Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Secret Salute

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Vuurwerkoutlet had hem nog ...

    Comment


      Thanks voor de tip ik ga is even kijke!

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door Pyroguy Bekijk bericht
        Leek op de demo inderdaad erg goed. Mocht de productie op deze manier presteren dan is het een monster van een cake. Nadeel is dat er nog een zekere hoeveelheid van de oude batch in omloop zal zijn.
        Welke batch verkopen jullie dan?
        There is no such thing as enough fireworks.

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door thermite Bekijk bericht
          Welke batch verkopen jullie dan?
          2019. Deze zal ook op de demo geschoten worden.

          Comment


            En ik kon de verleiding weer niet weerstaan toen ik een bezoekje deed aan mijn vuurwerkdealer. Toch maar weer 2 stuks aan mijn collectie toegevoegd. Heerlijke stookcakes voor in de vooravond.

            Comment


              Wat was deze matig bij Kuiper vanavond. Amper burst aanwezig en de crackling was ook maar zo zo. Heel jammer!

              Comment


                Viel mij ook tegen. Burst was inderdaad niet best ...

                Comment


                  Was matig inderdaad, heel anders dan ik hem in de straat heb gehad. Blij dat ik, als het goed is, de 2018 versie krijg. Die klapte er goed op los en vulde de lucht goed.

                  Comment


                    Shit, balen. Helaas 2 keer besteld dit jaar

                    Comment


                      Pure rommel op de demo van Kuiper. Uitfaseren die hap.
                      http://www.youtube.com/c/ReVerser

                      Comment


                        Dat ziet er niet goed uit, wat jammer. Vond deze de laatste jaren toch prima presteren en mede daarom een behoorlijk aantal van besteld. Afwachten welke batch er komt dus...
                        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                        Comment


                          Deze is inderdaad echt om te huilen geworden.
                          Ik zei na afloop van de demo bij Kuiper al tegen Pyroguy dat inmiddels het ontbreken van de burst de reden is dat hij Secret Salute heet.
                          En een goed bewaard geheim is het.

                          Eddy.
                          Waar rook is, is vuurwerk.

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door Djaimy Bekijk bericht
                            Dat ziet er niet goed uit, wat jammer. Vond deze de laatste jaren toch prima presteren en mede daarom een behoorlijk aantal van besteld. Afwachten welke batch er komt dus...
                            Balen man, ziet er idd slecht uit dit. En al weet je dat er goede batches in omloop zijn zou ik het iig de volgende keer wel laten deze te bestellen. Te onzeker

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door Djaimy Bekijk bericht
                              Dat ziet er niet goed uit, wat jammer. Vond deze de laatste jaren toch prima presteren en mede daarom een behoorlijk aantal van besteld. Afwachten welke batch er komt dus...
                              Daarom hadden wij hem weer eens opgenomen in het assortiment. Laatste keer dus

                              Comment


                                Heb hem 3 keer besteld voor de finale dan maar wat anders verzinnen:(

                                Comment

                                Working...
                                X