Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

RedWire - Titanium Peony

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Dat klinkt allemaal goed, heb er gelukkig 1 in bestelling staan met de 10% actie

    Comment


      #47
      Oorspronkelijk geplaatst door titanium Bekijk bericht
      Heeft weinig invloed he als je zelf aan de achterkant van de speakers staat geluid is gewoon zoals het is. Bij elke video van die demo zijn de instellingen gelijk
      Tsja, ik vind het wel dom als ze het geluid van het vuurwerk over de speakers versterken.

      Comment


        #48
        Is in dit geval absoluut niet gebeurt hoor. Zoals ik ook al zeg is sta met camera aan de achter kant van de luidspreker dus als het al zou worden gedaan zou je het op de video niet eens kunnen horen.

        En nogmaals dat was absoluut niet het geval.
        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

        Comment


          #49
          Oorspronkelijk geplaatst door titanium Bekijk bericht
          Is in dit geval absoluut niet gebeurt hoor. Zoals ik ook al zeg is sta met camera aan de achter kant van de luidspreker dus als het al zou worden gedaan zou je het op de video niet eens kunnen horen.

          En nogmaals dat was absoluut niet het geval.
          Oh sorry ik las het als achter de luidspreker staan. Maar het bassgeluid is in vrijwel alle films van die demo niet echt realistisch. Misschien een keer de low cut filter aanzetten? Volgens mij staat er ook een autogain aan. Bij de Wall of Willows valt dat heel erg op maar misschien ben ik de enige die zich er aan stoort en moet ik gewoon nog even wennen.
          Laatst aangepast door Fireworksfamily123; 18 December 2018, 13:04.

          Comment


            #50
            Oorspronkelijk geplaatst door Anihalas Bekijk bericht
            Oh sorry ik las het als achter de luidspreker staan. Maar het bassgeluid is in vrijwel alle films van die demo niet echt realistisch. Misschien een keer de low cut filter aanzetten? Volgens mij staat er ook een autogain aan bij de Wall of Willows valt dat heel erg op maar misschien ben ik de enige die zich er aan stoort en moet ik gewoon nog even wennen.
            Ik had al zon idee dat je die verkeer las

            Alle films die ik vanavond online heb gezet hebben exact dezelfde instellingen. Dus ook de wall of willows. Heb zelf de bass iets op gekrikt omdat ik dit zelf realistischer vind met hoe het echt is. Vind dat gepok. In veel andere videos juist minder realistisch
            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

            Comment


              #51
              Nu ik dit filmpjes zie, realiseer ik me dat deze cake ook gebruikt is in de finale van Zoetermeer. Zeer luide burst!! De blauwe boeketten overstemmen al het andere geluid. De andere kleuren klappen iets normaler, maar zijn nog steeds erg hard. De blauwe boeketten zijn ook echt gigantisch van formaat.
              Laten we lekker link gaan doen!

              Comment


                #52
                Deze viel meteen op tijdens de finale in Zoetermeer. Grote boeketten en goede knallen. De titaniumvonken maken het nog wat specialer. Geeft met meer stuks tegelijk in de straat zeker een flink spektakel vol kleur.

                Comment


                  #53
                  Jammer dat RedWire nooit in een actie te verkrijgen is of via een freaksite. Dan zou je nog kunnen overleggen voor een kartonprijs. Dit is echt een toppertje die je per meer in een finale zou moeten schieten! Lijk me echt heerlijk geweld in combinatie met de prachtige kleuren.

                  Comment


                    #54
                    Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
                    Jammer dat RedWire nooit in een actie te verkrijgen is of via een freaksite. Dan zou je nog kunnen overleggen voor een kartonprijs. Dit is echt een toppertje die je per meer in een finale zou moeten schieten! Lijk me echt heerlijk geweld in combinatie met de prachtige kleuren.
                    Precies wat ik dacht gisteravond, direct ook ff een karton besteld.

                    Comment


                      #55
                      En hoe was deze in de straat?

                      Comment


                        #56
                        Ik heb hem 2 straten verderop gezien en maakte een matige indruk. Waar hij op de demo prachtige peony's had en een flinke burst, maakte hij niet zo'n indruk dus. Misschien op de demo een sample? Of in de straat een nat exemplaar? Ik ben ook benieuwd naar mensen die hem echt zelf hadden.

                        Comment


                          #57
                          Oorspronkelijk geplaatst door Willymeuf Bekijk bericht
                          Ik heb hem 2 straten verderop gezien en maakte een matige indruk. Waar hij op de demo prachtige peony's had en een flinke burst, maakte hij niet zo'n indruk dus. Misschien op de demo een sample? Of in de straat een nat exemplaar? Ik ben ook benieuwd naar mensen die hem echt zelf hadden.

                          Deze cake cadeau gekregen voor mijn verjaardag en inderdaad werd ik er niet enthousiast van. Matige burst en de peony was nog matiger. Ik raad hem af !
                          Vuurwerk doet de duivels dansen

                          Comment


                            #58
                            Ik heb deze ook geschoten met oud en nieuw en in tegenstelling tot de reacties hierboven wel heel tevreden!,

                            goede burst en goede peony's wellicht andere batch? of beter gedroogd
                            no Pyro no Party....

                            Comment


                              #59
                              Concept van deze cake vind ik nog steeds interessant. Meer mensen die hem in de straat hebben gehad? Ik kan op youtube geen straatfilmpjes vinden.

                              Comment


                                #60
                                Deze was erg vet vanavond in Zoetermeer

                                Comment

                                Working...
                                X