Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Event Zero Tolerance LTD 152's

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Nog een straatfilmpje voor de twijfelaars, prachtige box!

    BKV Liefhebber 🐉🐲 BurnitPyromaniacs 💥🎆

    Comment


      Heb 'm besteld, denk dat ik cake ABC tegelijk doe en vervolgens cake EFG tegelijk als finale van m'n showtje, wat denken jullie daarvan? Lekker rammen met sier
      31-12 kijk ik op m'n uurwerk; tijd voor vuurwerk!

      Comment


        vind dit sowieso een prachtige cake die ook meer dan prima stand alone geschoten kan worden hoor. De box is al een show op zich!
        Toch erg jammer dat deze box wat minder bekend is....want die is al een jaar of 3/4 meer dan prima!

        Comment


          Deze dit jaar ook meegenomen, echter schiet ik hem gewoon zoals hij bedoelt is. Lekker langzaam mooie effecten. Cakes tegelijk schieten vind ik toch ietswat zonde met deze box.

          Maar ga het meemaken, staat al jaren op het lijstje maar nooit gehad. Dit jaar voor het eerst dus

          Comment


            Heb er dit jaar zelfs nog 2 over van afgelopen jaar. Verheug me erop...

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door PyroSteen Bekijk bericht
              Heb 'm besteld, denk dat ik cake ABC tegelijk doe en vervolgens cake EFG tegelijk als finale van m'n showtje, wat denken jullie daarvan? Lekker rammen met sier
              Dat lijkt me een goed idee

              Comment


                Denk dat ik de waaier los afsteek, is toch waar ik m voor gekocht heb.

                Comment


                  Heerlijke doos vuurwerk, mooie opbouw en effecten, en een harde burst, lange duur, echt genieten!
                  2024 >> 25

                  Comment


                    Deze cakebox voor het eerst dit jaar gehad. Maar wat en ding joh als je er zo onder staat! De burst en effectgrootte is wel echt heel goed. Kunnen weinig aan tippen.

                    Comment


                      Ook ik had deze topper in mijn collectie. Heerlijke opbouw. Rustige blokjes om mee te beginnen. Indrukwekkende waaier, waarna de volgende blokjes iets meer up-tempo schoten. Komt volgend jaar zeker terug.

                      Comment


                        https://www.youtube.com/watch?v=zOYYvapNpT4&t=80s

                        Comment


                          Eens met bovenstaande. Leuke rustige box met van alles wat. Vooral het goud met blauw is me goed bijgelebleven.

                          Comment


                            Deze blijft mooi voor de 2e keer te zien vanaf 5:44

                            Comment


                              Mooie box maar hij liep rampzalig bij mij. De waaier stopte ermee halverwege en bij 4 van 6 cakes ontbrandde de reservelont niet dus het kwam neer op heel vaak aansteken wat wel afdeed aan het geheel.

                              Comment


                                Heb heb 1 2 en 3 in de vooravond los geschoten. De waaier los en om 12 uur 5 6 7 doorgelont. Heeft natuurlijk niets meer met een box te maken maar was er wel tevreden mee.

                                Comment

                                Working...
                                X