Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Delicious Thunder

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #91
    Jongens, meisjes, kijk alsjeblieft uit met de lont van de Final Edition. Toen ik de lontbeschermer net eraf haalde zag ik tot mijn grote verbazing dat dit een wasag lontje van +- 1 cm betrof. Waarschijnlijk is dit in de cake gebruikt en dus ook gewoon als 'aansteeklont'
    Natuurlijk moet je nooit met een lichaamsdeel erboven hangen, maar dit gebeurt uiteraard regelmatig, dus mijn tip is OF verlengen OF werkelijk met een gestrekte arm aansteken en direct wegwezen.. Anders zou het wel eens verkeerd kunnen aflopen.

    Comment


      #92
      Oorspronkelijk geplaatst door knalvuurwerkfreak Bekijk bericht
      Jongens, meisjes, kijk alsjeblieft uit met de lont van de Final Edition. Toen ik de lontbeschermer net eraf haalde zag ik tot mijn grote verbazing dat dit een wasag lontje van +- 1 cm betrof. Waarschijnlijk is dit in de cake gebruikt en dus ook gewoon als 'aansteeklont'
      Natuurlijk moet je nooit met een lichaamsdeel erboven hangen, maar dit gebeurt uiteraard regelmatig, dus mijn tip is OF verlengen OF werkelijk met een gestrekte arm aansteken en direct wegwezen.. Anders zou het wel eens verkeerd kunnen aflopen.
      dank voor je berichtje. Ik zal morgen uitkijken. Zou wat wezen als dit een productiefout zou zijn. Krijg je ongelukken van. Als er meer mensen last van hebben dan zou je haast zeggen dat je dit moet melden aan alle kopers.
      greetzzz
      Eer was was was, was was is!

      Comment


        #93
        Oorspronkelijk geplaatst door Masc Bekijk bericht
        Wat je kan doen is een stuk visco aan het lont van de normale bevestigen wat een stuk langer is dan nodig.
        Verbind zo je normale aan de final edition waarbij de lont lang genoeg is om de duratie van het normale blokje te overlappen.
        Visco brand ongeveer 1cm per sec dus als de normale versie 20sec (voorbeeld) duurt heb je dus ongeveer 20cm lont nodig. Je zal zo redelijk in de buurt komen, perfect gaat het niet worden maargoed.
        Als je snel lont hebt doe je in 1 van de laatste tubes een stuk lont en deze lont je door met final edition. Staat op internet wel filmpjes van. Geluk hebben dat ie afgaat

        Comment


          #94
          Mischien zijn er toen al te veel producten gemaakt met deze product fout, en dit niet meer terug te keren was.

          En dat ze dan het besluit hebben genomen om als nog de normale versie te maken, en dan die (mislukte) er bij als finale te doen.....

          Wie weet....

          Comment


            #95
            Bij de final edition die ik getest heb was dit ook het geval, was roze. Brandde overigens als een normaal lont. Heb 3 karton van deze jongens, en wat me opviel dat bij ongeveer 10 een rozeachtig lont zat. Daarnaast heb ik 27x de gewone gehad en 21x final edition. Bij elk karton zat dus 1 extra normale ipv final edition. Kan niet wachten om deze af te schieten!

            Comment


              #96
              wel een zootje geworden met het inpakken en uitleveren van deze dingen... Sommige kartons netjes 8x8 en anderen schijnen weer enkel de ene of andere versie te hebben... Volgende productieronde beter toezicht houden, Rubro, dat ze 8x8 in doos komen en dan per 2 in cellofaan! Weten de onkundige verkopers ook beter wat ze moeten uitleveren! Niet elke verkoper zijn kenners zoals de mijne (Erik Giezen) of Rowy in Almere bijvoorbeeld.

              Comment


                #97
                Die final edition is zeker een leuke pot ramt lekker door ook

                Comment


                  #98
                  Wat een geweldige potten zeg! Had net om 10 uur de normale gevold door de final edition en die weer gevolgd door een versnelde Secret Salute. De SS was wel iets harder, maar nauwelijks merkbaar. En die final edition is gewoon een smulpot eerste klas. Nog 4 van deze potjes te gaan de komende paar uur.

                  Comment


                    #99
                    Leuke knallen, vooral die finale bak is echt een ramding! Die heb ik toch wel wat liever dan die slome andere knaller, maar in veelvoud ook goed te doen. Zeker voor de prijs!

                    Comment


                      Gaan lekker hard in ieder geval harder dan de Tears of Beauty.
                      Vuurwerkbieb.nl

                      Comment


                        Deze final edition is baas !
                        Knaap!

                        Comment


                          Prijstechnisch gezien de beste knalcakes van Nederland in mijn ogen.
                          Groeten...:)

                          Comment


                            Wow! Jammer dat ik hier niet meer van had. Eerst de langzame afgestoken om vervolgens de finale cake te schieten. Wat een bak was dat!

                            Comment


                              Waren goede knalcake's, die finale editie ramde het er lekker uit hoor, volgend jaar weer een actie?
                              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                              Comment


                                De gedeelde eerste plaats van mijn dagvuurwerk is voor deze knalpot weggelegd. Wat een heerlijke knallen en prijs. De langzame versie was niet zo langzaam als verwacht omdat er 3 salvo's van 6 shots in zitten, wat de pot alsnog een spektakeltje maakt. De finale versie was helemaal baas, dit is echt 1 bonk geweld. Zelfs om 12 uur hoor je gewoon even niets anders als de finalepot de lucht in gegaan is.
                                Ik heb 1 karton weggestookt, wel is er 1 normale versie uit elkaar geklapt, en ging een andere normale versie maar voor een derde af.
                                Volgend jaar komen er zeker 1 of meerdere kartons van deze geweldige knalblokjes!

                                Comment

                                Working...
                                X