Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Transbomber

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #91
    Oorspronkelijk geplaatst door QVR0501 Bekijk bericht
    Ja ik denk ook wel dat dat er mee te maken heeft. Is over een paar jaar waarschijnlijk ook zo met goud/brocades. Die zitten nu ook in ontzettend veel blokken.
    Dat heb ik nu al. Daarom dat ik nu heb gezocht naar blokken met kleur. Ben een beetje Goud moe geworden. Geef mij maar o.a. Multi color Peony of Dahlia, Red glittering enz. Maar minder goud en crackling. En, ze mogen van mij wel een ti-salute finale in een bak stoppen, dat zie je nu eigenlijk niet.

    Comment


      #92
      Oorspronkelijk geplaatst door Grizmo Raizor Bekijk bericht
      Dat heb ik nu al. Daarom dat ik nu heb gezocht naar blokken met kleur. Ben een beetje Goud moe geworden. Geef mij maar o.a. Multi color Peony of Dahlia, Red glittering enz. Maar minder goud en crackling. En, ze mogen van mij wel een ti-salute finale in een bak stoppen, dat zie je nu eigenlijk niet.
      Hier geef ik je 100% gelijk in....daarom vind ik de color strike van wollf erg mooi.

      Comment


        #93
        Oorspronkelijk geplaatst door jakhal Bekijk bericht
        Hier geef ik je 100% gelijk in....daarom vind ik de color strike van wollf erg mooi.
        Wij hebben ook erg veel kleur en sier om 0:00. Maar afsluiten doen we met veel crackling. Ff lekker rammen.

        Comment


          #94
          Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Bekijk bericht
          Hier ben ik het helemaal met je eens. De Razor en Raptor zaten ook 4/2 in een karton. Dus 2 boxen per karton. Deze heeft dat ook dus ik verwacht een mindere kwaliteit.
          Zit de Transbomber per twee allebei in een eigen aparte kooi, een kooi voor beide pakketten (karton) of helemaal geen kooi?

          Comment


            #95
            Voor 99 euro de gok genomen..ben heel benieuwd hoe de finale cake presteert in de straat

            Comment


              #96
              Oorspronkelijk geplaatst door jakhal Bekijk bericht
              Hier geef ik je 100% gelijk in....daarom vind ik de color strike van wollf erg mooi.
              Is idd een mooie box, alleen in mijn ogen te duur. Of weet jij een adresje ergens in Limboland waar die goedkoop wordt aangeboden?

              Comment


                #97
                Oorspronkelijk geplaatst door Flashing_Diamond Bekijk bericht
                Zit de Transbomber per twee allebei in een eigen aparte kooi, een kooi voor beide pakketten (karton) of helemaal geen kooi?
                Deze zal een kooi om de omdoos hebben waar 2 transbombers in zitten.

                Waar baseren jullie het allemaal op dat deze cakebox slecht zou zijn? Omdat ze per twee in een karton worden geleverd? De Killer Instinct wordt per 16 in een karton geleverd en dat is een beuker van een cake!!
                www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

                Comment


                  #98
                  Zit er nog steeds over na te denken om deze te kopen. 85 euro in de vvk is toch wel een mooie deal maar strakt zit je met t zelfde als een raptor of razor box. Moeilijk dit.

                  Comment


                    #99
                    Ik denk niet dat ze bij rubro het risico willen lopen met nogmaals een flopper....zeker niet omdat deze box groots aangekondigd is, dat was met de raptor en razor heel anders.

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door Grizmo Raizor Bekijk bericht
                      Is idd een mooie box, alleen in mijn ogen te duur. Of weet jij een adresje ergens in Limboland waar die goedkoop wordt aangeboden?
                      Zeg maar gewoon Limburg en jaa voor €89,- staat ie in de vvk bij stienenfireworks. heeft trouwens bijna alle blokken van rubro dit jaar

                      Comment


                        Misschien al gezegd maar wanneer wordt deze op een demo geschoten? Zit erg te twijfelen om deze erbij te nemen.
                        -FireworksHolland-

                        Comment


                          Denk eind november begin december pas. Zodra de demo's beginnen bij alle winkeliers zal deze ongetwijfeld geschoten worden.
                          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                          Comment


                            Als 'ie dan al binnen is. Da's ook altijd nog maar de vraag. Meer dan genoeg wat pas laatste week voor verkoopdagen binnendruppelt.

                            Comment


                              Dat is zeker waar, maar het lijkt me sterk dat zo'n box niet geschoten gaat worden. Maar dat zal inderdaad niet de eerste keer zijn.
                              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                              Comment


                                Toch maar het risico genomen, als finalebox. Mocht hij echt flink ondermaats presteren en teleurstellen (precies zo als op demo lijkt me sterk...) dan geef ik Rubro niet weer zo het voordeel van de twijfel met m'n weinige zuurverdiende centjes. Want bij andere importeurs als Wolff of Vuurwerktotaal durf ik dat sws wel blind aan. Zou jammer zijn voor Rubro als ze zich daar niet mee kunnen meten.

                                Comment

                                Working...
                                X