Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Colorful City

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Hier ook enorm van genoten, wat een kleuren en supergave spinners. Deze kwaliteit hoop ik ooit weer terug te zien...

    Comment


      Na uploaden weet ik het zeker, dit was wel de dikste compound v/d avond!
      Hield zich sterk tijdens de wind, serieuze 30mm beukers en hele dikke kleurenpracht

      Komend seizoen zeker opzoek naar een oud voorraadje hiervan

      Comment


        Wordt deze nog geleverd in kooi?

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door mark77 Bekijk bericht
          Wordt deze nog geleverd in kooi?
          Ja, deze komt in een kooi

          Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_20240306_150535464.jpg
Vertoningen:1
Grootte:85,8 KB
ID:	1609407

          EDIT: Geen idee waarom de foto op de kop staat en hoe ik dat aanpas, dus hier moet je het maar mee doen.

          Comment


            Heeft iemand deze nog ergens gespot voor een mooie prijs? Lijkt me een erg mooie box!

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door JanFireman Bekijk bericht
              Heeft iemand deze nog ergens gespot voor een mooie prijs? Lijkt me een erg mooie box!
              In de achterhoek voor 125

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door MagicSjefke Bekijk bericht
                In de achterhoek voor 125
                Mmm, issie dat waard? Vind dat eigenlijk net iets te gortig

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door JanFireman Bekijk bericht
                  Mmm, issie dat waard? Vind dat eigenlijk net iets te gortig
                  Dat is een afweging die jezelf moet maken. Ik laat hem voor deze prijs in ieder geval staan. Blijft 1 van de betere kleurenbakken op de NL markt maar prijsverhoging t.o.v. vorig jaar vind ik te gortig

                  Comment


                    Hij was vorig jaar uitlopend, heb hem het jaar er voor gehad, die batch was fantastisch, zoals hier ook te lezen is. Ik snap echt niet waarom je dit zou laten liggen? Spinners met 30mm gekooid, oude Pangu kwaliteit
                    There is no such thing as enough fireworks.

                    Comment


                      125 lijkt mij dikke prima voor deze
                      Knaldrang

                      Comment


                        Spinners zijn ook schaars door dat gedonder met de kooien, dus inslaan zou ik zeggen.

                        Comment


                          De enige vergelijkbare box is de 1.2" Spinnerz 2 Colorz en daarvan is de laatste batch voordat het een uitloop product werd afgekeurd dus die is in NL helemaal niet meer te vinden. 125 euro is dus niet goedkoop maar het is wel een mooie box, uit de goeie tijd van Pangu, waar geen echt alternatief voor is. Als je van kleur en spinners houdt is die 125 euro dus zo gek nog niet.
                          Het mooiste werk is vuurwerk!

                          Comment


                            Heb er vorig jaar nog éen weten te scoren voor 99,-, dit was ie zeker waard. Zou wanneer ik hem nog niet geschoten had en hij in de buurt aangeboden werd voor 125,- wel aanschaffen al is t wel een hoop geld.

                            Comment


                              Ik heb deze net als de brasilian box nog niet geschoten. Maar vind ze beide de 125 die ik er voor betaald heb wel waard om ze een keer te mogen meemaken.En ik moet er nog 2 uur enkele reis voor rijden ook.

                              Comment

                              Working...
                              X