Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Transbomber

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door RickGAE Bekijk bericht


    Is hier de 2017 versie geschoten?

    Filmpje gevonden op YouTube, is gemaakt door: Rico den Boer.
    Klopt! Filmpje is hierboven al gepost
    www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door Nitraat12 Bekijk bericht
      Klopt! Filmpje is hierboven al gepost
      Dank je!
      Ik had inderdaad niet helemaal goed gelezen

      Comment


        Iemand enig idee waarom deze nu De Transbomber heet ipv gewoon Transbomber? Of staat De Transbomber alleen op de nieuwe omdozen?

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door Rocketfreak Bekijk bericht
          Iemand enig idee waarom deze nu De Transbomber heet ipv gewoon Transbomber? Of staat De Transbomber alleen op de nieuwe omdozen?
          Ook op de box zelf. Naam maakt niet uit toch, als het effect maar goed is!

          Heb deze topper dit jaar zelf ook weer in de straat staan!
          www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

          Comment


            Neuh, maakt idd niet uit maar ik vroeg het me gewoon af of er nog een reden voor is.

            Comment


              Dan weet je wel gelijk of je 2016 of 2017 versie hebt! Ik zou persoonlijk voorkeur geven aan de 2017 versie aangezien ie net een paar meter hoger gaat. Crackling happen is leuk op een open plek maar in de straat toch niet zo gewaardeerd.

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
                Dan weet je wel gelijk of je 2016 of 2017 versie hebt! Ik zou persoonlijk voorkeur geven aan de 2017 versie aangezien ie net een paar meter hoger gaat. Crackling happen is leuk op een open plek maar in de straat toch niet zo gewaardeerd.
                Dat gebeurde toch lang niet bij elk exemplaar?

                Comment


                  Daar had ik inderdaad ook geen last van hoor, ging perfect.
                  Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                  Comment


                    Alleen de eerste cake was sterrenkoppen bij ons, de rest ging prima.

                    Comment


                      Heb er hier ook 4 van besteld wat een pracht box

                      0:30 gaan er zeker 2 tegelijk filmpje komt er uiterraard ook !!!!

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
                        Dan weet je wel gelijk of je 2016 of 2017 versie hebt! Ik zou persoonlijk voorkeur geven aan de 2017 versie aangezien ie net een paar meter hoger gaat. Crackling happen is leuk op een open plek maar in de straat toch niet zo gewaardeerd.
                        Oorspronkelijk geplaatst door Avalanche Bekijk bericht
                        Dat gebeurde toch lang niet bij elk exemplaar?
                        Oorspronkelijk geplaatst door jakhal Bekijk bericht
                        Alleen de eerste cake was sterrenkoppen bij ons, de rest ging prima.
                        Nou, bij mij was het andere bij meerdere cakes behoorlijk sterrenkoppen! Wij zeiden nog tegen elkaar: dit mag wel wat hoger klappen! Het is leuk voor de beleving als er af en toe een ster om je oren vliegt. Maar hierbij was het bij elk schot billenknijpen of er geen ster tegen een omstander kwam. Het ging allemaal goed hoor, maar ik had graag gezien hoe deze cake 5 meter hoger knalde. Desondanks maakte hij nu zeer veel indruk en is ie werkelijk onvergetelijk goed!

                        Laten we lekker link gaan doen!

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door DarkSoul Bekijk bericht
                          Nou, bij mij was het andere bij meerdere cakes behoorlijk sterrenkoppen! Wij zeiden nog tegen elkaar: dit mag wel wat hoger klappen! Het is leuk voor de beleving als er af en toe een ster om je oren vliegt. Maar hierbij was het bij elk schot billenknijpen of er geen ster tegen een omstander kwam. Het ging allemaal goed hoor, maar ik had graag gezien hoe deze cake 5 meter hoger knalde. Desondanks maakte hij nu zeer veel indruk en is ie werkelijk onvergetelijk goed!
                          Ik heb er ook 2 gefakkeld in mijn show vorig jaar. Stond daarom op zéér korte afstand, max 1 meter. En heb ook nergens last van gehad!
                          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                          Comment


                            Ach, een jaartje drogen doet wonderen voor de stijghoogte en verbrandingssnelheid. Ik ben blij met de 2016 versie, 2017 is toch maar weer afwachten.

                            Comment


                              En weer een video waar hij er redelijk slecht uitziet. raar toch dat deze op demo's zo matig lijkt, al was dit vorig jaar ook het geval en op straatfilmpjes een enorme topper. Zelf ook besteld en heb er alle vertrouwen in, maar zo op film vind ik het maar magertjes

                              (ps niet mijn film)

                              Comment


                                Ook de crackling mine was erg mager. Denk dat ik cake 1 aan beide zijde laat ontbranden om het tempo iets op te krikken. Ach ja we zullen zien hoe deze tussen de huizen presteerd de 31e, eentje om 18:00 uur en een na middernacht. Grtz

                                Comment

                                Working...
                                X