ik hoorde dat deze box is vernieuwd?

      Comment


        Wat moet je hier nu van denken? was het een sample om evt. restvoorraad uit te verkopen? Of echt vernieuwd? Iemand die qua effect wat vernieuwends zag?
        Jeder Schuss ein Genuss

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door Matii Bekijk bericht
          Wat moet je hier nu van denken? was het een sample om evt. restvoorraad uit te verkopen? Of echt vernieuwd? Iemand die qua effect wat vernieuwends zag?
          Staat al jaren bekend dat het een enorme topper is, hoezo denk je dat het nu ineens een sample zou zijn? Dat hij vernieuwd zou zijn klopt, vond het een erg dikke box met veel verschillende effecten.
          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
            Staat al jaren bekend dat het een enorme topper is, hoezo denk je dat het nu ineens een sample zou zijn? Dat hij vernieuwd zou zijn klopt, vond het een erg dikke box met veel verschillende effecten.
            Deze al op paar demos gezien en nu vond ik het een geweldige bak terwijl ik deze eerst niet zo onthouden had. Als dit in de straat staat is die geweldig
            Jeder Schuss ein Genuss

            Comment


              Ik heb deze al eens gehad.
              Maar net filmpje gezien van demo en hij is in mijn ogen nog beter.
              Wat een beauty is het geworden.

              Comment


                Deze was gisteren ook fantastisch, heerlijk blok is dit geworden. Veel variatie, goed tempo en grote boeketten.

                https://www.youtube.com/user/Originallover

                Comment


                  Blij dat ik deze al besteld heb dus Benieuwd welke batch ik krijg maar zal wel nog die van 2017 zijn..
                  31/12 Knalle als een malle!

                  Comment


                    Mijn filmpje van deze bak (x2) op de demo van Rubro gisteren:

                    Comment


                      Voor de prijzen waar deze in de freakacties geregeld voorbij komt is dit een enorme topper! Geweldige variabele box!

                      Comment


                        Rubro heeft deze box voor 2018 vernieuwd. Hierbij mijn filmpje van de vernieuwde versie, gefilmd tijdens de Rubro Dealer Avond 2018:

                        www.huismanvuurwerk.nl

                        Comment


                          Ik vind de oude mooier. Die kiest voor wat meer beheersing waardoor effecten mooier uit de verf komen, en een paar kleurrijkere effecten krijgen nu minder shots en alles verdwijnt een beetje in de algehele ramchaos waar Mania/Rubro dit jaar volledig op in schijnen te hebben gezet. Wat beheerster geschoten boxen waar je kunt genieten van kunstige effecten zijn er nauwelijks bij. Rammen en beuken voert de boventoon. Mij trekt het weinig, als een enkele beukerd erbij wel maar ik hou meer van subtiliteit, structuur, kwaliteit ipv het constante rommelige dit jaar.

                          Comment


                            Ik ben het met jou commentaar helemaal eens. Vind het persoonlijk jammer al die ramboxen, geniet zelf ook meer van sierlijke effecten. Bv de golden illusion is dan wel mooi voor mij.

                            Comment


                              Make Fireworks Great Again!

                              Comment


                                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                                Comment

                                Working...
                                X