Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

WCKD SIX [Ass.] [Uitloop 2023]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door superrocket Bekijk bericht
    Ik ben even aan het klussen gegaan



    voor mij was dit al duidelijk bij het afsteken van de cake.
    @pyro is art dan valt de verhouding bij jou mee @ 1300/2000

    Dit is 220/500!

    @ magnum, wat is hier de oplossing voor?

    100 liter tanken, blijkt het 44 liter te zijn?
    De muziek en dat handschoentje, lijkt wel een fragment van Mocromafia dat ze coke aan het versnijden zijn

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door PyroPowerZ Bekijk bericht
      Maar hoe kan het dan toch dat er op een doosje van 6 cakes staat NEC: 1,569KG (zie foto hierboven)? 1,5kg delen door 6 dan kom ik maar op 250gr per cake uit...
      Nu klinkt het Kruitgewicht wat op de doos staat ineens een stuk realistischer

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
        De muziek en dat handschoentje, lijkt wel een fragment van Mocromafia dat ze coke aan het versnijden zijn
        haha ja inderdaad dit filpje is wel echt Gangsta
        Maar goed blijkt wederom dat ze het in China niet zo nauw nemen met de CE labels en lijkt me toch dat importeurs hier eens verantwoordelijkheid voor moeten gaan nemen in de vorm van QC en niet blind afgaan op de fabrieksinformatie. Overigens heb je als importeur ook wel degelijk een probleem als de CE vereisten niet blijken te kloppen .

        Maar ja lastige is natuurlijk weer dat aangezien er toch niet gecontroleerd wordt op dit soort zaken door de inspectie, iedereen dit kan blijven doen en als jij dan als enige "eerlijke" importeur aan komt zetten met 210 grams cakes terwijl de concurrent DIKKE 500GR cakes heeft...tja lastig verhaal om uit te leggen aan de consument ben ik bang

        Comment


          Dit gaat natuurlijk nergens over. Ik blijf het idee hebben dat dit echt wel bij meerdere importeurs speelt maarja amper te controleren.
          Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

          Comment


            Tel ook maar 19 schoten per cake in de productvideo haha

            Comment


              Wanneer je een cake maximaal wil laden dan dient er een mine in te zitten. Daarom zie je maar 19 boeketten.
              PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

              Comment


                Wij zijn op weg naar China om ook dit te evalueren. Bedankt voor de film, die gaat mee!!
                www.magnumvuurwerk.nl - Welcome to our WCKD World!

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door Magnum Vuurwerk Bekijk bericht
                  Wij zijn op weg naar China om ook dit te evalueren. Bedankt voor de film, die gaat mee!!
                  Excuses naar de kopers toe
                  Vuurwerk doet de duivels dansen

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
                    Excuses naar de kopers toe



                    Vind het allemaal heel bizar.
                    Niet best voor het merk Magnum.

                    Comment


                      Het siert ze juist dat ze dit mee nemen en ook het filmpje. Dat laat zien dat ze dit serieus nemen en er eventueel wat mee gaan doen.
                      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                      Comment


                        Idd denk dat ze dit zelf ook niet wisten . Waar mensen werken worden fouten gemaakt zo simpel is het

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door happy4ever1968 Bekijk bericht
                          Nu klinkt het Kruitgewicht wat op de doos staat ineens een stuk realistischer
                          Eigenlijk ook best logisch als we er even over nadenken:

                          We weten dat een 25mm tube eigenlijk maar 13,5 gram kan bevatten
                          een losse mine is +/- 5 gram

                          19*13,5+5 = 261,5 gram

                          1,569kg/6 = 261,5 gram, komt mooi overeen dus, of mis ik hier nu iets?

                          Comment


                            of er moeten langere cilindertubes in

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door superrocket Bekijk bericht
                              Ik ben even aan het klussen gegaan



                              voor mij was dit al duidelijk bij het afsteken van de cake.
                              @pyro is art dan valt de verhouding bij jou mee @ 1300/2000

                              Dit is 220/500!

                              @ magnum, wat is hier de oplossing voor?

                              100 liter tanken, blijkt het 44 liter te zijn?
                              Wauw.. Gewoon meer dan de helft minder kruit dan wat er beloofd werd op de cake zelf.
                              Vind ik best een dingetje eigenlijk Snap nu goed waarom deze cakes totaal geen indruk op me maakten.

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door Voodoo Bekijk bericht
                                Eigenlijk ook best logisch als we er even over nadenken:

                                We weten dat een 25mm tube eigenlijk maar 13,5 gram kan bevatten
                                een losse mine is +/- 5 gram

                                19*13,5+5 = 261,5 gram

                                1,569kg/6 = 261,5 gram, komt mooi overeen dus, of mis ik hier nu iets?
                                Dus eigenlijk zeg je dat alle 20 schots, 25mm cakes, altijd maximaal 261,5 gram kunnen bevatten? Of lees ik dat verkeerd?

                                Comment

                                Working...
                                X