Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kylin

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Mijn broertje had deze, wat een prachtbak! Heerlijke spinners, fel van kleur en die boeketten zijn ook echt op z'n Pangu's: Groot, prima burst en blijft lang hangen! Toppertje wat mij betreft!

    Comment


      #47
      Het tweede jaar op rij dat ik hem had en het was weer genieten! Zolang je een versie met spinners hebt blijft dit een pareltje.

      Comment


        #48
        Deze had ik 2 en waren toppertjes. Dikke spinning tail met mooie blink boeketten. Film komt binnenkort online.

        Comment


          #49
          Oorspronkelijk geplaatst door emieloss Bekijk bericht
          De spinners zijn echt fantastisch! En die diep-rode sterren erbij maken het helemaal af
          Weet je toevallig welke jaargang je had?

          Comment


            #50
            De 2018 batch was echt een top! Vond deze misschien nog wel beter dan de 500 gram cakes met spinners uit de Colorful City.

            Comment


              #51
              Oorspronkelijk geplaatst door DTCsjoerd Bekijk bericht
              De 2018 batch was echt een top! Vond deze misschien nog wel beter dan de 500 gram cakes met spinners uit de Colorful City.
              Zeker ook niet gefilmd he? Zelf vergeten namelijk haha, heb er wel nog 1 over. Vond hem idd erg goed, vooral door de spinnerz. Maar denk dat de mount lu iets hardere burst en grotere spreiding had.

              Maar dit gewoon een prachtige cake die uniek is op zijn eigen manier, zeker voor herhaling vatbaar voor die prijs

              Comment


                #52
                Oorspronkelijk geplaatst door Dionysus Bekijk bericht
                Zeker ook niet gefilmd he? Zelf vergeten namelijk haha, heb er wel nog 1 over. Vond hem idd erg goed, vooral door de spinnerz. Maar denk dat de mount lu iets hardere burst en grotere spreiding had.

                Maar dit gewoon een prachtige cake die uniek is op zijn eigen manier, zeker voor herhaling vatbaar voor die prijs
                Ik heb een aantal posts hierboven een Film gezet

                Comment


                  #53
                  Oorspronkelijk geplaatst door Screaming Girl Bekijk bericht
                  Weet je toevallig welke jaargang je had?
                  Versie 2016

                  Dat weet ik, omdat emieloss mijn exemplaar heeft gezien
                  Laten we lekker link gaan doen!

                  Comment


                    #54
                    Oorspronkelijk geplaatst door Dionysus Bekijk bericht
                    Zeker ook niet gefilmd he? Zelf vergeten namelijk haha, heb er wel nog 1 over. Vond hem idd erg goed, vooral door de spinnerz. Maar denk dat de mount lu iets hardere burst en grotere spreiding had.

                    Maar dit gewoon een prachtige cake die uniek is op zijn eigen manier, zeker voor herhaling vatbaar voor die prijs
                    Helaas ook vergeten te filmen! Maar vond de Kylin persoonlijk beter dan de Mount Lu, net iets meer spektakel door die dikke staarten. Qua burst en spreiding vond ik ze eigenlijk wel vergelijkbaar.

                    Comment


                      #55
                      Thanks Roald, inmiddels gezien. De 1e goede video van dit product.

                      Oorspronkelijk geplaatst door DTCsjoerd Bekijk bericht
                      Helaas ook vergeten te filmen! Maar vond de Kylin persoonlijk beter dan de Mount Lu, net iets meer spektakel door die dikke staarten. Qua burst en spreiding vond ik ze eigenlijk wel vergelijkbaar.
                      Ja vind hem ook zeker beter hoor, maar viel me alleen op. Die staarten maken hem een stuk beter idd, sowieso spinning tails altijd+1

                      Comment


                        #56
                        Werkelijk een schitterende cake, met mooie spinners:

                        https://www.youtube.com/user/Originallover

                        Comment


                          #57
                          Deze ook besteld voor komende jaarwisseling, erg blij mee want vind het een echte top cake. Vooral die spinning tails zijn erg dik en goed uitgevoerd.
                          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                          Comment


                            #58
                            Interessant, kom een filmpje tegen op YouTube met crackling boeketten:

                            https://youtube.com/@Pyroblom

                            Comment


                              #59
                              Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerkkoning Bekijk bericht
                              Werkelijk een schitterende cake, met mooie spinners:


                              Haha die tail op 0.26 gaat wel als een komeet omhoog. Verder best een leuke cake, maar de effecten in de lucht vind ik niet echt groots overkomen ?
                              Vuurwerk doet de duivels dansen

                              Comment


                                #60
                                Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
                                Haha die tail op 0.26 gaat wel als een komeet omhoog. Verder best een leuke cake, maar de effecten in de lucht vind ik niet echt groots overkomen ?
                                Klopt per shot is boeketgrootte vrij normaal, maar is echt helder. De tails geven deze cake meer body.
                                Puur aantal shots en prijs gewoon zeer goed (12 euro begin van het jaar).

                                Comment

                                Working...
                                X