Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kylin

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Oorspronkelijk geplaatst door Komkommer Bekijk bericht
    Zonder spinners?
    Dat is toch juist hetgeen dat deze cake, deze cake maakt?

    Zonder spinners zou ik hem laten staan..
    ja dat is ook het probleem die zonder spinners wil ik dus niet.
    Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

    Comment


      #32
      Oorspronkelijk geplaatst door kwintos Bekijk bericht
      ja dat is ook het probleem die zonder spinners wil ik dus niet.
      Dan moet je dus ergens een batch van 2014 of eerder zien te vinden...
      There is no such thing as enough fireworks.

      Comment


        #33
        Zou hier ook wel wat meer duidelijkheid over willen hebben, deze cake word voor een leuke prijs aangeboden overal, maar veel onduidelijkheid welke versie nou met of zonder spinners is.

        Comment


          #34
          Als ik naar het filmpje van raider kijk zie ik het nieuwe label en die heeft wel spinners zo te zien.
          Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

          Comment


            #35
            De mijne had afgelopen jaarwisseling ook gewoon spinners. Productiejaar ben ik niet 100% zeker van, maar hij had in elk geval wel het nieuwe label. Gruwelijk dikke bak voor het geld trouwens!
            Work is the curse of the drinking class

            Comment


              #36
              Wat betreft de spinner discussie: de mijne had vorig jaar ook spinners en de nieuwe 2018 batch SCHIJNT ze ook te hebben, aldus Pangu (maar kunnen ze niet met 100% zekerheid zeggen).

              Comment


                #37
                Begin het idee te krijgen dat er niet beslist 1 productiejaar was zonder spinners maar gewoon een paar losse exemplaren. Anders waren er denk ik wel meer meldingen gekomen van cakes zonder spinners.

                Comment


                  #38
                  Heb hem zelf ook wel eens met crackling gehad, dus alles is mogelijk..

                  Comment


                    #39
                    Oorspronkelijk geplaatst door \_niels_/ Bekijk bericht
                    Begin het idee te krijgen dat er niet beslist 1 productiejaar was zonder spinners maar gewoon een paar losse exemplaren. Anders waren er denk ik wel meer meldingen gekomen van cakes zonder spinners.
                    Sowieso redelijk stil rondom deze cake, maar zie het wel. Heb hem 3x voor een leuke prijsje, kan haast niet tegenvallen

                    Comment


                      #40
                      ik heb hem ook

                      Comment


                        #41
                        Oorspronkelijk geplaatst door Dionysus Bekijk bericht
                        Sowieso redelijk stil rondom deze cake, maar zie het wel. Heb hem 3x voor een leuke prijsje, kan haast niet tegenvallen
                        Kan niet tegenvallen, heb deze cake jaren gehad en is nooit tegengevallen (altijd met spinners). De 2018 lichting heeft overigens ook spinners.

                        Ik zou ze overigens alle 3 tegelijk schieten, dan issie echt vet.

                        Comment


                          #42
                          Ik heb hem net afgestoken, spinners aanwezig. Wat een gaaf ding ik vond hem niet onder doen voor 500 grammers.

                          Comment


                            #43
                            afgestoken vannacht, prima ding, echt mooie spinners en mooie boeketjes. Beter dan de Frigg bijvoorbeeld die ik 3 jaar geleden had.

                            Comment


                              #44
                              De spinners zijn echt fantastisch! En die diep-rode sterren erbij maken het helemaal af

                              Comment


                                #45
                                Heerlijke cake met die spinners.

                                Hierbij mijn Kylin van gisteren.

                                Comment

                                Working...
                                X