Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Event Zero Tolerance LTD 152's

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Per 2 geschoten in een showtje. Helaas had 1 van de 2 vonkoverslag daardoor ging die iets sneller dan gepland. Verder echt een pracht box met mooie effecten waaronder de waaier. Zou hem zeker weer kopen.

    Comment


      Deze box ga ik ook weer op de lijst zetten voor komende jaarwisseling. Nu al een aantal jaar niet meer gehad, maar mis hem stiekem wel haha
      Dikke tails afgewisseld met grote brede effecten. Heerlijk hoor! Hier heb je sowieso geen miskoop aan volgens mij.

      Comment


        Budget was al weg maar kon hem vorig jaar in Leeuwarden voor die 75,00 euries niet laten liggen. Ligt nu lekker te drogen..
        2024 >> 25

        Comment




          Blijft een heerlijke doorlonter!
          www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

          Comment


            volgende keer maar laten drogen, afgelopen jaar dramabak. Eerste potten gingen nog wel maar de v/shape was hopeloos slecht, effecten die niet meer dan 3 meter de lucht in kwamen. Dan nog een weigeraar tot slot. Jammer van het geld.

            Comment


              Afgelopen jaar 2 stuks kunnen scoren voor €140.- totaal. Wat een prachtbak was dit altijd. Vooral die blauwe peonys waren altijd enorm!

              Comment


                Echt wel gaaf ding hoor! Zit ook gewoon de killer instinct in die uitloop is en her en der voor 20 euro lost te krijgen is. Topbak!

                https://www.youtube.com/user/flutsjah/

                Comment


                  Tikkeltje eentonig, maar qua uitvoering wel een mooie bak! Op film lijkt het alsof je als een van de weinigen geen last hebt gehad van de wind. Of is dit van een jaarwisseling eerder?

                  Comment


                    Deze was van een jaarwisseling eerder inderdaad. Heb nog tig (100) films staan van dat jaar, door het verbod wat minder energie en zin gehad om ze te verwerken.
                    Laatst aangepast door flutsjah; 2 February 2023, 16:02.
                    https://www.youtube.com/user/flutsjah/

                    Comment


                      Als je er nog 100 hebt staan, wil ik wel een event zero tolerance van je overnemen

                      Comment


                        Comment


                          Ik vind het maar weinig bijzonders

                          Comment


                            En zo heeft iedereen zn eigen smaak

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door GMP Bekijk bericht
                              Ik vind het maar weinig bijzonders
                              Komt dat niet omdat hij op het laatste filmpje is geschoten met behoorlijke wind, waar door de effecten helemaal niet goed tot zijn recht komen, of ?
                              Vuurwerk doet de duivels dansen

                              Comment

                              Working...
                              X