Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Event Cake No.4

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Event Cake No.4

    Artikelnummer: RVW 904
    Artikelnaam: Event Cake No.4
    Aantal Schoten: 56 Schots
    Netto Kruitgewicht: 500 gram
    Effectomschrijving: Red comet with silver crackling tail, Green comet with silver crackling tail, brocade mine with blue pearl to brocade bouquet
    Verpakkingseenheid: 2/1
    Richtprijs: € 69,95
    Film:

    O.a. te koop bij: Rubro.nl



    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

    Wij danken Rubro Vuurwerk BV voor deze informatie.
    Laatst aangepast door titanium; 27 October 2015, 10:50.

    #2
    Hmm, een beetje vreemd, deze opeenvolging van effecten. Het tempo- en richtingsverschil is leuk plagerig, met eerst die 2 mooikleurige comets in leuk tempo, en dan opeens z-shape gouden brocades...(alle effecten heel erg goed afgewerkt) Weet niet goed wat ik er van moet vinden, deze tweedeling in 1 cake. Het tempo en z-shape maakt hem vooral leuk ipv vreemd. Een beetje vreemd maar wel lekker...

    Comment


      #3
      ik vind dit juist een geweldige afwisseling van effecten ik dacht eerst hmmm dit is gewoon een grote romeinse kaars maar dan komt er echt iets geweldigs uit. waaaauw wat een schouwspel

      Comment


        #4
        Ik vind dit persoonlijk een geweldige cake, simpel begin, dan krijg je argwaan, je denkt dat je een miskoop hebt gehaald en dan ineens ramt ie de hele lucht vol met goud en blauw, heerlijk!
        We kennen het effect inmiddels wel van de Camuro King en de Fire Flower, maar ook deze staat bij mij erg hoog op de lijst van gewilde cakes.

        Comment


          #5
          Geweldig, eerst een zachte opbouw en dan ineens barst de hel los!
          Echt prachtig die gouden brocades met dat blauw

          Comment


            #6
            het is een topper
            eerts een rustige opbouw en dan opeens de camuro king erachteraan
            zeker een bak om te onthouden
            Even a broken clock is right twice a day.

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
              Ik vind dit persoonlijk een geweldige cake, simpel begin, dan krijg je argwaan, je denkt dat je een miskoop hebt gehaald en dan ineens ramt ie de hele lucht vol met goud en blauw, heerlijk!
              We kennen het effect inmiddels wel van de Camuro King en de Fire Flower, maar ook deze staat bij mij erg hoog op de lijst van gewilde cakes.
              ik heb precies hetzelfde gevoel ik dacht eerst: is dat alles....?
              En boem! verkocht

              Comment


                #8
                zo he dat liegt er niet om echt heel profesioneel

                oja het label geeft deze cake echt een mannelijk karakter
                02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

                Comment


                  #9
                  labels doen me ook echt denken dat je wat profesioneels in je handen hebt.
                  zo zie ik mijn cakes graag niet teveel poespas aan de buitenkant maar wel een dikke lucht vol met topeffecten zoals deze
                  Even a broken clock is right twice a day.

                  Comment


                    #10
                    Persoonlijk vind ik het een prachtig product, idd een echte tweedeling echter vind ik het een goeie. Een leuk verrassings effect en ik denk ook dat dat de bedoeling is.
                    overigens vind ik dat Rubro sowieso met de event cakes een knap kunsje laat zien.

                    Comment


                      #11
                      Mooi blokje deze, apparte combi die effecten, ben alleen bang dat de prijs aardig hoog zou zijn.

                      Comment


                        #12
                        Deze voldeed zeker aan de verwachtingen ja, vond hem zelfs nog wat beter ook, want de crackling tails gaan sneller dan op de film die in China is gemaakt.

                        Prima crackling tails, mooi tempo zo en dan de overgang naar blauw en goud, ja, blijft een topeffect en de overgang is gewoon tof. In mijn ogen een echte topcake, al betaal je daar natuurlijk ook voor. In verhouding is die prijs wel gelijk aan soortgelijke cakes, toch is het onderscheid met de crackling tails leuk bedacht.

                        + YouTube Video
                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                        Comment


                          #13
                          Voor het publiek was deze demo zeer spectaculair te noemen.
                          Voor ons liefhebbers ook ware het niet dat het beoordelen van een cake, wat wij met zijn allen zo graag doen ernstig bemoeilijkt wordt als er maar liefs 4 tegelijk afgeschoten worden.
                          Ben reuze benieuwd hoe het verhaal wordt als je maar naar 1 cake zit te kijken,
                          Neemt niet weg dat ik van de Event cake,s deze verreweg de mooiste vond.
                          Super mooie tails, en vervolgens blauwe mines naar gouden brocade.
                          En de cake duurt ook nog eens lekker lang.

                          Comment


                            #14
                            Hier is mijn film van deze cake, geschoten tijdens de demo van Rubro/Vuurwerkdiscount in Vriezenveen:

                            + YouTube Video
                            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


                            Hier zie je er vier tegelijk.
                            Laten we lekker link gaan doen!

                            Comment


                              #15
                              56 shots waaier cake die zn weerga niet kent!
                              Na een opbouw van 21 rode en gifgroene mega kometen met brede staarten breekt het geweld los.
                              Gouden regens met blauwe sterren wisselen elkaar in hoogt tempo af van links naar rechts. Een meters hoog schouwspel met een daverende finale!
                              Wat een geweld in deze 500 gram cakebox!


                              + YouTube Video
                              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                              Comment

                              Working...
                              X