Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Secret Salute

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door Goldpyro Bekijk bericht
    Video van mijn andere secret salute. Zelfs stand alone geeft deze prima chaos.
    Kijk Rubro, dat is nu zoals een crackling cake hoort te zijn! Ik heb het na het debacle van 2014/2015 niet meer aangedurfd om deze te kopen. Had er altijd een karton van. Maar deze cake is een paar jaar flink slecht geweest, verre van chaos. Misschien dat ik het dit jaar maar weet eens probeer...houd deze kwaliteit vast mannen!

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door dabombe Bekijk bericht
      Kijk Rubro, dat is nu zoals een crackling cake hoort te zijn! Ik heb het na het debacle van 2014/2015 niet meer aangedurfd om deze te kopen. Had er altijd een karton van. Maar deze cake is een paar jaar flink slecht geweest, verre van chaos. Misschien dat ik het dit jaar maar weet eens probeer...houd deze kwaliteit vast mannen!
      Zeker mee eens, eerste jaren echt toppers van cakes, altijd een karton soms twee karton, daarna een jaar gehad met twee karton en het was om te janken toen, sindsdien de laatste 3 jaarwisselingen niet meer gehad. Goed om te zien dat die weer presteert zoals vroeger, maakt het weer interessant om te overwegen om deze er meerdere keren bij te nemen.
      16e jaar op vuurwerkcrew!!

      Comment


        Hoe is de burst dan van de 2018 versie? Ik zit te twijfelen om hier 2 karton van te schieten als tering herrie show, of anders 16 stuks Venom Box.

        De Venom Box is 25 shots met 20gr kruit per shot en volle boeketten. Ook een harde burst ieder geval.

        De Secret Salute gaat per 3 schoten en heeft 54sh totaal dus daar zit wat meer chaos in, maar een zachtere of gemiddelde burst haalt het project wel naar beneden. Prijstechnisch kan ik beide cakes voor dezelfde prijs per stuk krijgen.

        Comment


          Met bovenstaande vraag worstel ik ook. En kan ik dan beter voor 2017 of 2018 versie gaan?

          Comment


            Geen idee hoe de 2017 versie was, maar de 2018 versie was in ieder geval prima.
            Zag er hier 12 tegelijk gaan en dat was een prima afsluiter van de avond, zie ik graag vaker hehe.

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
              Geen idee hoe de 2017 versie was, maar de 2018 versie was in ieder geval prima.
              Zag er hier 12 tegelijk gaan en dat was een prima afsluiter van de avond, zie ik graag vaker hehe.
              Heb je daar een filmpje van

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door Goldpyro Bekijk bericht
                Video van mijn andere secret salute. Zelfs stand alone geeft deze prima chaos.
                Alleen is de vraag welke versie dit is.....
                https://www.houtse-bazar.nl

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door mark dalton Bekijk bericht
                  Heb je daar een filmpje van
                  Zeker, die zal nog volgen, heb helaas nog geen tijd gehad voor het maken van de video's...

                  Comment


                    Maar zit er nog crackling mine in de 2018?

                    Of is die crackling mine zo secret, dat ze hem weggelaten hebben....?

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door 5pyroman5 Bekijk bericht
                      Alleen is de vraag welke versie dit is.....

                      Had ze bij vcb vandaan. Weet niet of die alleen nieuwe voorraad verkochten of ook nog 2017 versies.
                      -FireworksHolland-

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door erikv2 Bekijk bericht
                        Maar zit er nog crackling mine in de 2018?

                        Of is die crackling mine zo secret, dat ze hem weggelaten hebben....?
                        De crackling mine was zeker aanwezig in de 2018 versie.
                        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                        Comment


                          Deze nog nooit gehad, maar wel live gezien bij een demo en de filmpjes hier en ik moet zeggen dat hij hoog op mijn lijstje staat. Zeker omdat hij ook in de freakactie staat hier in de buurt.
                          Vuurwerk doet de duivels dansen

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
                            De crackling mine was zeker aanwezig in de 2018 versie.
                            zeker? dan is het een erg leuke cake.

                            in de 2017 zat de crackling mine toch niet? dat was vrij saaiiiiii.....!

                            maar top als die in de 2018 weer terug is. dan is hij echt de moeite waard als knalcake|!

                            Comment


                              Ik had deze ook voor het eerst afgelopen keer. Heb er meteen 4 van besteld

                              Comment


                                Hoi Goldpyro,

                                Wij hadden afgelopen jaar alleen de 2018 versie.
                                Weten jullie gelijk welke dit is.

                                Grt VCB

                                Comment

                                Working...
                                X