Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Colorful City

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Mooi balen dat er veel bombettes in de tube of te laag knallen. Heb deze box ook besteld, maar weet nu a; zeker dat ik meer naar beneden zal kijken dan in de lucht.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    Comment


      Het zijn wel vooral cake 2 en 4 met de spinners waar de meeste lage knallers bij zitten. Misschien die 2 toch maar achteraan zetten...en uit de doos in een rijtje achter elkaar. Dan heb je de minste kans dat het helemaal mis gaat.

      Comment


        Dan haal je het effect van deze box totaal weg dat is zonde.Het zal allemaal wel meevallen er zijn genoeg exemplaren die wel gewoon goed gaan.
        Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

        Comment


          weet iemand het gewicht dit schatje ( 25 kg regels )

          Comment


            Box is ook veranderd het is geen vierkanten doos meer, maar een soort zelfde box als de jackhammer

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door jeremy21 Bekijk bericht
              Box is ook veranderd het is geen vierkanten doos meer, maar een soort zelfde box als de jackhammer
              Klopt dit had ik ook vernomen. Wel nieuwsgierig hoe dat er dan uitziet.

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door Anihalas Bekijk bericht
                Off topic:
                Mijn tip, niet teveel shaprening toevoegen in post! Maakt het er niet mooier op.

                OT, prachtig doosje, heerlijk tempo, blij dat ik hem heb besteld!

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door Jantjebeton1981 Bekijk bericht
                  Klopt dit had ik ook vernomen. Wel nieuwsgierig hoe dat er dan uitziet.
                  Heb hem enkel verpakt in de bunker zien staan, dus weet helaas nog niet hoe hij er nu uitziet.

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door erik94 Bekijk bericht
                    weet iemand het gewicht dit schatje ( 25 kg regels )
                    18kg ;)


                    Gelukkig heb ik de 2016 versie. Zo'n vierkante doos is een stuk hanteerbaarder dan een langwerpige.
                    Wie zoekt zal vinden

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door duitje Bekijk bericht
                      18kg ;)


                      Gelukkig heb ik de 2016 versie. Zo'n vierkante doos is een stuk hanteerbaarder dan een langwerpige.
                      Ik vind die langwerpige juist veel idealer! Makkelijker doorlonten zomder overslag, ziet er tof uit, en 't is maar 18 kilo, vind het niet eens minder goed hanteerbaar

                      Comment


                        Ik zag de Colorful City gister in een bunker voorbij komen. Moest er toch even een foto van maken. Het is nu idd een langwerpige doos. Qua formaat komt het redelijk overeen met de Jackhammer.

                        Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20171224_163247.jpg
Vertoningen:1
Grootte:235,7 KB
ID:	1564724

                        Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20171224_163250.jpg
Vertoningen:1
Grootte:226,3 KB
ID:	1564725

                        Brutogewicht is 15 kg en netto 13 kg.
                        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door baassie123 Bekijk bericht
                          Off topic:
                          Mijn tip, niet teveel shaprening toevoegen in post! Maakt het er niet mooier op.

                          OT, prachtig doosje, heerlijk tempo, blij dat ik hem heb besteld!
                          Off topic: Zo komt het direct uit mijn mobiel en fv-5. Ik zal de sharpening 5 punten verlagen bedankt voor je feedback.

                          Comment


                            Beste Bert,

                            Mocht je dit lezen zou je cake A+C volgend jaar als duo pack kunnen uitbrengen .
                            Ik en denk veel liefhebber van Multi color zijn verliefd op deze cakes <3.

                            Groet Erik

                            Comment


                              Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20171226_152651.jpg
Vertoningen:1
Grootte:240,3 KB
ID:	1564765

                              Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20171226_152651.jpg
Vertoningen:1
Grootte:240,3 KB
ID:	1564765

                              Hierbij een foto van de nieuwe dummy !

                              Comment


                                Ziet er mooi uit zo’n langwerpige doos ...

                                Comment

                                Working...
                                X