Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Colorful City

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Vorig jaar helemaal gemist, maar wauw, wat een kleuren! Allemaal leuk dat goud, maar voor mij geldt, hoe meer kleur, hoe beter. Gaat zeker op de wishlist!

    Comment


      #47
      Dat ziet er uit als een grandioze box! Eerste item gaat op het wenslijstje van 2017!
      Eind goed, Knal goed!

      Comment


        #48
        ik had deze box al gezien maar toch niet gekocht.
        Maar nu ik zie hoe mooi die is en hoe groot de boeketten zijn!
        Haal ik hem volgend jaar absoluut!!

        Comment


          #49
          Wat een verschrikkelijke mooie box! Ik zie het filmpje nu pas, maar deze gaat er 100% in komen. Dit is toch echt het pareltje van de hele Pangu collectie en dat is nog moeilijk te bereiken!

          Comment


            #50
            Deze 2 keer tegelijk geschoten. Was een van de vele toppers van Pangu. Wat een bak. Verraste me in positieve zin. Alles is gefilmd. Zodra het beeldmateriaal binnen is zal ik deze online gooien.

            Comment


              #51
              Ziet er uit als een prachtbox inderdaad! Zou deze volgend jaar heel graag willen hebben, hopelijk blijft de kwaliteit zo. Een tikje langzamer mag wel, maar zo is het wel een dikke rammer, wel genieten!
              Bedankt voor de films, heb deze volledig gemist!

              Comment


                #52
                Helemaal niks aan veranderen,nu vind iedereen hem mooi,straks lopen er weer een aantal te zeiken dat hij te traag is

                Comment


                  #53
                  Eerste item op het wenslijstje van 2017 is alweer een feit! Net besteld!
                  Eind goed, Knal goed!

                  Comment


                    #54
                    Hier ook net besteld.

                    Comment


                      #55
                      Spijt dat ik hem vorig jaar niet heb gekocht maar net besteld voor dit jaar!

                      Comment


                        #56
                        Heb hem net besteld voor 95 mooie prijs dacht ik zo.
                        Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                        Comment


                          #57
                          Ook net 2 besteld
                          075

                          Comment


                            #58
                            Dat ging snel! Nu alweer uitverkocht! ...voor vandaag althans!
                            Eind goed, Knal goed!

                            Comment


                              #59
                              Woehoe, nog 1 kunnen bestellen was gelukkig net op tijd

                              Comment


                                #60
                                Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
                                Ziet er uit als een prachtbox inderdaad! Zou deze volgend jaar heel graag willen hebben, hopelijk blijft de kwaliteit zo. Een tikje langzamer mag wel, maar zo is het wel een dikke rammer, wel genieten!
                                Bedankt voor de films, heb deze volledig gemist!
                                Oorspronkelijk geplaatst door skupje Bekijk bericht
                                Helemaal niks aan veranderen,nu vind iedereen hem mooi,straks lopen er weer een aantal te zeiken dat hij te traag is
                                Langzamer

                                Inderdaad helemaal niks aan veranderen!!!! Dit product viel mij ook niet eens op... Dit kan maar zo de beste cakebox van 2017 worden. Afgaand op de films is de kwaliteit echt SUPER te noemen!!!

                                Het tempo i.c.m. de kwaliteit van de effecten maakt deze bak tot wat hij is!

                                Comment

                                Working...
                                X