Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Event Flash of the God's 232's [Uitloop]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Helaas is deze ook uit het Rubro Assortiment. Alleen nog restvoorraden bij winkeliers.
    www.huismanvuurwerk.nl

    Comment


      Vroeg mij trouwens af hoe andere mensen de 30mm shots hiervan hebben ervaren, want het komt eerder als 25mm over op de videos die ik heb bekeken. Ik heb hem al besteld maar weet niet of ik dit ook echt als een 30mm blok moet beschouwen (dus harde burst redelijk grote spreiding) of eerder 25mm

      Comment


        Als het goed is ligt er over een tijdje de 192s versie in mn kofferbak.

        Als ik naar de filmpjes kijk valt me vaak op zit dr wel vaak een flinke vertraging tussen de cakes. Daarom wil ik hem wel gelijk korter lonten tussen de cakes als ik dan toch met de kooi bezig ben.

        Doet echt afbreuk aan het geweld...

        Comment


          Ik heb drie stuks van deze besteld, nu nog de keuze: 1 bewaren, 1 in project 18:00 uur en 2 in project xx:xx uur of alle drie...

          Comment


            Gewoon lekker extra genieten en per 3 dan maar!

            Comment


              Per 3, en als het even kan dan een meter of 10 uit elkaar.
              Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

              Comment


                JA dat vind ik helaas bij veel compounds een probleem. Deze was maar 109 euro maar die vertraging. Dat zelf zitten pielen met compounds zie ik dus niet zitten. Ik denk dat je bedoelt dat je karton etc er afhaalt en dan o de bestaande verbindingen snel lont zet of zo? Klinkt me iets te link. Ik heb 'm links laten liggen. Wel graag filmpjes van het eindresultaat laten zien aks dat kan! Succes.

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door Jorginho Bekijk bericht
                  JA dat vind ik helaas bij veel compounds een probleem. Deze was maar 109 euro maar die vertraging. Dat zelf zitten pielen met compounds zie ik dus niet zitten. Ik denk dat je bedoelt dat je karton etc er afhaalt en dan o de bestaande verbindingen snel lont zet of zo? Klinkt me iets te link. Ik heb 'm links laten liggen. Wel graag filmpjes van het eindresultaat laten zien aks dat kan! Succes.
                  Ik was van plan om een paar filmpjes te maken ander loop ik de halve nacht met een camera in mn klauwen.
                  Doet een beetje afbreuk aan "het gevoel' vind ik.
                  De f.o.g. was dr eentje die ik wilde filmen maar beloof niets... drank enzo

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door Waltr Bekijk bericht
                    Ik was van plan om een paar filmpjes te maken ander loop ik de halve nacht met een camera in mn klauwen.
                    Doet een beetje afbreuk aan "het gevoel' vind ik.
                    De f.o.g. was dr eentje die ik wilde filmen maar beloof niets... drank enzo
                    Haha. Ik heb een uitstekende camera (twee zelfs) maar door een zoeker kijken is niks. Dus ik zet een statief klaar met de twee camera's erop en steek op dezelfde plaats af. Ik ga niet zelf meer filmen want dat is niks inderdaad.

                    Comment


                      Ik had deze in augustus bij de Driesprong besteld puur vanwege de prijs. 109 euro voor een dubbele compound is natuurlijk niet verkeerd. De filmpjes op youtube waren niet mega overtuigend, vooral door de vertragingen. Ik had hem helemaal onderaan doorgelont en guess what, geen vertragingen

                      Ik vond hem eigenlijk best wel vet hoor, zeker omdat ik de verwachtingen niet heel hoog had. Gewoon mooie effecten, en prima burst, vooral de 30mm cakes. Hij duurt ook lekker lang voor het geld, zonder traag of eentonig te zijn!

                      Comment


                        Ik was de hele dag bezig met projecten maken en doorlonten en ik was deze bijna vergeten waardoor ik het nog snel moest doen. Ik kon dus niet de extra moeite nemen om het helemaal onderaan open te halen waardoor de vertragingen jammer genoeg onuitstaanbaar waren. Het was inderdaad een mooie box hoewel ik hem voor de normaal prijs van €200 never nooit zou nemen maar de vertragingen verpeste het wel heel erg voor mij (ook omdat ik insane monsterbox daarvoor had geschoten die een heel rap tempo heeft, dus deze vertragingen doen dan extra pijn)

                        Comment


                          Wij hadden er 2, 1x bovenaan doorgelont, 1 onderaan. Onderaan ging goed door zonder,vertraging, bovenaan weer ik niet want die spetterde na 25% uit elkaar en vloog in brand..

                          Comment



                            Hier ging die lekker door al zeg ik het zelf. Natuurlijk eeuwig zonde van die harde klotewind (5) maar het was niet anders.
                            Lekker van genoten

                            Comment


                              Comment

                              Working...
                              X