Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Event Cake No.4

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Heerlijke cake, machtig mooi en breed alleen zonde dat de boeketten een erg zwakke burst hebben.

    Vond hem mooi en heb er absoluut van genoten, maar denk dat ik deze volgend jaar even laat staan. Of ze moeten hem aanpassen en in gaasverpakking laten fabriceren natuurlijk! (Wat volgend mij de andere event cakes wel hebben.....)

    Comment


      #32
      Ik heb nu een paar filmpjes gezien van deze cake en vind m qua effecten super overkomen maar idd matige burst. maar stel je voor als je deze cake als finaleblok gebruikt en doorlont met een thundercake waardoor ze tegelijk af gaan. dat lijkt me super.

      Comment


        #33
        Hele mooie pot. Burst mogen dat niet keihard zijn, de effectbreedte is gigantisch Afgelopen jaarwisseling gefilmd:

        + YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
        https://www.youtube.com/user/Originallover

        Comment


          #34
          Straatfilmpje van deze cake:

          + YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
          Oud & Nieuw filmpjes op youtube.com/PyroSpace

          Comment


            #35
            Mooie cake hoor maar veel te traag. De oude versie die op tempo zijn kruit verschoot was vele malen sterker. Volgend jaar ga ik voor monster jam.

            Comment


              #36
              De tails en mines blijf ik vet vinden, maar jammer genoeg zijn de boeketten wat mager en lijkt de snelheid niet erg constant meer.
              Over het algemeen zou dit niet de Eventcake zijn die ik nog eens zou nemen.

              Comment


                #37
                Het leek mij er op dat het tempo wat anders was van de tails. Ben ik de enige die dit zo ervaarde?

                Comment


                  #38
                  Productfilm 2012

                  + YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                  Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

                  Comment


                    #39
                    Wat een slappe bak zeg, sla deze lekker over zou ik zeggen ;).

                    1x geschoten tijdens de demo van Vuurwerkhol op 2 november 2013.
                    https://youtube.com/@Pyroblom

                    Comment


                      #40
                      Blijft een mooie cake:

                      https://www.youtube.com/user/Originallover

                      Comment


                        #41
                        Hallo, kan iemand mij helpen? Ik zou graag willen weten of deze cake, en de andere uit dezelfde serie, een reservelont hebben. Dit in verband met doorlonten in een finalebatterij.
                        Bij voorbaat dank voor een reactie.

                        Comment


                          #42
                          ja dat heeft deze box.
                          -Van vuurwerk heb je nooit genoeg-

                          Comment


                            #43
                            De tails of thunder lijkt me hetzelfde als de Event cake No.4, is niet meer zoals het geweest was, effecten zijn een stuk minder geworden:

                            https://www.youtube.com/user/Originallover

                            Comment


                              #44
                              Hmm, mager bakkie zo ja, zo zou ik hem niet meer hoeven.

                              Comment


                                #45
                                Zo dan, deze is wel heel erg achteruit gegaan zeg.
                                Was eerst echt een top cake, nu helaas niet meer.
                                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                                Comment

                                Working...
                                X