Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Garden Party 1 [ass]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerkkoning Bekijk bericht
    Wat een prachtige cakebox was dit. 2018 batch. Duurde ook lekker lang, dus je kon er lang van genieten:

    Vind de 2018 niet bepaald beter geworden, als ik de bovenstaande video bekijk. Geeft natuurlijk ook wel een vertekend beeld dat de box niet goed door gelont is. Maar de effecten lijken kleiner te zijn dan de 2017 die ik had. Hopelijk een vochtprobleem.
    Laatst aangepast door Goldpyro; 23 January 2019, 15:01.
    -FireworksHolland-

    Comment


      Wij hadden hier de 2018, maar die was echt heel goed. Dus misschien had je een vochtig exemplaar.
      Ken de box, want heb hem eerder ook al gehad. En onze 2018 was echt goed.

      Comment


        Komt deze mogelijk in een andere vorm (compound) terug bij Pangu?
        There is no such thing as enough fireworks.

        Comment


          Compound gaat niet lukken omdat deze meer dan 2000 gram NEM bevat, dan zou het een tweedelige compound moeten worden net als de Skyline on Fire bijvoorbeeld. Doorlonten zou je alsnog moeten doen. Verder zou ik zo min mogelijk aanpassen aan deze serie als ik Pangu Fireworks was. Zijn regelrechte toppers, ik schoot 1,2 en 3 na elkaar en dat was echt minuten lang genieten!

          Comment


            Deze box besteld, afgelopen jaar had ik de 3 waar ik van onder de indruk was en nu deze. Mede ook besteld vanwege het gerucht dat deze gaat verdwijnen. Heel blij met deze box

            Comment


              Same here! Ben erg nieuwsgierig hoe die het zal doen. Mocht het gerucht een feit gaan worden, dan is de kans aanwezig dat ik er ook eentje aanschaf voor het jaar daarop. Erg mooie box als ik de filmpjes hierzo zie.

              Comment


                Als je van een rustig tempo en grote effecten houdt, dan zit je goed met deze box. En in de freak acties voor mooie prijs te krijgen. Echt een topper!

                Comment


                  Ik had deze box voor 100 euro bij orthen, vond ik een mooie prijs.

                  Comment


                    Same! Heb er twee besteld die ik om 18.00 tegelijk aansteek met een serenity erachter. Voor dat geld en inhoud kan je geen betere deal krijgen. Ik reken altijd met 100 euro per minuut bij een fatsoenlijke show dus deze combi is perfect.

                    Comment


                      De 2018 batch is iets minder dik als de 2017, maar voor €99,- klaag ik niet!

                      https://youtube.com/@Pyroblom

                      Comment


                        Ik had ook de 2018 versie en vond 'm eigenlijk even dik als wat ik van de 2017 versie zag! En voor €99,- heb je trouwens wel een héle goede deal gesloten..

                        Ik merk wel dat ie bij jou heel erg traag is. Een stuk trager dan bij mij ieder geval. Misschien dat dat het verschil maakt?

                        Comment


                          Iemand een idee waar deze nog te krijgen is rond noord limburg / gelderland bij voorkeur?

                          Comment


                            Je hebt een pm.
                            Oorspronkelijk geplaatst door compusmurf Bekijk bericht
                            Iemand een idee waar deze nog te krijgen is rond noord limburg / gelderland bij voorkeur?

                            Comment


                              Had hem ook vond cake 1 echt 3x niks. Verder erg sierlijk grote boeketten en goede burst . Meer een box voor na 12 en of na 6en niet voor twaalf uur wegens het gebrek aan tempo

                              Comment


                                Zo slecht is de 1ste cake toch niet? Ik vind hem prima overkomen. Mooie rustige sierlijke bak tussen de rammers door. Complimenten voor je filmpjes trouwens. Mooi in beeld gebracht!
                                Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkduiven Bekijk bericht
                                Had hem ook vond cake 1 echt 3x niks. Verder erg sierlijk grote boeketten en goede burst . Meer een box voor na 12 en of na 6en niet voor twaalf uur wegens het gebrek aan tempo

                                Comment

                                Working...
                                X