Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Transbomber

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Er is veel over gezegd en ik doe het nu ook weer....Maar wat een TOPPER.
    Beste bak die ik dit jaar heb gezien, zeker gezien zijn prijs. Was een perfecte opener om 00.00.
    Groeten...:)

    Comment


      Wat een prachtige rambak was dit

      Wel klote gefilmd door mijn pa maar je krijgt een idee.

      Comment


        Wat een topblok is dit! Er werden er bij ons drie tegelijk afgeschoten en wat een geweld was dat..

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door bertensandra Bekijk bericht
          Wat een prachtige rambak was dit

          Wel klote gefilmd door mijn pa maar je krijgt een idee.

          Opvallend dat het tempo bij sommige cakes veel hoger licht van het filmpje op de vorige pagina. die van mij had geen pauzes ertussen, miste je het rubro doorlont systeem ?

          Comment


            Ik ben begonnen met de Escape from hell, daarna Cruel Traction en afgesloten met de Transbomber. BRILJANT!!

            Een klein stukje Cruel Traction en de Transbomber er direct achteraan. (hoor het publiek)

            Comment


              Ik had die cake's eruit gehaald en tegen de verwarming gelegd want ze voelden een beetje vochtig aan.
              En ik heb ze in een rechte lijn aan elkaar verbonden.
              Oorspronkelijk geplaatst door laurence Bekijk bericht
              Opvallend dat het tempo bij sommige cakes veel hoger licht van het filmpje op de vorige pagina. die van mij had geen pauzes ertussen, miste je het rubro doorlont systeem ?

              Comment


                heerlijke bak. bij mij ging alleen cake 4 op de grond af

                Comment


                  Mooiste bak van de avond, overtrof de Golden Tears en The Titan, wat we niet verwachtten.
                  Er bleek bij ons echter twee maal cake 3 in plaats van cake 2 in de box te zitten, terwijl de nummering op de cakes wel gewoon 1,2,3,4 aangaf. Op zich jammer, maar ondanks dat niet minder van genoten, gaf zo zelfs meer geweld waarschijnlijk.

                  Comment


                    Top cake ondanks dat er voor die tijd een auto zo nodig door de straat moest en er tegen aan reed.
                    Daardoor cake uit elkaar en lonten los gegaan.
                    Had hem voor die tijd goed getaped dus na wat samen drukken gingen er nog 3 af.
                    Helaas wel in de volgorde 1,4,3

                    Comment


                      Deze blok gisteravond afgestoken. Ik had de versie met twee Geisha cakes, cake 1 en 3 wel te verstaan.
                      Ook bij deze box ducktape om de omdoos gedaan zodat de cakes goed strak tegen elkaar aanstonden.

                      Hoofdlont van cake 1 aangestoken en knallen maar. Cakes liepen mooi door ondanks dat er twee Geisha cakes in de doos zaten. (Geisha cakes waren ook voorzien van het doorlont systeem)

                      Over de Transbomber zelf: Wow wat een cake. Mooie lage effecten met harde crackling en wat een finale. Had deze als laatste moeten afsteken. Ondanks dat er twee Geisha cakes in zaten geen verschil kunnen merken vergeleken met het filmpje.

                      Voor de mensen die hem niet hebben gehad. Zeker een aanrader

                      Comment


                        Heb er 2 gefilmd. Zeer dik, zelfs afstandje.

                        Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

                        Comment


                          man man man, wat een dikke cake, crackling door de hele straat van onder naar boven. was van te voren bang dat de 2 geisha labels in de doos anders zouden zijn maar bij het eerste schot bleek dat voor niks te zijn en konden we alleen nog maar genieten. topper van een cake, puur genieten van mega effecten!!! deze cake heeft de "wow" factor!!

                          Comment


                            Geen woorden voor zo een grote effecten deze box had. Hele buurt vond hem geweldig! Dit is alvast het eerste filmpje in 4K
                            -FireworksHolland-

                            Comment


                              Potjandorie wat een gave film !!!
                              Spijt, spijt, spijt ...

                              Comment


                                Deze cakebox overtreft alle andere cakeboxen leek wel illegaal
                                ☞M~PYRO☞

                                Comment

                                Working...
                                X