Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Delicious Thunder

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #76
    Mooi product zeg en voor 25euro denk echt een topper.
    De gewone versie heeft ook een leuke finale met 2x een salvo.
    Groeten...:)

    Comment


      #77
      Hoe verhouden de knallen van deze pot zich met andere salute cakes, zoals bijvoorbeeld de silver salute?

      Comment


        #78
        Oorspronkelijk geplaatst door Lambal Bekijk bericht
        Hoe verhouden de knallen van deze pot zich met andere salute cakes, zoals bijvoorbeeld de silver salute?

        De 'nieuwe'secret salute zat denk ik aardig op hetzelfde niveau. De Silver Salute ging een stukje harder/doffer tijdens de demo gister. Verder zijn er geen salute cakes geschoten.

        Comment


          #79
          'k heb hem hier staan en even van binnen uit beken voor de geïnteresseerden.

          De normale versie heeft eerst 3 rijen met normaal lont (het rustige tempo op de filmpjes). De laatste 3 rijen (de salvo's) bevatten roselont en zijn met normaal lont met elkaar verbonden. Dus 6x overgang rose lont 1 keer overgang normaal.

          De Finale edition bevat enkel rose lont. Dus deze schiet aan een stuk door 36 shots.

          Comment


            #80
            Dus zal een rapid fire zijn, net als Wolff's White Thunder; leuk! Wel balen dat er geen reservelont aan zit...wordt nog frunniken en timen dus...

            Comment


              #81
              De normale en finale versieKlik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	SAM_0520.jpg
Vertoningen:1
Grootte:163,8 KB
ID:	1544169

              Comment


                #82
                Hier een foto van een karton.

                Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	_MG_1474.jpg
Vertoningen:1
Grootte:143,8 KB
ID:	1544171

                Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	_MG_1475.jpg
Vertoningen:2
Grootte:132,0 KB
ID:	1544172

                Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	_MG_1495.jpg
Vertoningen:1
Grootte:198,4 KB
ID:	1544199
                Laatst aangepast door Golddigger; 28 December 2012, 18:10.
                Groeten...:)

                Comment


                  #83
                  Blij dat ik kennis heb van vuurwerk en voldoende op dit forum lees.
                  De fietsenmaker die hem aan mij verkocht dacht even 2 x normaal te verkopen!
                  Ik vermoe dat er bij meer winkeliers deze, of de 2=1 actie die erbij hoort, fout gaat maken.
                  I think I'm rocking with the best!

                  Comment


                    #84
                    Net een final edition getest. Wat een bak. 2-3 second. Genieten!e

                    Comment


                      #85
                      Ik heb hem ook gekocht alleen heb ik 2 x de final edition gehad.
                      Dat word rammen

                      Comment


                        #86
                        Ik wist dus niks af van een final edition!!!
                        Na vanochtend dus wel.

                        Heb dus 1 normale en een final edition gehad.

                        Had het graag anders gezien, maar ja, dan schieten we ze los van elkaar.

                        Comment


                          #87
                          Ik wist ook niet van de 2 verschillen, maar ik heb 2x de red tail to thunder gekregen. Maar ga ze wel tegelijk afsteken ;) zal vast wel leuk gaan

                          Comment


                            #88
                            Heeft er iemand tips om deze set door te lonten? Ik wil met de rustige versie beginnen om vervolgens over te gaan op de snelle versie. Maar zit er nou niks anders op dan handmatig de volgende af te steken?

                            Comment


                              #89
                              Wat je kan doen is een stuk visco aan het lont van de normale bevestigen wat een stuk langer is dan nodig.
                              Verbind zo je normale aan de final edition waarbij de lont lang genoeg is om de duratie van het normale blokje te overlappen.
                              Visco brand ongeveer 1cm per sec dus als de normale versie 20sec (voorbeeld) duurt heb je dus ongeveer 20cm lont nodig. Je zal zo redelijk in de buurt komen, perfect gaat het niet worden maargoed.

                              Comment


                                #90
                                Oorspronkelijk geplaatst door Masc Bekijk bericht
                                Wat je kan doen is een stuk visco aan het lont van de normale bevestigen wat een stuk langer is dan nodig.
                                Verbind zo je normale aan de final edition waarbij de lont lang genoeg is om de duratie van het normale blokje te overlappen.
                                Visco brand ongeveer 1cm per sec dus als de normale versie 20sec (voorbeeld) duurt heb je dus ongeveer 20cm lont nodig. Je zal zo redelijk in de buurt komen, perfect gaat het niet worden maargoed.
                                Dit had ik me ook bedacht. Maar nu ik de video's aan het bekijken ben kan ik niet echt goed tot een exacte tijd komen. Want op vrijwel alle filmpjes wordt rechts wel de langzame versie geschoten maar zijn er halverwege al 2 salvo's te zien. Wil dat zeggen dat er dus 2 cakes aan de rechterkant staan? Of klopt het dat de salvo's halverwege geschoten worden?

                                Comment

                                Working...
                                X