Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

RedWire - Titanium Peony

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Als dit productie was inderdaad, maar dat kan echt niet. Flink opgevoerde sample moet dit geweest zijn!

    Comment


      #32
      Want? Jij stond erbij? Ik heb de lesli versie ook gezien op hun eigen demo. Ben van mening dat dit echt wel kan. Door de titanium core lijkt het een ontzettende grote klap...dit is het echter niet hoor...hij klapt wel hard, maar niet overdreven.

      We zullen wel zien op de eerste winkeldemo's

      Comment


        #33
        Ik snap je punt dat er over het algemeen veel te snel naar het woord 'Sample' word gegrepen maar dit kon echt niet meer, overduidelijk en later ook bevestigd.
        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

        Comment


          #34
          Erg leuke bak dit. Combi titanium en peony doet het goed. Spreiding ook goed, en dat blauw. Hopelijk nog eens op een winkeliers demo bekijken.
          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

          Comment


            #35
            Is deze 30mm ?
            我也喜欢年纪较大的烟花

            Comment


              #36
              Wat een enoooorm vette bak! Een goede titaniumsalute zorgt voor een goede burst en de peony's zijn allemaal goed rond en echt vol sterren. Een soort Colorful Peony (Showtime) maar dan goed uitgevoerd! Houd je van peony's, overweeg deze!

              Comment


                #37
                Oorspronkelijk geplaatst door Willymeuf Bekijk bericht
                Wat een enoooorm vette bak! Een goede titaniumsalute zorgt voor een goede burst en de peony's zijn allemaal goed rond en echt vol sterren. Een soort Colorful Peony (Showtime) maar dan goed uitgevoerd! Houd je van peony's, overweeg deze!
                Dat klinkt goed, heb deze gelukkig al in bestelling staan

                Comment


                  #38
                  Heeft iemand deze toevallig op een demo gefilmd?

                  Comment


                    #39
                    Ik heb hem zelf niet gefilmd, maar hij lijkt wel op de demo film die je overal tegenkomt. Alleen waren de titanium knallen niet zo silver als op film overkomt. Wat zachter van kleur lijkt het wel, misschien zelfs wat goud-achtig. Maar de boeketten zijn goed te vergelijken met hoe ze op film overkomen, echt goede ronde peony's in heldere kleuren.

                    Comment


                      #40
                      Indrukwekkend grotere spreiding dan normaal of niet bijster opvallend op dat vlak? Burst hard?

                      Comment


                        #41
                        Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
                        Indrukwekkend grotere spreiding dan normaal of niet bijster opvallend op dat vlak? Burst hard?
                        De titanium salute die er inzit zorgt voor een harde burst inderdaad, zoals je van een knalcake gewend bent zeg maar. Niet indrukwekkend groot, maar wel indrukwekkend goed zeg maar. Hij is mij echt bijgebleven als een enorm goede peony-cake, beste in NLse consumentenvuurwerk wat ik tot nu toe heb gezien.

                        Comment


                          #42
                          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                          Comment


                            #43
                            Oorspronkelijk geplaatst door titanium Bekijk bericht
                            Woooooow wat een knallen en wat een echo! Heeft de omroeper de mic aan laten staan?

                            Comment


                              #44
                              Ik kan iedereen nu al verzekeren, dit wordt de cake van het jaar. Niet in een poll hier natuurlijk, want daar wordtie te weinig voor gekocht door de doorsnee vuurwerkcrewer.

                              Comment


                                #45
                                Heeft weinig invloed he als je zelf aan de achterkant van de speakers staat geluid is gewoon zoals het is. Bij elke video van die demo zijn de instellingen gelijk
                                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                                Comment

                                Working...
                                X