Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Transbomber

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Minder timerain en eindcake aarzelender snelheid dan vorig jaar. Kan nog vocht zijn.

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door Flashing_Diamond Bekijk bericht
      Ergens ook wel logisch. De 4 Seasons is 30mm, 500 gram zwaarder en wat adviesprijs betreft ook 20 tot 50 euro duurder.

      Waar was de burst mee te vergelijken?



      Zo te zien verschillen de meningen nu al. MasterBSC zegt leuke box, jij een indrukwekkende box (als ik dat zo mag zeggen).



      Bedankt!!
      Is de Transbomber nu even hoog als de topboxen van Elite Brand? Weet jij dat?
      Ik ben misschien net iets kritischer, maar Rico heeft ongeveer wel dezelfde mening als ik hoor over de Transbomber. De crackling leek wat dikker dan vorig jaar en de crackling willows zijn inderdaad niet heel super, maar dat was bij de 2016 versie al zo.

      Waar de burst mee te vergelijken is? Dat vind ik moeilijk om te zeggen, maar zeker tegen het maximale aan wat mogelijk is. Luider dan alles wat daarvoor werd afgestoken ( dus gewoon goed hard! ) en net een tikkeltje minder dan de 4 seasons. En ja die box heeft een wat betere vulling en dat is gewoon te zien. En nogmaals, hij schoot zeker niet hoog. Veel andere producten die werden geschoten kwamen hoger! Maar hij gaat denk net een paar meter hoger waardoor ie gewoon niet wordt afgekeurd maar dat je alsnog midden in de crackling staat als je hem in de straat afsteekt.

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door Rico Bekijk bericht
        Zowaar.. ik heb hem gefilmd!

        Bedankt voor de film. Vind hem zo erg goed. Dit jaar besteld voor het eerst.

        Comment


          Ziet er gewoon prima uit. Crackling dwarrelt in de straat alsnog wel naar beneden lijkt me. En trouwens, wat maakt het mij ook uit... Ik heb de 2016 versie
          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door Djaimy Bekijk bericht
            Ziet er gewoon prima uit. Crackling dwarrelt in de straat alsnog wel naar beneden lijkt me. En trouwens, wat maakt het mij ook uit... Ik heb de 2016 versie
            Mag ik vragen hoe jij weet of je de 2016 of 2017 versie hebt?

            Comment


              Hij heeft wrs vroeg in het jaar bij de freakacties besteld, waarbij duidelijk werd aangegeven dat hij een op voorraad zijnde 2016 exemplaar aanschafte ;)

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door Rico Bekijk bericht
                Zowaar.. ik heb hem gefilmd!



                een goed filpje om mee te vergelijken. je ziet wel het verschil in hoogte maar voor de rest dikke prima !

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door Fireworkfanatic Bekijk bericht
                  Mag ik vragen hoe jij weet of je de 2016 of 2017 versie hebt?
                  Heb ik aan de winkelier gevraagd. Heb ze in januari ook al besteld!
                  Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                  Comment


                    Als de film van Rico in post #1259 de 2017 versie betreft is die meer dan prima vind ik! Toch wel op een behoorlijke afstand gefilmd en als je kijkt naar boeket/grond verhouding ziet het er echt super uit!

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
                      Minder timerain en eindcake aarzelender snelheid dan vorig jaar. Kan nog vocht zijn.
                      Neem ik terug na vergelijken van 2016/2017 versie. Is allemaal vrijwel exact gelijk, schiethoogte lijkt een metertje of 2 hoger maar in de straat ook verwaarloosbaar. Toppertje!

                      Comment


                        Ziet er zeker zeer goed uit!
                        Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

                        Comment


                          Lekkere bak nog steeds. Heb de xxl versie van vuurwerkdiscount dus kan 4x van deze bak genieten.
                          [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door Fireworkfanatic Bekijk bericht
                            Mag ik vragen hoe jij weet of je de 2016 of 2017 versie hebt?
                            Kan je aan het artikelnummer op de box zien

                            2016 = 561
                            2017 = 5612
                            www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door Nitraat12 Bekijk bericht
                              Kan je aan het artikelnummer op de box zien

                              2016 = 561
                              2017 = 5612
                              Dan zou ik dus de 2016 versie krijgen bij Riezebos!��

                              Comment


                                Edit: kan weg

                                Comment

                                Working...
                                X