Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Garden Party 1 [ass]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door Anihalas Bekijk bericht
    Hele gave bak! Ondanks bescherming kreeg ik in 1 van de 2 toch vonkoverslag helaas. Daardoor een wat rommelig moment in mijn show gekregen. Maargoed als hij gaat zoals hij hoort is het echt een megabak! Niet twijfelen als je deze voor een goede prijs kan kopen dus. Gewoon doen!
    Hele dikke box! Ik dacht ook al zoiets te zien dat ik last had van vonk overslag, nog effe de video terug kijken maar het ging ineens zo snel dus dat moet haast wel! maar erg gaaf hier mag je nooit over twijfelen.

    video komt nog!
    365 days a year pyromaniac

    Comment


      Wauw wat een klasse bak is die 2017 versie op het filmpje van Goldpyro. Daar was mijn 2016 versie echt helemaal niks bij. Ik ga dit jaar specifiek vragen naar een 2017 versie van deze en van de Colorful City.

      Comment


        Heb ook de 2017 geschoten met name cake 2 en 5 waren niet normaal zo groot en vol dat goud. Heerlijk! Ik had de eerste cake voor de white red rebel. Leek me een mooie combi. Hoewel de white red rebel heel mooi is en subliem veel blinkers heeft leken het haast popjes na de GP1 cake 1.

        Comment


          Fantastische box!Ik had de 2018 versie en die presteerde top. Heb deze om iets voor 02.00 afgestoken en de hele buurt was lyrisch.

          Komt er volgend jaar weer!

          Comment


            Heb een paar losse cakes van de 2017 batch gezien, die was wel een stuk dikker dan de 2018 die ik had.

            Niet dat 2018 nou slecht is, zeker niet! Maar 2017 was een stuk voller!

            Vond mijn GP2 2018 batch ook minder vol en dik als mijn GP3 2017 batch.
            https://youtube.com/@Pyroblom

            Comment


              Ik heb deze afgelopen jaarwisseling ook afgestoken na de Snowstorm en voor de Garden Party 2 en 3. Ik vond hem erg goed hoor. Steengoed in kwalitatief goede boeketten en bustknal. Het tempo had van mij wel wat hoger gemogen. Effecten soms wel wat mager omdat ze zo groot waren. Heb andere cakeboxen geschoten die een stuk voller waren bij dezelfde grootte. De Volt! boxen waren allemaal iets kleiner qua effectgrootte maar daarin tegen was het tempo wel veel sneller en indrukwekkender. Ik zou deze niet zo snel weer kopen.

              Comment


                deze viel mij echt niet tegen zeg :O ongeveer in het midden van de show afgestoken.
                tijd: 13:40

                Comment


                  mooi ding, leuke verassing dat de spinners terug waren. Laatste twee cakes gingen tegelijk bij mij wat eigenlijk wel perfect was haha

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door hermen1992 Bekijk bericht
                    deze viel mij echt niet tegen zeg :O ongeveer in het midden van de show afgestoken.
                    tijd: 13:40

                    Mooie show, en goed gefilmd
                    2024 >> 25

                    Comment


                      Wat een enorme boeketten kwamen hieruit! Veruit de grootste boeketten van alle boxen die ik had. Het tempo zou voor mij wel iets sneller mogen.

                      Comment


                        Dit was mijn afsluiter. Een waardige lijkt me zo.

                        Well, that depends...

                        Comment


                          echt een toppert fompert!

                          was ook mijn laatste!

                          en dan nog voor de ongein een transbomber er achteraan!

                          Comment


                            Deze afgelopen jaarwisseling geschoten.
                            Na vorig jaar de Garden Party 3 te hebben gehad, moest deze er gewoon komen.

                            Een prachtige box, met een variatie aan effecten, maar allemaal stuk voor stuk gigantisch!
                            Af en toe een versnelling er in maakte het zeker niet saai en ik kreeg al snel de reactie of dit wel legaal was. Zeker toen er mooi knisperend goud met rood tot 1e verdieping hoogte naar beneden kwam dwarrelen.

                            Het was overigens batch 2017.
                            There is no such thing as enough fireworks.

                            Comment


                              Garden part 1 STRAATFILMPJE

                              Stratfilmpje 🎦⬇️

                              https://www.youtube.com/c/VuurwerkcrewMJB

                              Comment


                                Lees net op de freaksite van Orthen het volgende:

                                Laatste mogelijkheid, deze komt niet meer in productie 2019

                                Dit staat overigens bij alle Pangu producten die ze aanbieden.

                                Comment

                                Working...
                                X